svanke schreef:
Ik zie meer een probleem met het samenlopen van acties.
Gouden bonusrente 3,0% tot 30 november. Dan weer een herfstactie er dwars doorheen tot 31 dec. Dus als je nu bijstort, dan heb je voor je op 24/9 bestaande saldo in de maand december slechts 1,75%. Voor het meerdere dat je bijstort 3,5%. Daar valt geen touw meer aan vast te knopen.
De website van de bank schrijft trouwens "Uw spaarsaldo op 25 september 2024 wordt uw startbalans"
Ik weet niet of daarmee de stand van 0 of 24 wordt bedoeld. Indien ochtend dan is het eigenlijk het saldo van de 24ste.
Citaat:
Sparen bij Garanti BBVA International levert nu nóg meer op! Zowel voor bestaande als nieuwe klanten. Voor iedere euro die u vanaf 25 september 2024 extra stort op uw (nieuwe) spaarrekening, ontvangt u de Herfstbonusactie van maar liefst 3,50% tot en met 31 december 2024. Het gespaarde bedrag is kosteloos vrij opneembaar, waardoor uw financiële planning flexibel blijft.
Als bestaande klant doet u automatisch mee met deze geweldige actie. Uw spaarsaldo op 25 september 2024 wordt uw startbalans. Over de extra stortingen ontvangt u de actierente. Op 1 januari 2025 wordt de totale opgebouwde rente uitgekeerd op uw spaarrekening.
Ik heb nu een laag saldo dus ik kan weer mooi profiteren (geld stond toevallig ergens anders)