Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu zo 28 apr 2024 12:16 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 28 jul 2023 1:07 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4541
Een grappige gebeurtenis onlangs:
Windows (of wellicht de browser) denkt dat de Nederlandse website van de bank Engels is. Misschien door het woord International in de naam van de bank. Er wordt een popup getoond of ik Engels wil vertalen in Nederlands. Dus ik klik Nederlands en ik zie op het eerste oog geen verandering.

Ik bekijk mijn deposito's in het overzichtsscherm en zie dat er een deposito loopt van 01-09-2023 tot 01-09-2024.
Huh? Een ingangsdatum die anderhalve maand in de toekomst ligt.....
Ik kijk in mijn administratie na wat dat is. Blijkt 9-1-2023 te moeten zijn. In log uit en in en alles is weer normaal.

Maar als ik in de popup weer Nederlands aanklik zijn de cijfers weer omgedraaid.
Dus Windows dacht dat de site Engels was en de datum 9-1-2023 september the first betekent en vertaalt dat vervolgens naar 01-09-2023 in het Nederlands..... :twisted:

Edit: Anders deposito's waren trouwens niet vertaald zoals bijv. 25-11-2022 omdat die niet vertaald kan worden in 11-25-2022.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 28 jul 2023 1:23 pm 
2 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 aug 2007 6:53 am
Berichten: 736
@billgates.
Bij mij : windows 11 home, engelstalig windows en edge browser, timezone amsterdam, region Netherlands
is mijn webinterface van garantibank gewoon nederlands, ook nog niet zo'n popup gehad.
ik zit gewoon op een nl ziggo verbinding en maak dan geen gebruik van een vpn service in een ander land

ik vermoed dat het een browser instelling bij jou is.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 47 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO