juanj schreef:
maar waarom vermelden jullie het saldo van de middelste klasse als basis?
(...)
Enige consistentie zou op zijn plek zijn.
Dus bij alle rekeningen (die gebruik maken van de saldo klasses) het % van een betreffende klasse laten zien.
Ik zou zeggen de rente van de laagste klasse, dus de rente die men minimaal krijgt, zonder voorwaardes.
Ze zijn er (naar ik aanneem) nog mee bezig. Zoals de beheerder hierboven al aangaf is er in de huidige opzet van de site geen rekening gehouden met rekeningen met een getrapte rente, dus zijn er wijzigingen nodig om daar op een goede manier mee om te kunnen gaan. En dat soort wijzigingen aan de site en de achterliggende database maak je niet zomaar even snel tussendoor, want als je daar te onzorgvuldig mee omgaat kunnen andere dingen weer kapot gaan. Een beetje geduld van onze kant lijkt mij dus wel op zijn plaats.
Zoals Hadjememaar al voorstelt zouden ze als tussenoplossing zowel de 'gewone' spaarrekening als de internetspaarrekening misschien inderdaad tijdelijk met het laagste rentepercentage op kunnen nemen in de lijst 'zonder voorwaarden' en met het hoogst haalbare percentage in de lijst 'met voorwaarden', zoals ook bij Aegon Eigen Stijl al is gedaan.