Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu ma 29 apr 2024 6:51 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

hoe tevreden zijn jullie met het klantenservice
0-3 zeer ontevreden tot teleurgestelt 5%  5%  [ 1 ]
4-6 matig tevreden tot ok geholpen 10%  10%  [ 2 ]
7-8 goede klantenservice 62%  62%  [ 13 ]
9-10 fantastisch 24%  24%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 21
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 29 jul 2008 8:19 pm 

Geregistreerd: di 29 jul 2008 5:09 pm
Berichten: 13
ik zit al heel vaak te kijken naar dit forum, en ben heel blij over discussies waar andere spaarders van kunnen profiteren. ik vond wel dat er iets mist - namelijk: hoe woorden de klanten geholpen, hoe goed of slecht is het telefonisch klantenservice. ik zou graag voor alle banken dezelfde thread openen om te zien wat voor ervaringen de spaarinformatie.nl users met de banken hebben. ik vind dat nog wel héél belangrijk criteria qua bank keuze. vandaar ook de mogelijkheid per poll-keuze feedback te geven, comments, ervaringen en verhalen zijn natuurlijk altijd welkom.


ps: misschien dat een moderator deze thread kan openen voor iedere bank? anders is het erg veel werk voor mij...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 29 jul 2008 9:10 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: vr 16 mei 2008 10:02 pm
Berichten: 232
Ik heb ze slechts 1 keer gebeld voor die rente van 5%. Dat is toen keurig afgehandeld.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 29 jul 2008 10:38 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: ma 14 jul 2008 9:25 pm
Berichten: 212
Hier hetzelfde als Spaarder1976.
Muv mijn betaalrekening heb ik bij de overige banken waar ik bankier nog nooit tel. contact gehad. Misschien moet er een keuze 'Wel relatie van deze bank maar nog geen tel contact gehad' bij?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 30 jul 2008 1:50 pm 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 23 maart 2008 8:00 pm
Berichten: 63
Twee keer met ze aan de telefoon gezeten; geen absurd lange wachttijden en ben prima geholpen. Heb niet het gevoel dat de telefoon wordt bemand door een team onbenullen wiens enige taak bestaat uit het zo efficiënt mogelijk afpoeieren van klanten; daarmee zijn ze een positieve uitzondering (niet specifiek in de bankwereld maar in het algemeen).


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 21 aug 2008 3:45 pm 

Geregistreerd: di 29 jul 2008 5:09 pm
Berichten: 13
mijn ervaringen zijn ook positief: altijd goed geholpen, zoals het aanpassen naar 5% rente (in 7 dagen was het gebeurd), informatie betreffend een technische storing. vriendelijke medewerkers aan de telefoon, wachttijden op maandag morgen wel een beetje lang. de tip van een aardige mevrouw met een sexy stem :lol: - gewoon nooit maandag bellen, dat is de drukste dag altijd bij hun.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO