Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 06 dec 2019 2:44 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 30 jan 2009 7:26 pm 
Kwartje

Geregistreerd: do 19 jul 2007 5:44 pm
Berichten: 272
Toen ik 020-5171900 ging bellen werd ik het Turks begroet maar zodra ik wat Nederlands woorden sprak werd het wel opeens NL .


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 30 jan 2009 7:55 pm 
Kwartje

Geregistreerd: do 25 sep 2008 8:05 am
Berichten: 476
@Inter Tis toch een 100% Nederlandse bank.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 30 jan 2009 8:16 pm 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 950
De paar keer dat ik gebeld heb kon ik de eerste tekst ook niet verstaan, maar het kan zijn dat ze gewoon zeggen "Andolu" plus hun naam, en volgens mij werken er veel (of uitsluitend?) Turkse medewerkers. Zie ook mijn berichtje over de vermeende schoonmaakster :lol:

Niet dat het wat uitmaakt overigens, ze blijven inderdaad gewoon een Nederlandse bank.

_________________
A fool and his money soon go separate ways
- Jeff Lynne


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 31 jan 2009 11:59 am 
Kwartje

Geregistreerd: do 19 jul 2007 5:44 pm
Berichten: 272
Kan ook maar verstond het niet .

@Inter Tis toch een 100% Nederlandse bank.

Met Turkse medewerkers .


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 02 feb 2009 3:16 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 06 jun 2008 12:43 pm
Berichten: 597
Woonplaats: Rivierenland
Hoelang doen die overboekingen er eigenlijk over? Ik heb mijn formulier woensdag gepost, zaterdag kreeg ik een brief van Anadolu dat mijn rekening was opgeheven en waren de rekening gegevens inderdaad online niet meer te vinden, maar nu (maandagmiddag) zie ik nog niets op mijn Postbank rekening. Kost het echt zoveel tijd, of is het weer zo'n flauwe truuk om flink te kunnen schuiven met de valutadatum (uiteraard in het nadeel van de klant)?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 02 feb 2009 6:12 pm 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 950
Zie mijn vorige berichten: Mijn laatste overboeking (groot bedrag) was ook lang onderweg. Gedurende 3 dagen was het even "nergens" (niet meer op Anadolu, maar ook nog niet op tegentrekening), pas na 3 dagen stond het ineens (vrijdagavond) op de tegenrekening, maar (hoe vreemd!) wel met een valutadatum van 3 dagen daarvoor... Heel vreemd dus, en dit geval is tot op heden ook nog niet opgelost.

_________________
A fool and his money soon go separate ways
- Jeff Lynne


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 06 dec 2009 9:03 pm 
Kwartje

Geregistreerd: zo 13 jul 2008 10:09 pm
Berichten: 317
Het is inderdaad erg jammer dat je nog steeds niet ECHT kunt internetbankieren bij de Anadolu.

Zouden ze bang zijn voor DSB achtige opnamen??? ;)
Of hebben ze het domweg technisch nog steeds niet voor elkaar .. zo moeilijk kan dat toch niet zijn?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 22 dec 2009 11:45 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1538
Mijn eerste negatieve ervaring met deze bank.

Stom, stom, helemaal niet aan gedacht om te bellen, heb op maandag mutatieformulier op de bus gedaan voor een overboeking, zodat het formulier daar op dinsdag zou zijn.

En wanneer wordt het uitgevoerd? Natuurlijk op de maandag daarop... met valutadatum vrijdag ervoor :evil: .

Volgende keer dus maar bellen op dinsdag of woensdag... Voorlopig niet, want er staat nu bijna niets meer op, rest in deposito.

Hopelijk komt in 2010 het echte internet bankieren op gang bij Anadolu.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 23 dec 2009 1:21 am 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 06 sep 2007 10:02 pm
Berichten: 1895
Dat is vreemd, in november een overboeking gedaan. Valutadatum gelijk aan boekdatum. Formulier vrijdag op de bus gedaan en opdracht is maandag uitgevoerd. Dus geen valutering( staat ook in voorwaarden) en redelijk snel.

_________________
Luister naar dj doboy


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 23 dec 2009 10:48 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1538
Misschien worden de tijden inmiddels steeds slechter, en alle kleine beetjes helpen?
Hoe dan ook, mijn eerstvolgende poging gaat via de telefoon.

Edit: bij Anadolu zelf is ook geen sprake van valutering: boek- en valutadatum zijn op vrijdag. Maar bij de ing is het uiteraard pas op maandag binnen. Ik had gedacht, maandag op de bus is uiterlijk donderdag verwerkt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 24 dec 2009 1:52 am 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 01 feb 2008 6:53 pm
Berichten: 177
En ook hun deposito rentetarieven zijn per vandaag gedaald:
Alfa Depositorekening (3 j.) : 3,50% -> 3,30%
Alfa Depositorekening (4 j.) : 3,60% -> 3,50%

_________________
The lack of money is the root of all evil (Mark Twain)


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 41 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO