Forum SpaarInformatie | Sparen | SpaarRente | SpaarBanken | En meer
https://forum.spaarinformatie.nl/

telefonisch klantenservice
https://forum.spaarinformatie.nl/dsb-bank-f9/telefonisch-klantenservice-t779.html
Pagina 1 van 1

Auteur:  safer_spaaren [ di 29 jul 2008 8:27 pm ]
Berichttitel:  telefonisch klantenservice

ik zit al heel vaak te kijken naar dit forum, en ben heel blij over discussies waar andere spaarders van kunnen profiteren. ik vond wel dat er iets mist - namelijk: hoe woorden de klanten geholpen, hoe goed of slecht is het telefonisch klantenservice. ik zou graag voor alle banken dezelfde thread openen om te zien wat voor ervaringen de spaarinformatie.nl users met de banken hebben. ik vind dat nog wel héél belangrijk criteria qua bank keuze. vandaar ook de mogelijkheid per poll-keuze feedback te geven, comments, ervaringen en verhalen zijn natuurlijk altijd welkom.



ps: misschien dat een moderator deze thread kan openen voor iedere bank? anders is het erg veel werk voor mij...

Auteur:  Xabre [ wo 01 okt 2008 3:39 pm ]
Berichttitel: 

bereikbaarheid is in elk geval slecht, nu al 2x een kwartier in de wacht gestaan voor een vraag, naja ik heb 't maar opgegeven toen

(oja, normale nummer is 0229-576070)

Auteur:  Ed [ wo 01 okt 2008 5:09 pm ]
Berichttitel: 

normaliter kreeg ik gelijk iemand aan de lijn, was wel s ochtend, maar vanmiddag nie te bereiken. Ze mogen er alleen wel eens een muziekje achter zetten, wordt het wat dragelijker van :D

Auteur:  Spaarvarken [ ma 13 okt 2008 8:28 pm ]
Berichttitel:  Re: telefonisch klantenservice

Heb al een aantal keren kontakt moeten zoeken met de HelpDesk ........
Onvoorstelbaar wat een ondeskundigen daar af en toe de telefoon oppakken.
En zeker heeft 's avonds bellen (helpdesk tot 22.00 open) geen zin ..... ogenblikje geduld ..... zal ik even nakijken ..... even navragen ...... bar vervelend!
Woon gelukkig in de buurt van de mooie panden van de heer Scheringa, dus even langs gaan is wel te doen en dan wordt het wel geregeld!

Auteur:  strip108 [ di 14 okt 2008 12:02 pm ]
Berichttitel:  Re: telefonisch klantenservice

Telefonische bereikbaarheid is matig tot goed. Antwoord op vragen scoort minder.
Antwoord op email is redelijk, 2 tot 3 dagen.

Auteur:  Kermit [ di 14 okt 2008 12:57 pm ]
Berichttitel:  Re: telefonisch klantenservice

Zeer slecht, naast dat ik een kwartier in de wachtstond, blijken ze ook nog te liegen:
Na de wijziging van het depositioreglement had ik ze opgebeld om te verifieren of ze mijn beindiging hadden ontvangen. Dat bleek het geval. Een week voor de afloop ontving ik twee brieven om dat ook nog een keer te bevestigingen dat hij niet verlengd zou worden. Op de dag dat de depositio verliep gebeld waar het depositiobedrag was gebleven, want de rente was wel bijgeboekt. Dat zou 'later' die dag volgen vertelde men. De volgende dag toen het geld nog niet teruggeboekt was, weer een kwartier in de wacht gestaan, en vervolgens bleek dat ze de deposito toch verlengd hadden...

Ze hebben het bedrag diezelfde dag wel terug gestort plus rente, maar erg professioneel is het niet...

Auteur:  halvemark [ do 16 okt 2008 4:10 am ]
Berichttitel:  Re: telefonisch klantenservice

Ik kon de poll niet beantwoorden want ik heb geen telefonische klantenservice nodig gehad.
De normale service was voor mij voldoende.

Pagina 1 van 1 Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/