Wederom handelt DSB een depositie aanvraag fout af in nadeel van de klant.
Het onderstaande was me al een keer overkomen en erkent door DSB als zijnde een interne fout maar nu doen ze het nog een keer dunnetjes over. Wie niet waagt die niet wint denkt men daar
Zie:
http://forum.spaarinformatie.nl/viewtopic.php?f=9&t=3262Ik heb voor de 2e keer een deposito aangevraagd bij DSB Bank voor 1 jaar a 4.3%.
Dit werd bevestigd via een brief met daarin de opdracht binnen 2 weken het geld te storten.
Aldus gedaan. vandaag komt het definitieve contract na de storting binnen: 1 jaar ma a 4.1%
0.2% lager tegen de eerdere confirmatie in daarnaast hebben ze de valuta datum op 2 Juni gezet terwijl het bedrag als op 29 mei op hun rekening stond.
Dat wordt weer bellen en ze zullen het wederom weer herstellen (waarschijnlijk zonder excuus zoals bij de 1e keer )
Misschien ben ik hardleers en had ik na de 1e desposito die ik daar afsloot m'n conclusies moeten trekken.
Moraal van dit verhaal: controlleer bij DSB altijd de condities uit de bevestiging (1) met de bevestiging (2) die u nogmaals ontvangt naar het bedrag is gestort. Deze waren bij in 2 uit 2 gevallen niet correct > in het nadeel van de klant.
Rommellaars !!