Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 25 apr 2024 11:28 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 12 feb 2012 5:15 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: za 19 nov 2011 1:30 pm
Berichten: 194
Inloggen 'Mijn gegevens'
Kan tijdelijk wat langer duren

Door grote drukte is 'Mijn gegevens' op dit moment minder goed bereikbaar dan u gewend bent. Het kan zijn dat u daardoor even moet wachten voordat u bij uw gegevens kunt. Bijvoorbeeld om de bijschrijving van de maandelijkse rente op uw Rente Plús Rekening te bekijken.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 13 feb 2012 12:18 pm 

Geregistreerd: do 05 jan 2012 1:32 pm
Berichten: 4
Beste dubbeltje,

Ik heb je bericht van gisteren gelezen.
Bij het inloggen op het klantdomein, hebben wij inderdaad uit voorzorg een melding staat dat dit probleem zich kan voordoen en dat we minder goed bereikbaar zijn dan je gewend bent.

Als je op de onderstaande link drukt, gevolgd door inloggen zul je zien dat je gewoon bij je klantdomein/klantgegevens kunt. https://www.centraalbeheer.nl/cbix/port ... porate/057
Succes met inloggen!

Mocht je vragen hebben, dan kan je altijd contact opnemen met webcare[@] centraalbeheer.nl of “Even Apeldoorn bellen”.

Met vriendelijke groet,

Ronald van het Centraal Beheer Webcareteam
055 – 579 8000
https://www.centraalbeheer.nl


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 13 feb 2012 12:31 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 28 jan 2009 7:38 pm
Berichten: 467
@ Meneer van centraal beheer:
Wij geloven Spaarzaam ook wel zonder dat u bevestigt dat het klopt.
Het zou nuttiger informatie zijn als u meldt wat u er aan doet en of/wanneer het beter wordt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 13 feb 2012 12:39 pm 
2 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 aug 2007 6:53 am
Berichten: 736
florijn schreef:
@ Meneer van centraal beheer:
Wij geloven Spaarzaam ook wel zonder dat u bevestigt dat het klopt.
Het zou nuttiger informatie zijn als u meldt wat u er aan doet en of/wanneer het beter wordt.
Volgens mij is het al enige tijd beter, ik heb namelijk geen problemen meer ondervonden de laatste keren dat ik wilde aanloggen. Ik denk dat de tekst er nog gewoon uit voorzorg staat.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 13 feb 2012 4:36 pm 
had ik ergens niet gelezen dat banken bij het reageren op een topic een of andere kleur zouden krijgen? zie reactie centraal beheer.


Omhoog
  
 
BerichtGeplaatst: zo 01 apr 2012 12:09 am 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5825
Woonplaats: Obliville
Ik mauw niet gauw over bankensites, maar dit is toch wel heel erg.........

Onze excuses...
Uw gegevens zijn momenteel niet beschikbaar

Door grote drukte vanwege het opnemen van het spaarloon is onze site op dit moment moeilijk bereikbaar. Onze excuses daarvoor. Wij proberen dit zo snel mogelijk op te lossen.



Let wel: we schrijven AD 1 april, 8 minuten na middernacht.

_________________
Pecunia non olet!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 08 mei 2012 7:07 pm 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 apr 2008 7:26 pm
Berichten: 820
Woonplaats: Jazztown
Sinds vanmiddag problemen met overboeken.

_________________
Blues my money gives to me.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 10 mei 2012 1:50 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 10 jul 2008 12:02 pm
Berichten: 38
Hier juist het tegenovergestelde. Ik doe een overboeking en het staat de andere dag al op mijn ING rekening! Dat is nog nooit voorgekomen, want normaal moet ik 2 à 3 dagen wachten voordat mijn geld op de tegenrekening te zien is. Dat was ook de reden om deze rekening niet echt actief meer te gebruiken. Hou vol CBA en je hebt een actieve klant terug :D


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 10 mei 2012 5:53 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 mei 2008 7:31 pm
Berichten: 656
@deijsa
Dat een overboeking de volgende dag op je betaalrekening staat, is normaal hoor bij Centraal Beheer. Ik heb zelf nog niet anders meegemaakt. Anderen hebben soortgelijke ervaringen. Daarbij is ook nog eens de valutadag van de afboeking van je CB spaarrekening een dag later dan de boekdatum, waardoor je geen rentedag misloopt. Dus feitelijk voeren ze een overschrijving altijd pas de eerstvolgende werkdag uit. Als alles op de boekdatum van de transactie afgewikkeld zou worden, dan zou het nog prettiger zijn, maar dit is werkbaar. Overigens vind je de verzamelde informatie voor alle banken over dit thema in het topic "Verkapte valutering".

Dit topic gaat echter ergens anders over: de traagheid en/of niet beschikbaarheid van de site. Niet over de snelheid van overschrijvingen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 10 mei 2012 9:20 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 10 jul 2008 12:02 pm
Berichten: 38
Begrijp ik, ik vertel alleen mijn ervaringen. En dat het bij mij langer duurt normaal gesproken is voor mij destijds de reden geweest niet actief gebruik meer te maken van deze rekening. Ik geef alleen aan dat dit NU blijkbaar niet meer zo is en dat ik verder geen problemen heb gehad in tegenstelling tot anderen die dag met inloggen/overboeken (daar gaat dit topic toch over??)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 10 mei 2012 11:01 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 mei 2008 7:31 pm
Berichten: 656
Oke, nu snap ik pas wat je bedoelde met het eerste deel van je eerste zin. De beschikbaarheid van de site was blijkbaar ergens op de 8e een probleem, maar die storing duurde gelukkig geen dagen ;-). 'k Heb zelf ook niets van die storing gemerkt.
Over het andere punt: Ik weet niet precies wanneer bij jou de overboekingen lang duurden. Het afgelopen halfjaar gaat het echter zoals ik schreef. Lang geleden (toen het nog niet verboden was), waren er veel banken die valuteerden, maar in die tijd was ik nog geen klant bij hen. Wellicht stamt je ervaring uit die tijd? Hadden ze toen dit spaarproduct ook al?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 12 mei 2012 4:09 pm 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 apr 2008 7:26 pm
Berichten: 820
Woonplaats: Jazztown
Boekte deze week een klein bedrag als test blijkbaar te snel naar een nieuwe RentePlús rekening, kreeg het bedrag teruggestort van Rabobank Utrecht.

Vrijdag bedrag overgeboekt van een andere RentePlúsrekening naar mijn tegenrekening, kreeg als valutadatum maandag, eerstvolgende werkdag.
Vandaag, zaterdag, van dezelfde rekening een bedrag overgeboekt, deze overboeking kreeg valutadatum van dinsdag.
Uitermate vreemd!

_________________
Blues my money gives to me.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 13 mei 2012 6:02 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 10 jul 2008 12:02 pm
Berichten: 38
@dubbeltje
Ik baalde ook niet van het feit dat ik een dag rente misliep (hetgeen inderdaad ook niet het geval was), maar van het feit dat ik geld overboekte van deze rekening naar mijn ING om een betaling te doen de volgende dag. Maar omdat ik dan langer dan een dag op mn geld moest wachten terwijl ik de betaling voor de dag ervoor gepland had liep een en ander wel eens niet zoals de bedoeling was. Daar baalde ik van en ook degene die een dag eerder het geld op zijn/haar rekening verwachtte.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 13 mei 2012 11:18 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 mei 2008 7:31 pm
Berichten: 656
@Linn
Zie hier


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 15 mei 2012 8:47 am 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 apr 2008 7:26 pm
Berichten: 820
Woonplaats: Jazztown
Vandaag weer hopeloos!

_________________
Blues my money gives to me.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO