Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 19 apr 2024 4:32 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 13 okt 2008 9:29 pm 

Geregistreerd: ma 13 okt 2008 9:05 pm
Berichten: 4
Ik zou voortaan eerst gaan zoeken en googlen naar wie er allemaal tot de oprichters van een bank of financiele instantie behoren (google helpt altijd) en stel ik voor mijzelf een paar criteria aan. Zodra ik bijvoorbeeld "Rusland", "China", "Alcholo", "Gevangenis", "Raceauto", "gokken", noem maar op, van zulke soort gevallen tegen kom, of als ik erachter kom dat de directeur van zo'n bank vroeger bij een gerenomeerde bank heeft gewerkt (denk aan die meneer Hohmann die bij ABN werkte! die blijkbaar zijn werk daar niet goed had gedaan en daarom moest op zoek naar een andere baan en waarom dus niet bij de 1ste de beste aangenome worden? IceSave dus), dan zal ik zeker afhaken.

Nu hebben zij het over die NIBC en CreditEurope, God alleen mag weten wie het allemaal runnen. Ik vertrouw ING ook al niet meer, laat staan al die kleine banken! Ik zal gewoon voortaan mijn geld in een spaarvarken op zij zetten en na een paar jaar, als de financiele markt weer instort (geschiedenis herhaalt zich zeker!), dan koop ik meteen (goede) aandelen, huizen, auto's, you name it! en wacht ik een herstel af en verkoop ik ze dubbel! Goed he?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 13 okt 2008 10:29 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 8:01 pm
Berichten: 270
tja alleen een auto is na verloop van tijd geen drol mee meer waard

en die martijn van icesave heeft vast niet de zak gekregen bij abn amro maar is gewoon van aan een nieuwe stap in ze carriere begonnen,... en nogal hard beeindigd :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 16 okt 2008 12:57 am 
Stuiver

Geregistreerd: wo 16 jul 2008 3:11 am
Berichten: 98
Juliette schreef:
denk aan die meneer Hohmann die bij ABN werkte! die blijkbaar zijn werk daar niet goed had gedaan en daarom moest op zoek naar een andere baan en waarom dus niet bij de 1ste de beste aangenome worden? IceSave dus


Ik kon je bewering via google niet bevestigd vinden ...
Of verzin je maar wat?


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO