heidejan schreef:
zoals al eerder gesteld mijn autopolis bij Interpolis loopt 28 05 2008 af.
Voor deze all riks polis heb ik twee jaar een bedrag van 639 euro betaald. Mede naar aanleiding van dit draadje, mijn tussenpersoon gebeld met de medeling dat ze toch wel erg hoog in de boom zaten gezien de concurrentie die er monenteel gaande is. De man was erg verrast en gezien de voorwaarden was het bedrag naar zijn mening niet proportioneel te hoog.
Na eninge aandrang van mijn kant om dan alle verzekeringen op te heffen mocht het nu niet lukken dan volgend jaarmaar .De man beloofde mij half mei terug te bellen, wat niet gebeurde. Gisteravond in een boze bui de man thuis gebeld en hij beloofde mij vandaag terug te bellen. Aldus geschiedde
Gezien de jarenlange relatie heeft Interpolis besloten om mij een nieuwe polis aan te bieden onder dezelfde voorwaarden voor 439 euro. Zo zie je maar weer blijf alert en trek je mond open, kom voor jezelf op!!!
Ik wil het forum dan ook dankzeggen
in het bijzonder Paul 209
Die dit onderwerp aan de orde heeft gesteld
Met vr gr
Leuk dat je er profijt van gehad hebt.
Overigens, Fortis heeft de smaak te pakken met direct writing (en de tussenpersonen buiten spel zetten), naast Ditzo.nl is sinds kort ook Budgio.nl in het leven geroepen.
Tarieven van Budgio zijn o.a. via
http://www.independer.nl/autoverzekering/Intro.aspx boven water te krijgen.
Het is namelijk momenteel vaak de goedkoopste aanbieder.
Met dit soort zaken (lees: besparingen) heb ik iedere dag de grootste lol.
Het is voor mij eerder een antwoord op een slechte behandeling of jarenlang voor de gek gehouden te zijn, dan om het geld.
Hoe gek het misschien klinkt, het geld zelf boeit mij zelfs niet zoveel.
Jammer dat dit forum alleen over sparen/bankieren gaat, want ik zit nog boordevol waardevolle ($$$$) tips over o.a. energie-, internet- en telefonie leveranciers.
Op dat soort zaken studeer ik tot ik er (bijna) alles van weet.
Soort hobby van mij.