Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen

Het is nu di 17 jun 2025 7:10 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Ik kies voor:
Uitbreiding d.m.v. een chatbox. 0%  0%  [ 0 ]
(Sticky) poll's per bank. 12%  12%  [ 5 ]
(Sticky) Meest gestelde vragen per bank. 49%  49%  [ 20 ]
Ik vind het prima zoals het nu is. 39%  39%  [ 16 ]
Geen mening. 0%  0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 41
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 13 aug 2008 8:48 am 
Dubbeltje

Soms worden wel vaak dezelfde vragen gesteld of gaat het over hetzelfde onderwerp. De veiligheid van icesave is daar een voorbeeld van. Ik denk dat mensen toch wel die vragen blijven posten (helaas) omdat als ze nieuw zijn op een forum niet eerst goed lezen en gelijk hun ding posten. Ervan uitgaande dat ze de boel niet willen opjutten, maar niet goed kijken of hier al een topic over is.

Maar toch ben ik van mening dat mensen gewoon hun ding moeten kunnen posten als het over een bank, deposito of spaarrekening gaat. Soms zit het bij mensen gewoon hoog dat dingen verkeerd zijn gegaan, hoe onintressant een topic hierover voor andere kan wezen. Er moet een soort middenweg gevonden worden. Maar veel dubbele vragen/topics moet, mijns inziens, zoveel mogelijk vermeden worden.

De poll heb ik ingevuld: Meest gestelde vragen per bank

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 13 aug 2008 8:53 am 
Kwartje

Met een kleine modificatie is het ook mogelijk topics samen te voegen. Dit kan door de moderators gebeuren mochten ze tegen een dubbele topic aanlopen.
Op zich scheelt dit ook al het e.e.a..

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 13 aug 2008 9:04 pm 
3 Kwartjes

@money
helemaal mee eens.
als er bij elke bank een korte en bondige en overzichtelijke FAQ staat verwacht ik wel dat mensen gaan lezen. het hele forum doorkauwen heeft gewoon geen zin, het duurt a te lang en b je ziet door de bomen het bos niet meer waardoor je vaak het antwoord wat je zoekt niet vindt of over het hoofd ziet.

zo'n FAQ per bank maken kost wel wat tijd en mischien zijn er wel mensen die dat op zich willen nemen. en dat de beheerder daar dan controlerende taak voor zich neemt en een sticky van het onderwerp maakt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 27 sep 2008 2:19 pm 
Dubbeltje

Moneymaker schreef:
Met een kleine modificatie is het ook mogelijk topics samen te voegen. Dit kan door de moderators gebeuren mochten ze tegen een dubbele topic aanlopen.
Op zich scheelt dit ook al het e.e.a..

Dubbele topics kun je ook gewoon sluiten, met een verwijzing naar het lopende topic.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]