Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 25 apr 2024 2:13 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 30 jan 2019 7:08 pm 
Knaak

Geregistreerd: di 24 apr 2012 3:16 am
Berichten: 3937
Ik zie eigenlijk niet in, waarom je alleen toerist zou mogen zijn als je uit een Westers, Amerikaans of Japans shithole komt.

_________________
D.V.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 30 jan 2019 7:23 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5825
Woonplaats: Obliville
JandeV schreef:
Ik zie eigenlijk niet in, waarom je alleen toerist zou mogen zijn als je uit een Westers, Amerikaans of Japans shithole komt.


Je mist het punt. Mij boeit het niet waar ze vandaan komen, maar in al die shitholes wonen een héleboel mensen en die slaan ook massaal aan het reizen.
Wat het milieu enorm belast. Dat probleem gaan wij niet oplossen door in paniek technisch goede energiecentrales te gaan ontmantelen. Om maar eens iets te noemen.

_________________
Pecunia non olet!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 30 jan 2019 9:09 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 10 dec 2008 12:05 pm
Berichten: 2504
Roep dan ook niet Obli, dat je niet wil dat de Groenen groeien, als je meent dat er te veel mensen zijn. Want de al genoemde vrije markt en het boeren katholicisme gaan hier nooit een oplossing voor aandragen. :roll: :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 30 jan 2019 10:00 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 maart 2009 1:29 am
Berichten: 3718
zessen schreef:
Maar ik ben eigenlijk benieuwd wanneer je stopt met sparen.


Dat is voor iedereen anders. Wat heel belangrijk is, is om onder de mensen te zijn. Ook al heb je meer dan genoeg geld, het is goed voor je hersenen om bezig te zijn. Dit kan betaald werk zijn, maar ook vrijwilligerswerk. En hoeft natuurlijk niet fulltime te zijn.

Wat mijzelf betreft, is dat ik niet fulltime wil doorwerken totdat ik mijn gepensioneerde gerechtigde leeftijd heb behaald.
Ik zou graag wat minder uren willen draaien zodat ik wat meer vrije tijd heb. Wel moet ik dan genoeg geld hebben om later mijn pensioen te kunnen aanvullen en ook de uren dat ik minder ga werken kan aanvullen.

_________________
Je moet niet voor je geld gaan werken, het geld moet voor jou gaan werken!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 30 jan 2019 10:03 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 maart 2009 1:29 am
Berichten: 3718
stuiver schreef:
Roep dan ook niet Obli, dat je niet wil dat de Groenen groeien, als je meent dat er te veel mensen zijn. Want de al genoemde vrije markt en het boeren katholicisme gaan hier nooit een oplossing voor aandragen. :roll: :roll:


Wellicht kan Elo Musk helpen in een later stadium. Als Mars bewoont kan worden dan zouden mensen kunnen verhuizen naar Mars en wordt er hier op aarde minder vervuild.

_________________
Je moet niet voor je geld gaan werken, het geld moet voor jou gaan werken!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO