Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 25 apr 2024 2:44 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 23 dec 2008 4:04 pm 
Stuiver

Geregistreerd: wo 05 sep 2007 9:29 pm
Berichten: 73
Zojuist bericht ontvangen van Argenta dat ze in 2009 overstappen op de digipas (waar je ook nog je pas in moet steken).

Digipas en TAN lijst worden regelmatig vergeleken (ook binnen dit forum) en voor en tegenstanders zijn er voor beiden te vinden. Zelf vind ik het jammer, ik blijf het een onhandig ding vinden.
Tevens is het spijtig dat banken je de keus zelf niet laat maken. Maar goed, blijkbaar kunnen de systemen niet als zodanig worden ingesteld. En ach, de tijd dat banken naar klanten luisteren is al jaren voorbij. Gewoon lekker geld vragen omdat het bankieren duurder wordt (om hun systemen te onderhouden), maar de klant wordt er niet beter van.

Maar goed, bij Argenta vooralsnog alles gratis. Ik zal dus nog wel even klant blijven.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 23 dec 2008 11:32 pm 
Kwartje

Geregistreerd: wo 10 dec 2008 2:16 pm
Berichten: 398
Eindelijk verlost van die achterlijke papieren TAN codes!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-)

betekent dit ook dat overboekingen naar het buitenland mogelijk worden??? Ik hoop het wel...want anders ga ik mijn Argenta in NL snel afsluiten;-) (= be-eindigen,opheffen....de stekker eruit trekken)

Gratis is leuk...maar je moet er wel wat mee kunnen anders heeft het geen zin.

Johan

PS: ik had vandaag die mail van Argenta ook ontvangen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 27 dec 2008 2:58 pm 
Kwartje

Geregistreerd: wo 10 dec 2008 2:16 pm
Berichten: 398
Vreemd...vandaag stuurde ik een mail naar Argenta NL nav het invoeren van de digipass.......ik kreeg echter antword van Argenta Belgie..!!!!!!

Dit beloofd nog wat voor het nieuwe jaar. LOL

Johan

********************************************
Geachte cliënt,

wij hebben uw e-mail goed ontvangen, waarvoor dank. Tijdens de feestdagen zijn onze kantoren gesloten van 25 tot en met 28 december en op 1 januari. Uw e-mail zal bijgevolg met enkele dagen vertraging worden behandeld.
Enkel voor dringende zaken i.v.m. internetbankieren, kan u telefonisch contact opnemen met onze Helpdesk op het nummer 03/ 451 43 54. U kan onze helpdesk tijdens de feestdagen elke dag bereiken, 24 uur per dag.

Met vriendelijke groeten,
Contact Center
Argenta Spaarbank

Opgelet : dit is een automatisch bericht. Hierop kan u geen antwoord versturen.



Cher client,

Nous avons bien reçu votre courrier, merci. Pendant les fêtes de fin d'année, nos agences seront fermées du 25 au 28 décembre inclus, ainsi que le 1er janvier. Votre e-mail sera donc traité avec quelques jours de retard.
Pour toute question urgente concernant la banque par internet, vous pouvez contacter notre Helpdesk par téléphone, au numéro 03/ 451 43 54. Pendant la période des fêtes, le Helpdesk est accessible tous les jours, 24 heures sur 24.

Cordialement,
Le Centre de Contact
Argenta Banque d'épargne

Attention : ceci est un message automatique. Ne répondez pas à ce courrier.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 29 dec 2008 12:47 pm 

Geregistreerd: di 27 mei 2008 11:17 am
Berichten: 26
Als dit net zo vlot verloopt als met het Call-center, dat in de loop van 2008 gerealiseerd zou worden, dan duurt het nog wel even.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 29 dec 2008 9:55 pm 
Kwartje

Geregistreerd: wo 10 dec 2008 2:16 pm
Berichten: 398
In ieder geval lijkt de nieuwe digipass van Argenta Belgie verdacht veel op dat nieuwe ding van de ABN hier in NL.

Johan


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 5 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO