Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu zo 28 apr 2024 2:40 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2023 8:28 pm 
2 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 aug 2007 6:53 am
Berichten: 736
tot eind 2023, op vrij opneembaar saldo
alle info: https://garantibank.nl/gouden-bonusrente


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 17 jul 2023 11:55 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4541
Wat denk je, als een Garanti-deposito afloopt en het wordt op de vrije rekening teruggestort incl. de rente, telt dat dan geheel mee voor de rente van 2,5%? Oftewel wat is een nieuwe storting? Vanaf 14 juli nieuw bij Garanti (dus vanaf een andere bank) of nieuw op de Gouden internetrekening rekening?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 18 jul 2023 9:00 am 
2 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 aug 2007 6:53 am
Berichten: 736
@BillGates
Ik denk "nieuw op de Gouden internetrekening rekening".

edit:
het zal een paar maanden duren voordat er een depo bij garanti afloopt, dus dat kan ik tot dan niet controleren.

maar vandaag saldo verhoogd, en ik zie dat voor deze storting het nieuwe percentage van 2,5% wordt gerekend.
(het is dus een hogere rente en niet een bonus (of extra rente)).

@"verdwaalde credit europe medewerker": kijk, zo kan je ook een aktie doen: niet alleen voor nieuwe klanten, maar ook voor je bestaande.


Laatst bijgewerkt door appeltje op di 18 jul 2023 9:02 pm, in totaal 2 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 18 jul 2023 5:23 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1061
Lijkt een leuke actie, of niet? (sorry, ben ietsjes haastig/ druk).
Wel de moeite waard om hier ook een rekening te openen, mee eens?

_________________
A fool and his money soon go separate ways
- Jeff Lynne


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 18 jul 2023 5:45 pm 
Kwartje

Geregistreerd: wo 03 apr 2013 10:21 pm
Berichten: 463
BillGates schreef:
Wat denk je, als een Garanti-deposito afloopt en het wordt op de vrije rekening teruggestort incl. de rente, telt dat dan geheel mee voor de rente van 2,5%? Oftewel wat is een nieuwe storting? Vanaf 14 juli nieuw bij Garanti (dus vanaf een andere bank) of nieuw op de Gouden internetrekening rekening?
Vast wel.
Vandaag een rekening geopend, alle gegevens van de 4 jaar gelden afgesloten rekening weer actief. Verkeerde tegenrekening van toen, verkeerd adres van toen. Wachtwoord zou in apart mailtje worden toegestuurd, niet ontvangen. 3x aangepast en toen maar gebeld. De procedures zijn nog niet op orde, identificatie-machine werken ze pas paar weken mee, dus het gaat nogal eens fout. Ze zitten zelf alles over te typen...... Aardige mensen daar niet van, maar is nogal onprofessioneel. Duizend excuses.....etc. Maar als het eenmaal loopt dan zal het wel goed gaan, vermoed ik.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 18 jul 2023 5:50 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1061
Kijk, dat had ik dus niet gelezen toen ik mijn andere berichtje tikte :-)
We zullen zien hoe het gaat...
Ik krijg een beetje het 2007/2008 gevoel (volgens mijn archief opende ik toen AK, Argenta, ASN, ATB, Credit Europe, DSB, IceSave, Loyalis, MoneYou, Ohra, SNS en TEB). Dat waren nog eens tijden :-)

_________________
A fool and his money soon go separate ways
- Jeff Lynne


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 19 jul 2023 7:07 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1061
Openen ging zeer vlot, rekening is binnen 24 uur geopend en actief.

_________________
A fool and his money soon go separate ways
- Jeff Lynne


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 20 jul 2023 7:20 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: ma 14 jul 2008 9:25 pm
Berichten: 212
Bij mij was voor 14 juli een deposito vrijgevallen. Via het form vriendelijk gevraagd of toch de bonus toegepast kan worden als ik het saldo laat staan (ander kan ik het beter bij een andere bank onderbrengen). Klik ik op verzenden en moet er opnieuw ingelogd worden. Weet iemand of je een bevestigingsmail ontvangt wanneer je vanuit de online bankomgeving een vraag via het formulier stelt? Niet ontvangen dus misschien is de vraag helemaal niet aangekomen.

Mocht er iemand zijn waarbij de peildatum om dezelfde reden niet van toepassing is hoor ik het graag.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 20 jul 2023 7:32 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1061
appeltje schreef:
edit:
vandaag saldo verhoogd, en ik zie dat voor deze storting het nieuwe percentage van 2,5% wordt gerekend.
Ik zie je laatste edit nu pas, maar bedankt voor het bevestigen van de 2,5%
Ik ga in ieder geval even zoveel mogelijk verplaatsen, kan nog mooi voor het weekend.
Veel dank voor alle tips.

_________________
A fool and his money soon go separate ways
- Jeff Lynne


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 20 jul 2023 8:05 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4541
@Appeltje. Hoe zie je dat voor nieuwe stortingen 2,5% wordt gerekend? Zie je dan 2 regels met 1,5% resp. 2,5% of heb je dat na 1 dag gewoon uitgerekend?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 20 jul 2023 10:43 pm 
2 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 aug 2007 6:53 am
Berichten: 736
BillGates schreef:
@Appeltje. Hoe zie je dat voor nieuwe stortingen 2,5% wordt gerekend? Zie je dan 2 regels met 1,5% resp. 2,5% of heb je dat na 1 dag gewoon uitgerekend?
Na klikken op rekening details (en 30 seconden of zo wachten) komt het saldo en de opgebouwde rente in beeld.
1 x saldo, 1 x rente
(mijn saldo op 14 juli was 0 euro, maar ik had wel al rente opgebouwd)
Sinds dat ik heb bijgestort is de rente toegenomen overeenkomstig 2,5%.
Ik heb het dus uitgerekend/gecontroleerd.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 20 jul 2023 10:49 pm 
2 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 aug 2007 6:53 am
Berichten: 736
Chartaal schreef:
Bij mij was voor 14 juli een deposito vrijgevallen. Via het form vriendelijk gevraagd of toch de bonus toegepast kan worden als ik het saldo laat staan (ander kan ik het beter bij een andere bank onderbrengen). Klik ik op verzenden en moet er opnieuw ingelogd worden. Weet iemand of je een bevestigingsmail ontvangt wanneer je vanuit de online bankomgeving een vraag via het formulier stelt? Niet ontvangen dus misschien is de vraag helemaal niet aangekomen.

Mocht er iemand zijn waarbij de peildatum om dezelfde reden niet van toepassing is hoor ik het graag.
Ik denk dat je pech hebt. Voor 14 juli vrijgekomen deposito en niet op tijd weggeboekt naar andere bank of nieuw deposito wordt volgens mij gezien als saldo op 14 juli. Ik heb bij garanti ook een aantal lopende deposito's, met een lagere rente dan die 2,5%. Met mijn beschikbare vrij opneembare geld kan ik de ton niet passeren bij garanti, dus het "leed" valt mee.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 20 jul 2023 11:52 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: ma 14 jul 2008 9:25 pm
Berichten: 212
Als ik pech heb heeft Garanti ook pech We gaan het zien..


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 21 jul 2023 9:07 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jul 2007 8:07 am
Berichten: 1061
appeltje schreef:
Ik heb het dus uitgerekend/gecontroleerd.
Ik kan dit bevestigen. Ik krijg 2,5% over het totale saldo, omdat ik de rekening nog maar een paar dagen heb. Als rentepercentage wordt 1,5% vermeld, maar bij "rekeningdetails" en "opgebouwde rente" komt het bedrag overeen met 2,5%.
Mensen die voorafgaand aan de actie al een bedrag hadden staan zullen waarschijnlijk niet altijd even snel kunnen uitrekenen hoe het nu precies zit.
Hoe dan ook, ik ben zeer tevreden met deze actie!

_________________
A fool and his money soon go separate ways
- Jeff Lynne


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 21 jul 2023 9:15 pm 
2 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 aug 2007 6:53 am
Berichten: 736
appeltje schreef:
Na klikken op rekening details (en 30 seconden of zo wachten) ...
Dat was onder kantoortijden.
Op de vrijdagavond echter is de web interface veel sneller. Misschien kan je aan de hand van de vertraging zien hoe druk het is bij de garanti bank.
btw: de rente is al doorgerekend tot en met aanstaande zondag.

Maandag om 15:49 uur: snel, dus het is niet druk of meer rekenkracht (of ....)


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 24 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO