Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 19 apr 2024 5:04 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 20 okt 2008 9:38 pm 

Geregistreerd: do 09 okt 2008 5:49 pm
Berichten: 13
Goedenavond,

Je krijg normaal gesproken geen bevestiging van DNB als zij het formulier hebben ontvangen.
Dan heb je dus geen enkel bewijs. Er is eerder als eens geopperd omdat dan aangetekend te doen. Maar is het niet het allerverstandigste om het AANGETEKEND te versturen MET BERICHT VAN ONTVANGST? Graag jullie mening.

Met vr.gr. Coupe :roll:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 20 okt 2008 11:17 pm 

Geregistreerd: zo 20 jul 2008 4:24 pm
Berichten: 16
Aangetekend versturen naar een Postbus lijkt me kansloos, er is daar immers niemand aanwezig om überhaupt te tekenen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 20 okt 2008 11:21 pm 

Geregistreerd: do 09 okt 2008 11:11 pm
Berichten: 4
Coupe schreef:
Goedenavond,

Je krijg normaal gesproken geen bevestiging van DNB als zij het formulier hebben ontvangen.
Dan heb je dus geen enkel bewijs. Er is eerder als eens geopperd omdat dan aangetekend te doen. Maar is het niet het allerverstandigste om het AANGETEKEND te versturen MET BERICHT VAN ONTVANGST? Graag jullie mening.

Met vr.gr. Coupe :roll:


Zo te zien is er behoefe aan bevestiging van ontvangst van ongezonden stukken. Daar de DNB al het formulier gedeeltelijk geautomatiseerd heeft (invullen en opslaan op de website) is het volgens mij redelijk eenvoudig om tijdens de postregistratie een vinkje te zetten dat de stukken binnen zijn bij de DNB en daarbij een link naar het formulier dat de stukken binnen zijn. Mailtje eruit en/of formulier met status bijwerken. Scheelt 120.000 belletjes afhandelen volgende week. :lol:

Daarnaast heeft DNB een mooie forecast van wat er nog niet geclaimed is/wordt :shock: :mrgreen: Advies aan DNB om zowiezo de eerste 20K van iedere spaarder wel te halen de ijslanden (met of zonder claim van de spaarder. :idea:

Mazzel Kingmaster


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 20 okt 2008 11:29 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 apr 2008 6:16 pm
Berichten: 1539
Woonplaats: Veluwe
Als je een klein beetje moeite had genomen, had je kunnen zien dat in het gedeelte Icesave al een topic hierover is.
Hier om precies te zijn.

afbeelding: http://i36.tinypic.com/6fd379.gif

_________________
beleggen is gemakkelijk: je moet kopen van pessimisten en verkopen aan optimisten.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 20 okt 2008 11:42 pm 
Kwartje

Geregistreerd: do 17 apr 2008 10:47 pm
Berichten: 299
Nick schreef:
Aangetekend versturen naar een Postbus lijkt me kansloos, er is daar immers niemand aanwezig om überhaupt te tekenen.


Iemand zal toch die post op moeten halen en geloof me...die moet voor aangetekende stukken tekenen. In de postbus wordt een berichtje gelegd dat er een aangetekend stuk is aangekomen. Dat kan bij de balie worden afgehaald en daarvoor moet getekend worden. Weer wat geleerd.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 21 okt 2008 1:12 am 

Geregistreerd: zo 20 jul 2008 4:24 pm
Berichten: 16
Thijs schreef:
Nick schreef:
Aangetekend versturen naar een Postbus lijkt me kansloos, er is daar immers niemand aanwezig om überhaupt te tekenen.


Iemand zal toch die post op moeten halen en geloof me...die moet voor aangetekende stukken tekenen. In de postbus wordt een berichtje gelegd dat er een aangetekend stuk is aangekomen. Dat kan bij de balie worden afgehaald en daarvoor moet getekend worden. Weer wat geleerd.


Dat zou kunne, ik denk alleen niet dat die persoon er echt om zit te springen naar een balie te gaan om even een paar duizend handtekeningen te zetten. Als je snel je geld terug wilt hebben lijkt het me slimmer gewoon voldoende postzegels te plakken, kunt altijd even nabellen naar DNB als je de TNT niet vertrouwd.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 21 okt 2008 10:19 am 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 8:01 pm
Berichten: 270
ik ga m'n niet aangetekend versturen maar is 44cent genoeg?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 21 okt 2008 10:23 am 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
Xabre schreef:
ik ga m'n niet aangetekend versturen maar is 44cent genoeg?


Leg de brief eerst even op keukenweegschaal.
Heb je alleen een personenweegschaal, noteer dan eerst je eigen gewicht, weeg dan opnieuw met de brief in de hand en trek die 2 van elkaar af.
Raadpleeg daarna:
http://www.tntpost.nl/voorthuis/brieven ... n/tarieven
De postzegels(s) plakt men in de rechter bovenhoek en het woord ÍCESAVE in de linker bovenhoek.
Een vermelding van de afzender (links onder of op de achterkant van de envelop) kan men kortweg noteren als: postcode + huis- of postbusnummer, bijv. 1234AB56.
De kleur van de envelop maakt niet uit.

_________________
Geld is een goede dienaar, maar een slechte meester.


Laatst bijgewerkt door Paul209 op di 21 okt 2008 10:40 am, in totaal 2 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 21 okt 2008 10:31 am 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 8:01 pm
Berichten: 270
haast 50 gram dus 2 postzegels :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 21 okt 2008 10:58 am 
Gulden

Geregistreerd: vr 22 feb 2008 4:17 pm
Berichten: 1200
Ik heb nog het antwoordnummer van DNB, maar als ik dat hier ga verklappen zullen ze vast niet blij zijn...........


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 21 okt 2008 10:59 am 

Geregistreerd: vr 10 okt 2008 8:51 am
Berichten: 13
Hallo,
Is het nou echt nodig de stukken per aangetekend te sturen??
Ik sta op het punt het e.e.a. te sturen nl.
Wat is jullie mening hierover.

Gr
JAmes


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 21 okt 2008 11:05 am 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5823
Woonplaats: Obliville
Paul209 schreef:

Leg de brief eerst even op keukenweegschaal.
Heb je alleen een personenweegschaal, noteer dan eerst je eigen gewicht, weeg dan opnieuw met de brief in de hand en trek die 2 van elkaar af.
Raadpleeg daarna:
http://www.tntpost.nl/voorthuis/brieven ... n/tarieven
De postzegels(s) plakt men in de rechter bovenhoek en het woord ÍCESAVE in de linker bovenhoek.
Een vermelding van de afzender (links onder of op de achterkant van de envelop) kan men kortweg noteren als: postcode + huis- of postbusnummer, bijv. 1234AB56.
De kleur van de envelop maakt niet uit.

Hoe print ik deze posting uit? :wink:

_________________
Pecunia non olet!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 21 okt 2008 11:13 am 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
Blikoortje schreef:
Ik heb nog het antwoordnummer van DNB, maar als ik dat hier ga verklappen zullen ze vast niet blij zijn...........


Deze?
De Nederlandsche Bank Antwoordnummer 2670 1000 PA Amsterdam.
http://www.antwoordnummer.nl

Was overigens al eerder op dit forum verklapt.
Je hoefde je dus in het geheel niet schuldig te voelen. :wink:

_________________
Geld is een goede dienaar, maar een slechte meester.


Laatst bijgewerkt door Paul209 op di 21 okt 2008 11:16 am, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 21 okt 2008 11:14 am 
Gulden

Geregistreerd: vr 22 feb 2008 4:17 pm
Berichten: 1200
James schreef:
Is het nou echt nodig de stukken per aangetekend te sturen?? Wat is jullie mening hierover.
De meningen zijn verdeeld (ook over twee topics) Ik zou zeggen: lees beide en maak een keuze.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 21 okt 2008 11:15 am 
Gulden

Geregistreerd: vr 22 feb 2008 4:17 pm
Berichten: 1200
Paul209 schreef:
Je hoeft je dus niet schuldig te voelen.
Nu kan ik me hooguit schuldig voelen aan uitlokking. :)


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 26 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO