Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 28 maart 2024 8:00 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: ASN Bank onbetrouwbaar
BerichtGeplaatst: di 31 jan 2012 1:25 pm 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 03 dec 2008 6:58 pm
Berichten: 79
Vorig jaar beloofde ASN een mooie kalender bij een extra storting.
Begin dit jaar verscheen op de website een berichtje dat het eind van de maand zou worden wegens 'overweldigende belangstelling. Vorige week kreeg ik nog een mailtje dat ik deze week de kalender zou ontvangen; jammer, maar vooruit.

Hiervan zakt mijn broek af:

Wij willen u allereerst hartelijk danken voor uw deelname aan de actie voor de National Geographic scheurkalender.

De actie kende een overweldigende belangstelling, waardoor wij helaas snel door onze voorraad scheurkalenders heen waren. Na een aantal bijbestellingen hebben wij het meerendeel van de deelnemers alsnog van een scheurkalender kunnen voorzien. Helaas is de scheurkalender nu niet meer voorradig en kunnen wij u geen kalender meer toezenden.....

.... Wij betreuren het zeer dat wij onze belofte niet na kunnen komen en u wellicht recent nog een toezegging hebben gedaan. Voor de ontstane situatie bieden wij u onze oprechte excuses aan en hopen dat u zich in dit alternatief kunt vinden.


Het zoveelste excuus van een bedrijf in de bank of verzekeringsbranche. Het alternatief (15 euro) is mostert naar de maaltijd. Gelukkig zijn er ook andere banken.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 31 jan 2012 2:10 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec 2007 8:20 pm
Berichten: 3708
Om dan maar meteen een topic te openen met "ASN Bank onbetrouwbaar" in het onderwerp, vind ik een beetje ver gaan. Ze bieden excuses aan en compenseren het zelfs. Zeg dan "15 euro in plaats van beloofde kalender" om de lading te dekken.

_________________
<als het glas half leeg is, past er meer bij in dan wanneer het half vol is>


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 31 jan 2012 2:11 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: ma 09 mei 2011 12:39 pm
Berichten: 584
Dus je kreeg € 15 aangeboden? Ik heb die kalender gekregen, maar ik zie natuurlijk veel liever cash.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 31 jan 2012 2:17 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 24 okt 2008 9:58 pm
Berichten: 349
Je mag mijn kalender wel overnemen voor 15 euro.
In de actie stond trouwens op=op.

_________________
Waarom is groene stroom ook gekoppeld aan de olieprijs??


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 31 jan 2012 2:25 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 29 aug 2009 9:06 pm
Berichten: 314
Sigmasailor schreef:
Het zoveelste excuus van een bedrijf in de bank of verzekeringsbranche. Het alternatief (15 euro) is mostert naar de maaltijd. Gelukkig zijn er ook andere banken.


Kijk en Hiervan zakt nu mijn broek af, wat en negatieve reactie, gelijk alles op een hoop gooien, ik wou dat alle banken en verzekeraars een voorbeeld namen aan ASN die een ongemak zo netjes compenseert en zich verontschuldigt.

Zo gaat het op de kleuterschool ook als kinderen geen cadeautjes krijgen gaan ze jammeren bah !

Sorry dit moest er even uit


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 31 jan 2012 3:08 pm 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 03 dec 2008 6:58 pm
Berichten: 79
Het gaat niet om 15 euro of een kalender het gaat om het nakomen van afspraken; heel simpel.

Begin januari meldde ASN dat er een lever probleem was en dat de kalenders eind van deze maand alsnog geleverd zouden worden. Vorige week kreeg ik (persoonlijk) nog een mail dat ik deze week de kalender zou ontvangen. Zelfs nu wordt op hun eigen site gesuggereerd dat het wel in orde komt. Op Facebook kan je de kalenders nu nog winnen.

Zomaar een handvol feiten die ASN denkt te moeten afdoen met een 'sorry' email? Ik noem dat onbetrouwbaar en geloof niet dergelijke makkelijke excuses; die krijg je veel te veel.

Hoe reageren jullie (de lezers) als je eind van het jaar een mail krijgt met 'sorry dat de rente een heel procent verlaagd' is?

Over de kleuterschool gesproken: hebben jullie gelezen wat voor kunstje Lego geflikt heeft? Nee, die kennen een prijs toe aan een school om er daarna, eerst natuurlijk iedereen blij maken, weer op terug te komen; het spijt ze, echt.

Kortom: het is echt heel simpel: je moet doen wat je zegt, maar dat is een herhaling realiseer ik me.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 31 jan 2012 3:24 pm 
Kwartje

Geregistreerd: ma 03 mei 2010 4:57 pm
Berichten: 371
Sigmasailor schreef:
Hoe reageren jullie (de lezers) als je eind van het jaar een mail krijgt met 'sorry dat de rente een heel procent verlaagd' is?


Als ze dan een mail sturen met hun excuses en als compensatie 1,5% geven hoor je mij niet klagen.

Pak je 15 euro, ga naar een winkel en koop een kalender naar keuze.

Ow ja, en als ik je er blij mee maak. Ik heb de novib kalender gekregen, die je bij het asn-novib fonds kreeg.
Maak maar 10 euro naar me over en ik stuur hem naar je toe.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 31 jan 2012 7:10 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 28 jan 2009 7:38 pm
Berichten: 467
Ik heb de kalender zelfs dubbel ontvangen vanwege 2 rekeningen met saldogroei.
Nou moet je een gegeven paard enzzz.
Maar de kwaliteit van het drukwerk is echt slecht en doet geen recht aan de foto's .
Als je in plaats daarvan 15 euro aangeboden krijgt, ben je heel goed af.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 31 jan 2012 8:29 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: vr 16 mei 2008 10:02 pm
Berichten: 232
Sigmasailor, ik vind dat je je kapot moet schamen om zo'n kop te schrijven. Ik vind dat ASN dit keurig heeft opgelost. Maar goed, je staat vrijwel alleen met jouw mening merk je wel. Aan wie zou dat liggen?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 01 feb 2012 1:57 pm 

Geregistreerd: wo 14 dec 2011 7:54 pm
Berichten: 15
Allereerst vind ik de koptekst niet correct. De ASN bank is mijn inziens een van de weinige banken die wel betrouwbaar overkomt.
IK heb net namelijk gebelt met de afdeling klantenservice sparen en hebben mij €15,00 aangeboden ter compensatie van de niet ontvangen scheurkalender.
IK vind dat namelijk een zeer goede oplossing en erg klantvriendelijk.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 01 feb 2012 2:10 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: di 14 apr 2009 9:11 pm
Berichten: 249
Woonplaats: Noord-Brabant
Dat vind ik ook, ik denk niet dat er veel banken komen met zo'n nette oplossing.
Als er al iets anders voor in de plaats komt, dan is het meestal iets waar je niet op zit te wachten.
Vam die € 15,00 kun je zelf een mooie kalender gaan uitzoeken.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 01 feb 2012 2:20 pm 

Geregistreerd: wo 23 jul 2008 9:05 pm
Berichten: 19
Ik heb zojuist ook de mail gehad dat er geen kalender meer is.
Dat ik 15,00 op de spaarrekening gestort krijg vind ik een zeer coulante oplossing.
Geweldig LPB


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 01 feb 2012 2:44 pm 

Geregistreerd: wo 23 jul 2008 9:05 pm
Berichten: 19
Sorry, ik bedoel: geweldig ASN bank.
:lol:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 01 feb 2012 4:26 pm 

Geregistreerd: di 07 jun 2011 6:12 pm
Berichten: 7
@Sigmasailor Als je altijd zo negatief bent over positieve dingen heb je het moeilijk denk ik. Wat een reaktie. Er stond duidelijk op = op bij de actie. Ze hadden je ook niets kunnen geven en kunnen zeggen 'helaas pindakaas'. Maar je krijgt 15 euro en dat vind ik klasse. Dat heeft hun die kalender waarschijnlijk niet gekost, want die zullen ze voor een bulk prijs ingekocht hebben. Ik denk dat heel veel banken in het niets verdwijnen in vergelijking met ASN.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 01 feb 2012 5:28 pm 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 03 dec 2008 6:58 pm
Berichten: 79
Op 26/1/2012 kreeg ik dit:
In verband met de enorme belangstelling voor de kalender waren wij helaas eerder door de voorraad heen dan wij verwachtten. Wij hebben dan ook de kalenders moeten nabestellen. De laatste zending zal volgende week naar de klanten worden toegestuurd.

De titel heb ik bij de tweede post al aangepast; die was inderdaad wat kort door de bocht maar trok in ieder geval de aandacht.

Nog geen week later wordt, zonder enig overleg, de actie afgeblazen; ja daar heb ik het moeilijk mee. Banken kunnen toch gewoon tellen? Het is voor de jongens en meisjes bij ASN verder lastig om te reageren op mailtjes; algehele radiostilte.....

het positieve is dan wel weer dat ze de laatste toezegging wel nakomen. Ik heb 15 euro gekregen. Bedankt ASN :D


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 15 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO