Geachte meneer/mevrouw,
Naar aanleiding van uw email kunnen wij u het volgende mededelen:
Onze technische dienst informeert ons dat een aantal klanten, waarschijnlijk via zoek machines of favorieten, op een verkeerde server terechtkomt. Indien u één der onderstaande meldingen ziet kunt u het volgende proberen:
1. Direct naar
http://www.crediteurope.nl gaan (dus niet via google, yahoo etc.)
2. Rechtsboven op "English" klikken
3. Onder Direct Banking (rechts) de link "Consumer Login" klikken
4. Het nieuwe venster sluiten
5. Rechtsboven op "Nederlands" klikken
6. De link "particulieren Login" klikken en aanmelden.
Foutmeldingen:
* U heeft geen Credit Europe Bank rekening voor deze opdracht
* Error 500, de pagina kan niet weergegeven worden
* Is NULL
Technische verklaring:
Wij beschikken over meerdere Login servers die allen met een 128 bit versleuteling beveiligd zijn. De actuele server dient altijd via onze website opgeroepen te worden.
Zoekmachines (en ook sommige privé computers) bufferen de opgevraagde pagina´s. Hierdoor kan het gebeuren dat de gewenste informatie niet
up-to-date is. Door de pagina enigszins te veranderen (in het bovengenoemde geval door het veranderen van de taal) haalt de browser de informatie direct bij de server en niet uit de gebufferde informatie.
Veiligheidsoverweging:
Uit veiligheidsoverweging raden wij ervan af uw klantnummer en pincode vast te programmeren en ook de link voor het Login venster niet onder de favorieten op te slaan.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.