Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 26 apr 2024 4:41 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 20 jun 2008 12:18 am 
Stuiver

Geregistreerd: ma 09 jul 2007 7:08 am
Berichten: 81
Ik kreeg vandaag een rekening afschrift binnen van datum 17/06/08. Op dit afschrift staat dat de huidige rent 4.55% is .

Dit is geen voorbedrukte brief want het rente percentage staat op de uitgeprinte detail regel.

Dus wat is het nou Anadolubank ........ 4.55% of 5.1%?? En welke rente percentage hanteert het computer systeem van Anadolubank?

Na het debacle van Credit Europe waar een rente bijschrijving niet heeft plaatsgevonden maar de opgebouwde rente wel op nul was gezet (wat nu in onderzoek is) begin ik toch een beetje mijn vraagtekens te krijgen ten aanzien van deze prijs(rente) vechtertjes.

Het lijkt dat ze de backoffice niet helemaal onder controlle hebben.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 20 jun 2008 8:01 am 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec 2007 8:20 pm
Berichten: 3710
Ton schreef:
Ik kreeg vandaag een rekening afschrift binnen van datum 17/06/08. Op dit afschrift staat dat de huidige rent 4.55% is .

Dit is geen voorbedrukte brief want het rente percentage staat op de uitgeprinte detail regel.

Dus wat is het nou Anadolubank ........ 4.55% of 5.1%?? En welke rente percentage hanteert het computer systeem van Anadolubank?

Na het debacle van Credit Europe waar een rente bijschrijving niet heeft plaatsgevonden maar de opgebouwde rente wel op nul was gezet (wat nu in onderzoek is) begin ik toch een beetje mijn vraagtekens te krijgen ten aanzien van deze prijs(rente) vechtertjes.

Het lijkt dat ze de backoffice niet helemaal onder controlle hebben.


Ben je nieuwe klant sinds 10-6 of hebben ze je toegezegd dat je als bestaande klant ook die 5,1% krijgt? Dat schrijf je er niet bij, en anders krijg je die 4,55% (maar dat wist je vast al wel).


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 20 jun 2008 10:08 am 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5825
Woonplaats: Obliville
Ik heb gebeld, toezegging gekregen en op het bankafschrift dat gisteren binnenkwam, stond netjes 5,1% vermeld.

Maar waarschijnlijk is het allemaal handwerk daar, dus controleren en bellen, net zolang tot het goed is.........


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 20 jun 2008 12:15 pm 
Gulden

Geregistreerd: vr 22 feb 2008 4:17 pm
Berichten: 1200
Ton schreef:
Dus wat is het nou Anadolubank ........ 4.55% of 5.1%?? En welke rente percentage hanteert het computer systeem van Anadolubank?
Even narekenen dus straks (met je spreadsheet).......!
Om zeker te weten dat de bank geen 'foutje' heeft gemaakt......!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 16 jul 2008 1:23 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 27 jun 2008 9:44 am
Berichten: 46
Woonplaats: Zuid-Limburg
Let wel op de intrest wordt per kwartaal betaald. De effectieve rente is 5,1% dus de nominale rente 5,01% (volgens mijn vertrouwde HP financiele calculator)


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO