Volgende probleem bij de Leaseplan Bank, ben ik niet in staat in te loggen, waarschijnlijk omdat ik een aantal keren een verkeerd wachtwoord heb ingevuld.
Vraag ik een tijdelijk wachtwoord aan, werkt hun SMS dienst niet, gevolg geen bericht en kan ik niet inloggen.
Nou log ik al vrij weinig in, maar de zogenaamde veiligheid met het veranderen van je password wordt steeds ingewikkelder, ten eerste heb je voor verificatie een mobiele telefoon nodig, heb je die dan werkt hun platform niet.
Wat een aanfluiting

Dan staat er ook nog een leuke opmerking, bij hun App , met ons Sparen App willen we sparen nog makkelijker voor U maken. Niet dus , het wordt alleen maar moeilijker gemaakt.
Nog nooit eerder meegemaakt dankzij technische problemen geen verificatie mogelijk dus geen toegang tot je spaarrekening kortom de spaarrekening is geblokkeerd.
Vanochtend vroeg contact gehad, de Lease Plan Bank is bezig om de SMS service weer draaiend te krijgen wat momenteel nog steeds niet werkt. Een dag verder en je kunt nog steeds niet bij je spaarrekening.
Niet anno 2018, bij verandering van een systeem test dit dan zodat 100 % bulletproof is en ga dan in de lucht.