Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen

Het is nu zo 06 jul 2025 1:00 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 14 mei 2008 12:44 pm 
Kwartje

Blikoortje schreef:
Nee, @Home rekende bepaald niet achteraf. Ze incasseerde voor de lopende maand op de 5e van de maand (b.v. 5 mei incasseerde ze het abonnement voor de maand mei) Nu wil ze al op de 5e van de maand incasseren voor de eerstvolgende maand.

Als dat het verhaal is dan is dat wel grof...
Over vooruit betalen zat ik meer te denken aan huur of hypotheek, krant, internet etc. Maar die zijn allemaal op de laatste dag voor de start van de periode.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 14 mei 2008 5:34 pm 
Knaak

barbaraf schreef:
Als dat het verhaal is dan is dat wel grof...

Ja dat is het verhaal, en wel voor 4 abonnementen tegelijk:
- tv basis analoog
- tv digitaal
- internet
- telefonie

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 14 mei 2008 8:10 pm 
Gulden

Kreeg ik een E-mail van @Home, met onder andere de volgende tekst:

De abonnementskosten over de maand april hebben wij begin april in rekening gebracht. Dit gaat veranderen. Wij gaan vanaf juli de abonnementskosten aan het eind van de maand in rekening brengen. Door deze wijziging zijn wij genoodzaakt geweest om begin mei de abonnementskosten voor mei en juni tegelijk te incasseren. Uw factuur heeft hierdoor in mei eenmalig een hoger bedrag dan u gewend bent. U betaalt per saldo echter niets meer dan gewoonlijk. Wij bieden onze excuses aan voor het eventuele ongemak. Begin juni incasseren wij de abonnementskosten voor juli. U ontvangt daarna tussen begin juni en eind juli ongeveer anderhalve maand geen factuur van @Home. Eind juli ontvangt u de factuur voor augustus.
Wij begrijpen dat de incasso van twee maanden abonnementsgeld vervelend is. Daarom bieden wij u de mogelijkheid om een betalingsregeling met ons te treffen. Indien u van dit aanbod gebruik wilt maken, kunt u ons een voorstel sturen via een reactie op deze e-mail.

Tot zover de mail.
Rare jongens daar bij @Home....! Ik kan het niet anders zien dan dat ze hun voorgenomen koers een tikje hebben bijgesteld.....!
Hadden ze natuurlijk ook gewoon direct in 1x zo kunnen regelen...! Had ze flink wat leergeld (dubbele mailing) bespaard.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 15 mei 2008 12:07 am 
Vijfje

Blikoortje schreef:
KNIP
Tot zover de mail.
Rare jongens daar bij @Home....! Ik kan het niet anders zien dan dat ze hun voorgenomen koers een tikje hebben bijgesteld.....!
Hadden ze natuurlijk ook gewoon direct in 1x zo kunnen regelen...! Had ze flink wat leergeld (dubbele mailing) bespaard.

Meestal laat ik mijn ongenoegen blijken door gewoon op te stappen.
Vaak neem ik beleefdheidshalve nog wel de moeite de exacte reden van mijn vertrek te laten weten.
In de meeste gevallen vind ik ook nog een (veel) goedkopere leverancier en tref een m.i. slecht bedrijf waar het pijn doet: in hun portemonnee.
Twee vliegen in 1 klap. :idea: :lol:

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]