Paul209 schreef:
Als dat met 1 klik (zonder extra waarschuwing of bevestiging) al geactiveerd kan worden, deugt m.i. de opbouw van de software niet.
Bij klikken op 'Uitloggen' krijg je deze melding:
Credit Europe Website schreef:
Weet u zeker dat u wilt uitloggen?
[Nee] [Ja]
Hier is dus ook al altijd een extra klik nodig om daadwerkelijk uit te loggen.
Als je klikt op 'Inactiveren' krijg je de volgende melding:
Credit Europe Website schreef:
Weet u dit zeker?
[Terug] [Verder]
Dit is dus geen duidelijke melding: je ziet hier niet aan wat er gaat gebeuren als je op 'verder' klikt. Als je per ongeluk 'inactiveren' geklikt hebt in plaats van 'uitloggen' kun je aan deze melding dus niet zien dat er iets fout is. Ik kan me dan ook best voorstellen dat iemand die uit wil loggen en zich per ongeluk verklikt heeft hier gewoon op 'verder' zal klikken (omdat hij toch al gewend is aan de extra klik bij de uitlogactie) en daarmee zijn eigen rekening blokkeert. Naar mijn mening zou de 'Internet Banking'-omgeving op dit punt dus inderdaad wel enige verbetering kunnen gebruiken.