Na de niet aangekondigde renteverlaging jl, wilde ik geld overboekn van de 'Top -interest 'rekening.
24 uur en elke dag, mooi niet.
op zaterdag niet, op zondag en maandag evenmin.
Dus telefonisch gedaan (noramle overboeking, geen spoed)
Op woensdag zie ik dat mijn renteopbouw met 34 euro verlaagd is.
Dus fax, mail en schrijf ik dat ik dit bizar vind: immers de bank
heeft 3 dagen meer rente over mijn geld zelf getrokken en ik moet
nu genoegen nemen met minder.
Los van feit dat ,en op hetgeen op het scherm saat aan opbouw zou mogen vetrouwen, dus niet dar achteraf ineens blijkt dat er een lager bedrag staat.
Op al deze communicatiemiddelen is geen enkel respons gevolgd,
laat staan herstel van de rente opbouw.
Behlave dat ik dit klachtwaardig manier van handelen vind, denk ik dat het goed is dat anderen zich realsieren dat deze bank een 'eigenwijze' heeft om de kreditcrisis te lijf te gaan...
Ik ben bezig om mijn account op te zeggen, maar ook dat gaat al niet makkelijk: het opheffingsformulier heb ik aangevraagd (naders kun je niet opzeggen) en ik ben benieuwd wanneer (en og..) ik dat zal ontvangen.
Zijn er meer mensen die een dergelijke ervaring hebben?