Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 25 apr 2024 2:42 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 17 maart 2009 9:23 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4540
Op de site staat een opvallende banner met deposito% vanaf 20 maart a.s. voor 1 - 5 jaar.
Ik zie echter geen verschil met de huidige situatie vwb 2 -5 jaar.
Wat zou het voordeel/nadeel zijn om NU een deposito van bijv 3 jaar af te sluiten ipv op 20 maart. Zie jullie verschillen? 0800 was al gesloten.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 18 maart 2009 9:14 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: ma 03 dec 2007 3:13 pm
Berichten: 208
De vooraf aangekondigde rentewijziging op de spaar en kortlopende deposito's per 20 maart, kun je zien in de mail van Viper op pagina 1 van dit draadje. Hieruit blijkt dat inderdaag de midden en lange termijn deposito tarieven niet omlaag gaan. Hierdoor staat ATB nu op de 1e plaats in de deposito rente top 10 omdat andere banken de rente verlagen. De banner (die ik niet zag op hun site) heeft hier waarschijnlijk mee te maken.

Dus het maakt niet uit of je nu of na 20 maart afsluit, maar je krijgt wel langer zekerheid over een hoog rentepercentage. Daarom ga ik eind deze maand wanneer ik voldoende geld bijeen heb voor een aardige deposito bedrag over tot het afsluiten van een 5 jaars deposito tegen 5.45%.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 19 maart 2009 12:29 am 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4540
Banner staat op http://atbsparen.nl/
Maar behalve de 1 jaars deposito (5.2 naar 5.1%) is er niets veranderd.
Om nou zo van de daken te schreeuwen "Vanaf 20 maart 5.25% etc."....


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 19 maart 2009 10:19 am 
Dubbeltje

Geregistreerd: ma 03 dec 2007 3:13 pm
Berichten: 208
BillGates schreef:
Om nou zo van de daken te schreeuwen "Vanaf 20 maart 5.25% etc."....


Zoiets heet marketing. Nu staan ze aan de top van de desposito lijsten en potentiele nieuwe klanten op zoek naar hoge rente op deposito die via websites zoals spaarinformatie de site van ATB opzoeken, kunnen dan meteen doorklikken naar de deposito gedeelte van deze site. Dit heeft bij NIBC heel goed gewerkt als nieuweling op deze spaarmarkt binnen enkele maanden 1 Miljard Euro binnen halen door de top van de hoogste spaar en deposito rente te gaan zitten. Het heeft schijnbaar ook voor jou gewerkt want ik zag dat je ondertussen bij ATB een deposito had afgesloten.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 19 maart 2009 11:58 am 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4540
Ik bedoel de tekst VANAF 20 MAART terwijl deze tarieven al vanaf medio februari gelden.
Ik was er zelfs door afgeschrikt, want ik vroeg mij af wat gaat er dan veranderen op 20 maart.
Niets dus.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO