Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu za 20 apr 2024 6:23 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Opzeggen deelname
BerichtGeplaatst: di 29 jan 2008 6:21 pm 
Stuiver

Geregistreerd: za 12 jan 2008 10:58 pm
Berichten: 95
Woonplaats: Maastricht
Hoe kan ik mijn deelname aan dit forum beëindigen en mijn gegevens laten verwijderen?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 29 jan 2008 10:11 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1061
Ehh, ben je op je vingers getikt door Argenta?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 29 jan 2008 10:27 pm 
Stuiver

Geregistreerd: za 12 jan 2008 10:58 pm
Berichten: 95
Woonplaats: Maastricht
Even heb ik getwijfeld of ik hier in het geheel wel een antwoord aan moet besteden, want ik weet niet zeker of de vraag serieus bedoeld is. In het geval dat wel het geval is, dan is de stemming hier blijkbaar nog meer paranoïde dan gezond is.

De richting waarin hier gedacht wordt staat mij gewoonweg niet zo aan. Bij gebrek aan info wordt er voor het gemak van het negatieve scenario uitgegaan en bij gebrek daar aan wordt er zelf een scenario in het leven geroepen (getuige de hierboven gestelde vraag).

Een sceptische blik is in het algemeen mijns inziens zeer gezond, maar hier wordt dit naar mijn mening een stapje te ver doorgevoerd. En blijkbaar zijn mijn toevoegingen niet echt een aanwinst voor dit forum.

Ik blijf het zeker volgen, want ik denk dat de opzet heel goed is en er zijn ook dingen geschreven waar ik het 100% mee eens ben. Alleen vind ik het prettiger om even "buiten schot" te blijven, dus ik beperk me tot het lezen van wat er speelt en kies er voor om geen actieve rol meer te spelen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 29 jan 2008 10:34 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
Ed Creemers schreef:
Even heb ik getwijfeld of ik hier in het geheel wel een antwoord aan moet besteden, want ik weet niet zeker of de vraag serieus bedoeld is. In het geval dat wel het geval is, dan is de stemming hier blijkbaar nog meer paranoïde dan gezond is.

De richting waarin hier gedacht wordt staat mij gewoonweg niet zo aan. Bij gebrek aan info wordt er voor het gemak van het negatieve scenario uitgegaan en bij gebrek daar aan wordt er zelf een scenario in het leven geroepen (getuige de hierboven gestelde vraag).

Een sceptische blik is in het algemeen mijns inziens zeer gezond, maar hier wordt dit naar mijn mening een stapje te ver doorgevoerd. En blijkbaar zijn mijn toevoegingen niet echt een aanwinst voor dit forum.

Ik blijf het zeker volgen, want ik denk dat de opzet heel goed is en er zijn ook dingen geschreven waar ik het 100% mee eens ben. Alleen vind ik het prettiger om even "buiten schot" te blijven, dus ik beperk me tot het lezen van wat er speelt en kies er voor om geen actieve rol meer te spelen.


Doe niet zo gek.
Ik vind dat je het veel te veel in het persoonlijke trekt.
Morgen gewoon opnieuw rustig lezen ...........
En ga dan ook eens op mijn stoel zitten. :)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 29 jan 2008 10:45 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec 2007 8:20 pm
Berichten: 3710
Ik heb het gevolgd en vind dat iemand z'n gegevens of thread verwijderd moeten kunnen worden als degene zich aangetast voelt door iets wat meer op een flame-war begint te lijken dan een on-topic discussie. Ik vind ook dat je van het positieve moet uitgaan en op een medium als dit niet zomaar iemand in diskrediet kan brengen, en dat een moderator het ook van die kant moet bezien. Laten we het over sparen hebben en de rest in de kroeg bespreken...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 29 jan 2008 11:06 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
henrid schreef:
Ik heb het gevolgd en vind dat iemand z'n gegevens of thread verwijderd moeten kunnen worden als degene zich aangetast voelt door iets wat meer op een flame-war begint te lijken dan een on-topic discussie. Ik vind ook dat je van het positieve moet uitgaan en op een medium als dit niet zomaar iemand in diskrediet kan brengen, en dat een moderator het ook van die kant moet bezien.


Als zijn relatie met Argenta daardoor zou kunnen verslechteren, ben ik het nog met je eens ook.
Maar ik wil nogmaals benadrukken: niet Ed of zijn manier van werken was het punt van de discussie.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 29 jan 2008 11:16 pm 
Site Admin
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 07 maart 2007 9:24 pm
Berichten: 605
Er gaat een slotje op dit onderwerp en de bij behorende thread. Het onderwerp is nog steeds zeer interessant en ik spreek bij deze mijn waardeirng uit voor Ed die ons een eerlijke open blik geeft op een van de vergoedingen van een tussenpersoon. Ik vond wel dat het hier en daar te persoonlijk leek te worden. Laten we elkaar met respect blijven behandelen en niet te snel conclusies trekken.

_________________
Beheerder http://forum.SpaarInformatie.nl/ & http://www.SpaarInformatie.nl/ !


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 7 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO