Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 26 apr 2024 2:28 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 16 dec 2011 12:06 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: za 19 nov 2011 1:30 pm
Berichten: 194
@BillGates: bij mij is werkgever niet ingevuld, alhoewel mijn werkgever wel een hele rits aan kortingen heeft bij CB. Daarom ook maar eens gekeken naar voordeel op spaarrekening, maar helaas geen extra rente op RentePlusrekening :( .


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 19 dec 2011 6:20 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1061
SpaarXL schreef:
Wat me wel opvalt is dat ik nog steeds geen berichtje over die kadobon heb gehad (hoewel ik al bijna 2 dagen aan de voorwaarden voldoe). Zal wel handmatig gebeuren vermoed ik dan...
Gisteren uit verveling alvast een berichtje naar CB gestuurd met de vraag wanneer ik de bon zou kunnen verwachten. Vandaag (dus best snel) antwoord: "Hij komt deze week"...
We wachten weer af...

_________________
A fool and his money soon go separate ways
- Jeff Lynne


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 21 dec 2011 2:21 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4540
Vandaag (binnen een week dus) de bol.com bon via de mail ontvangen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 21 dec 2011 3:36 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1061
Ik ook...

Lekker professioneel met die spelfout in "beloofd"...

Citaat:
Zoals belooft, krijgt u van ons een Bol.com-cadeaubon ter waarde van € 10,-. De cadeaubon is vrij te besteden bij Bol.com voor een boek, speelgoed, dvd, game, electronica of nog weer iets anders.

Maar goed, een gegeven paard...

_________________
A fool and his money soon go separate ways
- Jeff Lynne


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 21 dec 2011 6:44 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4540
Ìnderdaad. Maar ach, hij is slechts doctorandus....


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 22 dec 2011 2:02 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1061
...en de USB stick van Bol.com is ook binnen.

Dank aan allen voor de tips en P.Cunia in het bijzonder voor dit leuke kerstkadootje.

_________________
A fool and his money soon go separate ways
- Jeff Lynne


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 23 dec 2011 2:13 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 mei 2008 7:31 pm
Berichten: 656
De webpagina van deze actie bestaat niet meer.
Een belletje naar CB leverde de volgende reaktie op:
Er bestaat geen publiek toegankelijke site voor deze actie, want deze is alleen voor een geselecteerde groep. Hoe er dan geselecteerd was, wilde ze niet vertellen. Via werkgevers die samenwerken met CB misschien?
Het feit dat er eerder wel een publiek toegankelijke webpagina hiervoor had bestaan (en ook nog steeds zichtbaar is als je zoekt met google) was "niet bekend". Niet echt een klantenwervende reaktie dus.
Het lijkt erop dat het niet de bedoeling was dat deze actie-link publiek bekend werd en nu is deze blijkbaar aangepast/verwijderd.
Iemand op de hoogte van een nieuwe link?
Ik voel overigens nu een stuk minder behoefte om klant te worden bij deze toko.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 23 dec 2011 6:20 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4540
Ja, ik vroeg ook al waar de link vandaan kwam. Maar hij doet het nog wel hoor. En ik heb ook een bol.com gekregen. Er staat ook niet in de voorwaarden dat je tot een bepaalde doelgroep moet horen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 23 dec 2011 10:13 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 mei 2008 7:31 pm
Berichten: 656
@ BillGates
Wat is "hij" en welke "voorwaarden" bedoel je?
Besef dat ik niet bedoelde dat je de actie niet ziet op de gewone centraalbeheer website zoals jij al eerder opmerkte.
Nee, de heel spaaractie pagina is nu verdwenen. De link aan het begin van dit topic werkt niet meer.
Als je erop klikt wordt je doorgelinkt naar de gewone pagina om een RentePlus rekening te openen.
En er staat helemaal niets meer over een Bol.com actie bij.

Omdat ik het toch wel erg vreemd vond heb ik nog een keer met Centraal Beheer gebeld. Ik zou tenslotte de eerste keer net het kneusje van de klantenservice getroffen kunnen hebben, toch? Ik kreeg nu iemand aan de lijn die heel anders reageerde. Ja, die actie was er en voor iedereen. De spaaractie pagina was blijkbaar weg (wist ook niet waarom) maar de actie was nog steeds geldig. Hij checkte dat ook nog even met iemand anders daar (met hoeveel mensen zouden ze daar zitten op zo'n klantenservice?). Hij benadrukte wel dat het bedrag uiterlijk 31-12 gestort moest zijn, maar dat was gewoon de voorwaarde van de actie. De Bol bon zou ik dan ontvangen in januari (klonk logisch).

Het blijft allemaal wel een beetje vreemd. Hoewel ik inmiddels wel wat twijfels heb bij Centraal Beheer, heb ik toch maar zo'n rekening geopend. Ik geef ze een kans om het goed te maken. Nu afwachten of het allemaal goed komt.
Ik heb voor de zekerheid de naam van de persoon van de klantenservice maar even genoteerd voor het geval dat ...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 24 dec 2011 11:33 am 
Dubbeltje

Geregistreerd: ma 27 dec 2010 11:10 pm
Berichten: 181
Vreemd; ik zie op de site 15 januari!
Citaat:
Als u vóór 15 januari 2012 een RentePlús Rekening heeft geopend én uw eerste storting van minimaal € 250,- is bij ons binnen, dan ontvangt u een Bol.com-cadeaubon ter waarde van € 10-. De cadeaubon is vrij te besteden bij Bol.com voor een boek, speelgoed, dvd, game, electronica of nog weer iets anders.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 24 dec 2011 12:38 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4540
Om het nog verwarrender te maken:
Onder Chrome en Safari browsers word ik automatisch doorgelinkt naar
https://sparen.centraalbeheer.nl/optie_zeker.html en zie ik dus geen spaaractie.

Onder I.E. en Firefox krijg ik wel de spaaractie pagina te zien met inderdaad 15 januari 2012.
http://sparen.centraalbeheer.nl/spaaractie/

:?: :?: :?: :?:

En 10 minuten later ook niet meer onder FF, wel nog altijd onder IE....

En op een andere PC is het net andersom. Daar krijg ik de bol.com actiepagina niet te zien onder IE wel onder de andere browsers.... Om gek van te worden.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 28 dec 2011 12:38 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 mei 2008 7:31 pm
Berichten: 656
Interessant.
Met sparen.centraalbeheer.nl/spaaractie zie ik de actie nu wèl.
Dus het zal wel gerepareerd zijn.

Ik heb afgelopen vrijdag twee van die rekeningen geopend voor ons.
Dinsdagmorgen kreeg ik het rekeningnummer voor de ene al binnen. Dat was snel gezien de Kerstdagen. Maar over de andere (die ik ook nog net iets eerder gedaan had) heb ik verrassend genoeg nog niets gehoord. Ik had vrijdag wel gewoon de bevestigingsmail ontvangen voor beide aanvragen. Omdat inmiddels de twee werkdagen verstreken zijn (en het andere rekeningnummer binnen 1 werkdag binnen was) heb ik zojuist maar opnieuw een rekening aangevraagd. Dat ging gewoon en ik heb nu de tweede bevestigingsmail binnen op mijn naam. Een rekening opnieuw openen op dezelfde naam werkt normaal niet. Nu maar weer afwachten wat er gaat gebeuren.


Laatst bijgewerkt door dubbeltje op ma 02 jan 2012 12:28 am, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 28 dec 2011 4:26 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 04 jan 2008 12:17 am
Berichten: 525
Woonplaats: Gouda
BillGates schreef:
Om het nog verwarrender te maken:
Onder Chrome en Safari browsers word ik automatisch doorgelinkt naar
https://sparen.centraalbeheer.nl/optie_zeker.html en zie ik dus geen spaaractie.

Onder I.E. en Firefox krijg ik wel de spaaractie pagina te zien met inderdaad 15 januari 2012.
http://sparen.centraalbeheer.nl/spaaractie/

:?: :?: :?: :?:

En 10 minuten later ook niet meer onder FF, wel nog altijd onder IE....

En op een andere PC is het net andersom. Daar krijg ik de bol.com actiepagina niet te zien onder IE wel onder de andere browsers.... Om gek van te worden.


Ja, heel gek. Hier ook niet onder IE maar wel FF. Via FF net maar een rekening aangevraagd.
Ben benieuwd


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 08 jan 2012 11:00 am 
Kwartje

Geregistreerd: zo 06 jul 2008 4:46 pm
Berichten: 282
Ik heb de rekening rond de kerst aangevraagd en op 29 december gestort. Tot op heden nog geen Bol bon. Kwam die bon nou per e-mail of post en was dat snel na de storting? Anders moet ik maar eens gaan bellen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 08 jan 2012 11:14 am 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4540
BillGates schreef:
Vandaag (binnen een week dus) de bol.com bon via de mail ontvangen.
Need I say more?


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 35 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO