Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 25 apr 2024 7:37 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 16 jul 2008 9:25 pm 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 09 feb 2008 10:11 pm
Berichten: 80
Van mijn eerste storting en ook van een 2e storting heel snel een afschrift ontvangen. Kortom: vlotte aanmelding en snel je afschriften. Ik ben tevreden!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 17 jul 2008 8:09 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 10 jul 2008 8:25 am
Berichten: 140
Vandaag heb ik mijn rekeningnummer ontvangen. Dat is precies een week nadat ik het openingsformulier had ingestuurd. Vanmiddag gelijk geld over gemaakt en ben benieuwd hoelang het duurt voor het eerste afschrift in de bus ligt.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 17 jul 2008 9:16 pm 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 03 jul 2008 11:02 pm
Berichten: 70
maandagavond gestort, donderdag afschrift binnen, snel dus


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 22 jul 2008 8:36 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 10 jul 2008 8:25 am
Berichten: 140
De 17 de gegevens gekregen. Ik heb toen dezelfde dag 's middags een overboeking gedaan vanaf de postbank en de 18de stond het erbij. Gisteren lag de afschrift in de bus. Super snel dus.

Helaas is de rente datum niet de 19de maar de 21 st, dus na het weekend, dat is een minpunt.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 30 jul 2008 4:08 pm 

Geregistreerd: wo 30 jul 2008 3:16 pm
Berichten: 41
Bij mij was alles ook binnen een week geregeld. in mijn geval was dit sneller dan credit europe. dit nam wat meer tijd in beslag dan een week.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Afschriften
BerichtGeplaatst: wo 13 aug 2008 2:53 pm 
Kwartje

Geregistreerd: zo 13 jul 2008 10:09 pm
Berichten: 317
Per 1 aug zijn de voorwaarden veranderd. Dit houdt in dat je nog maar 1x per maand een afschrift zult krijgen indien er een storting is geweest.
Deze afschriften worden aan het einde van de maand verstuurd.

Van mijn eerste overschrijving had ik dus nog geen afschrift ontvangen, reden voor mij om vandaag maar eens te gaan bellen.
Het proefstortingsbedrag wat ik had overgemaakt staat inderdaad op mijn rekening bijgeschreven, maar op het afschrift zal ik dus tot einde van deze maand moeten wachten. Maar goed, ik weet nu dat mijn 1e storting goed is gegaan.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 13 aug 2008 5:25 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 10 jul 2008 8:25 am
Berichten: 140
Jammer dat je nog maar 1 keer per maand een afschrift krijgt. Ik vind het wel leuk om gelijk te zien als er iets bij is.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 13 aug 2008 7:08 pm 

Geregistreerd: wo 30 jul 2008 3:16 pm
Berichten: 41
Dat is toch wel wat een nadeel naar mijn mening. Dan kun je soms wel een maand wachten om te zien dat het correct is bijgeschreven en op internet kun je het niet zien. tenzij dit als inspelende is op het aankomende internetbankieren :?:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 13 aug 2008 8:25 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 29 okt 2007 10:11 pm
Berichten: 331
Woonplaats: emmeloord
Ik vind het geen onverwachte zet, zeker nu ze toch zeer binnenkort het internetbankieren zal lanceren voor alle klanten (te lezen: elders in dit forum)

Ik heb de rekeninggegevens in het adresboek opgeslagen op mijn internetbankieren, dus verwacht dan de overboeking net als de eerste keer goed zal gaan, anders er maar een belletje aan wagen.

Vooralsnog vind ik het goed dat ze nu kosten kunnen besparen in het rondsturen van de saldo-informatie na iedere mutatie, kan weer gunstige invloed hebben op hun (reeds zeer concurrerende) rentetarief: effe afwachten :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 13 aug 2008 8:47 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 10 jul 2008 8:25 am
Berichten: 140
Dennis schreef:
Dat is toch wel wat een nadeel naar mijn mening. Dan kun je soms wel een maand wachten om te zien dat het correct is bijgeschreven en op internet kun je het niet zien. tenzij dit als inspelende is op het aankomende internetbankieren :?:


Je kan altijd bellen of een storting correct is aangekomen. Dat heb ik bij ykb ook wel gedaan toen iemand anders op mijn rekening geld gestord had. Ik neem aan dat het bij anadolu ook kan. En als er binnen niet al te lange tijd internetbankieren komt gaat het over een korte periode dat je even je stortingen/opnames niet gelijk kan zien.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 40 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO