Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu wo 24 apr 2024 5:11 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 07 apr 2008 4:36 pm 
Stuiver

Geregistreerd: za 12 jan 2008 10:58 pm
Berichten: 95
Woonplaats: Maastricht
En wat die papieren rompslomp betreft: Ik heb vandaag twee bancaire lijfrenterekeningen bij Delta Lloyd geopend. Ik vul de gegevens op de computer in en stuur die via internet door. Dat kost ongeveer twee minuten. Dan print ik het aanvraagformulier voor de klant uit (waar die gegevens vanzelf op worden overgenomen), waar hij/zij een handtekening op zet. Weer twee minuten. Dit formulier stuur ik samen met een identificatiebewijs van de klant (met ook daarop zijn/haar handtekening) door naar het ANTWOORDNUMMER van Delta Lloyd Bank NV. Al met al ben ik dan een minuutje of 5 verder en de papieren rompslomp is beperkt tot het strikt noodzakelijke.

Elders heb ik nog geen rekeningen aangevraagd, maar ik vind het dan ook reuze meevallen. Kan ook even per email geregeld worden, als je interesse hebt :lol: :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 07 apr 2008 6:36 pm 
Gulden

Geregistreerd: vr 22 feb 2008 4:17 pm
Berichten: 1200
Ed Creemers schreef:
Er is inderdaad geen garantie dat de rente zo blijft. Maar omdat je bij banksparen wel van aanbieder kunt wisselen, denk ik dat de marktwerking daar iets beter werkt en dat de rentes beter op peil zullen blijven.
Op het forumonderdeel over de SNS staat informatie over aanbiedingen met rentelooptijden tot 30 jaar vast.......!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: ma 07 apr 2008 7:06 pm 
Stuiver

Geregistreerd: za 12 jan 2008 10:58 pm
Berichten: 95
Woonplaats: Maastricht
Blikoortje schreef:
Ed Creemers schreef:
Er is inderdaad geen garantie dat de rente zo blijft. Maar omdat je bij banksparen wel van aanbieder kunt wisselen, denk ik dat de marktwerking daar iets beter werkt en dat de rentes beter op peil zullen blijven.
Op het forumonderdeel over de SNS staat informatie over aanbiedingen met rentelooptijden tot 30 jaar vast.......!


De rente kan natuurlijk altijd variëren, maar zoals je ziet kun je die bij de SNS vastzetten. Op bij Delta Lloyd kun je ervoor kiezen om het geld op deposito's te zetten en dan voor een lange looptijd te kiezen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: za 20 sep 2008 3:12 pm 

Geregistreerd: do 18 sep 2008 5:58 am
Berichten: 3
Goede informatie!!! dank je allemaal :D


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 19 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO