Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 29 maart 2024 1:10 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 28 jan 2009 10:55 am 
2 Kwartjes

Geregistreerd: za 17 jan 2009 6:30 pm
Berichten: 531
Ik probeerde net even mijn rekening te bekijken (een internetspaarrekening en een deposito), maar kreeg de volgende mededeling na inloggen:""U heeft geen Credit Europe Bank rekening voor deze opdracht". :shock:

Is dit een tijdelijke storing of is er iets anders aan de hand? gelijk maar even een mail sturen...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 28 jan 2009 10:59 am 
2 Kwartjes

Geregistreerd: za 17 jan 2009 6:30 pm
Berichten: 531
Never mind... inloggen via hun site in plaats van een favoriet liet wel mijn rekeninggegevens zien... (pfieuw)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 28 jan 2009 11:32 am 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 06 sep 2007 10:02 pm
Berichten: 2220
Probleem is bekend:
Citaat:
Geachte meneer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw email kunnen wij u het volgende mededelen:

Onze technische dienst informeert ons dat een aantal klanten, waarschijnlijk via zoek machines of favorieten, op een verkeerde server terechtkomt. Indien u één der onderstaande meldingen ziet kunt u het volgende proberen:

1. Direct naar http://www.crediteurope.nl gaan (dus niet via google, yahoo etc.)
2. Rechtsboven op "English" klikken
3. Onder Direct Banking (rechts) de link "Consumer Login" klikken
4. Het nieuwe venster sluiten
5. Rechtsboven op "Nederlands" klikken
6. De link "particulieren Login" klikken en aanmelden.

Foutmeldingen:

* U heeft geen Credit Europe Bank rekening voor deze opdracht
* Error 500, de pagina kan niet weergegeven worden
* Is NULL

Technische verklaring:

Wij beschikken over meerdere Login servers die allen met een 128 bit versleuteling beveiligd zijn. De actuele server dient altijd via onze website opgeroepen te worden.
Zoekmachines (en ook sommige privé computers) bufferen de opgevraagde pagina´s. Hierdoor kan het gebeuren dat de gewenste informatie niet
up-to-date is. Door de pagina enigszins te veranderen (in het bovengenoemde geval door het veranderen van de taal) haalt de browser de informatie direct bij de server en niet uit de gebufferde informatie.

Veiligheidsoverweging:

Uit veiligheidsoverweging raden wij ervan af uw klantnummer en pincode vast te programmeren en ook de link voor het Login venster niet onder de favorieten op te slaan.


Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

_________________
Luister naar dj doboy


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 28 jan 2009 12:04 pm 

Geregistreerd: wo 08 okt 2008 3:53 pm
Berichten: 25
Ik had gisteren problemen met aanmelden met "onthouden" aanmeldgegevens.
<Ctrl>+<F5> gelijktijdig intoetsen verhelpt het probleem.
Vandaag geen enkel probleem met aanmelden.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 28 jan 2009 12:10 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: za 17 jan 2009 6:30 pm
Berichten: 531
Ik had al zo'n vermoeden... de favoriet maar even naar de hoofdpagina laten wijzen... :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 17 feb 2009 5:31 pm 

Geregistreerd: di 13 jan 2009 12:01 pm
Berichten: 10
Ook ik had het zelfde probleem. Kan nu wel weer inloggen, maar mis wel aan het scherm: https en het slotje?! Moet ik mij nu zorgen maken?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 17 feb 2009 7:47 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 24 okt 2008 9:58 pm
Berichten: 349
riet schreef:
Ook ik had het zelfde probleem. Kan nu wel weer inloggen, maar mis wel aan het scherm: https en het slotje?! Moet ik mij nu zorgen maken?

Scherp opgemerkt. Op de openingspagina zie je deze beveligingskenmerken niet.
Maar als je vervolgens in het inlogscherm komt zie je wel die https maar nog steeds niet het slotje.
Ik weet niet of dit voorheen wel te zien was.

_________________
Waarom is groene stroom ook gekoppeld aan de olieprijs??


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 17 feb 2009 8:57 pm 

Geregistreerd: wo 24 sep 2008 9:09 pm
Berichten: 44
Wat voor browser gebruiken jullie?
In Internet Explorer is het slotje gewoon zichtbaar.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 17 feb 2009 11:20 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 24 okt 2008 9:58 pm
Berichten: 349
Phaedros schreef:
Wat voor browser gebruiken jullie?
In Internet Explorer is het slotje gewoon zichtbaar.

Ik gebruik Internet Explorer 7 en daar is dat slotje echt niet te zien.
Maar ik heb nu ook eens via Google Chrome opgestart en daar staat dat slotje wel.

_________________
Waarom is groene stroom ook gekoppeld aan de olieprijs??


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 17 feb 2009 11:42 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: ma 01 dec 2008 11:17 am
Berichten: 702
Ik gebruik Internet Explorer 7 en daar is bij inloggen het slotje en ook https te zien.
Alvorens in te loggen klik ik het slotje aan en kijk of het certificeringspad en de adresregel klopt.
Dit doe ik bij alle banken waar ik inlog.

Vind het vreemd dat slotje bij @riet en @droppie niet in beeld is.

_________________
veel beloven en weinig geven doet veel mensen in vreugde leven


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 18 feb 2009 12:27 am 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 24 okt 2008 9:58 pm
Berichten: 349
In de bijlage zie je mijn inlogscherm.
Dat kan ik ook niet maximaliseren.

_________________
Waarom is groene stroom ook gekoppeld aan de olieprijs??


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 18 feb 2009 8:10 am 
2 Kwartjes

Geregistreerd: ma 01 dec 2008 11:17 am
Berichten: 702
@droppie ; bij mij luidt adres regel;

https://intbank.crediteurope.nl/servlet ... LOGIN_PAGE
met slotje erachter.

ik log in vanuit;
http://www.crediteurope.nl/fb/sites/nl/nl/consumer/

@droppie; Log je waarschijnlijk in via favorieten ?
Mischien adres pagina credit europe bank opnieuw opzoeken en deze instellen.
Neem het beste de hoofdpagina van de bank en log vandaaruit in.
Ben benieuwd.

_________________
veel beloven en weinig geven doet veel mensen in vreugde leven


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 18 feb 2009 3:15 pm 

Geregistreerd: di 13 jan 2009 12:01 pm
Berichten: 10
Jazeker was dit voorheen te zien.
Droppie schreef:
Ik weet niet of dit voorheen wel te zien was.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 18 feb 2009 3:18 pm 

Geregistreerd: di 13 jan 2009 12:01 pm
Berichten: 10
Via Google wordt juist afgeraden door DEB. Zie: Doboy

Droppie schreef:
Ik gebruik Internet Explorer 7 en daar is dat slotje echt niet te zien.
Maar ik heb nu ook eens via Google Chrome opgestart en daar staat dat slotje wel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 18 feb 2009 4:53 pm 

Geregistreerd: di 13 jan 2009 12:01 pm
Berichten: 10
Ik heb het gevonden: Ga na het hoofdmenu; particulieren login; dan zie je het scherm internet banking login (zonder https en slotje); sleep het scherm iets naar beneden; links in de hoek zie je een e op een blaadje; die versleep je weer naar links uit de balk; terwijl je die versleept krijg je een vierkant met een pijltje te zien en dan los laten. Tot mijn verbazing heb ik twee schermen: één met beveiliging en één zonder!!
Ik heb niet erg veel verstand van computers, maar is dit normaal?


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 16 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO