Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 26 apr 2024 12:13 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 19 okt 2008 3:00 pm 
Stuiver

Geregistreerd: za 11 okt 2008 7:02 pm
Berichten: 62
Nee, doe dat inderdaad maar niet want het vergelijk slaat echt nergens op. Brand in huis (wat dodelijk kan aflopen) vergelijken met een paar euro's ?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 20 okt 2008 1:31 pm 
Kwartje

Geregistreerd: zo 13 jul 2008 10:09 pm
Berichten: 317
Theunissen schreef:
Als je alle gegevens (o.a. sofinummer) bij de hand hebt gaat het allemaal vrij snel. Binnen 10 a 15 minuten moet je het kunnen invullen. Bij de keuze vragen moet je inderdaad alles "onjuist" invullen (of je moet echt iets te maken hebben met bankzaken).




Inderdaad echt het was simpel.
Alleen zocht ik na invulling & het uitprinten nog even naar een verzendknop in het invulformulier van de DNB ;)
Die bleek er dus niet te zijn.

Nu nog even een gezonde wandeling naar de brievenbus en klaar is klara ! :)

Echt het invullen was reuzesimpel



Tussentijds stoppen = overnieuw beginnen.
Maar aangezien het niet zoveel werk is


Ik vond het simpel ... zeker na al die verhalen dat het formulier uit 28 bladzijden zou bestaan :)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 20 okt 2008 1:37 pm 
Kwartje

Geregistreerd: zo 13 jul 2008 10:09 pm
Berichten: 317
Sphere schreef:
Borra schreef:
Borra schreef:
, 88 cent op de envelop en klaar is kees.


Ik citeer mijzelf maar even: ik had maar een laag saldo (4,55 Euro), vandaar per gewone post. Maar met een groot saldo is mijn aanbeveling altijd aangetekend verzenden!!

Dat jij en anderen met dergelijke, relatief verwaarloosbare saldi, al die moeite gaat doen, begrijp ik niet....
Het kost jou en DNB/ IJssave veel tijd en energie voor niets.
Voor anderen benadeelden, die echt grote bedragen daar hadden uitstaan, duurt het zo alleen maar langer.

Eigenlijk zou er een minimumbedrag ingesteld moeten worden van bijvoorbeeld € 50,- euro.



Daar ben ik het niet geheel mee-eens.
Stel je werkt ergens bij een Tankstation of zo en had je spaargeld bij Icesave staan, maar je verdient nog geen 9euro BRUTO per uur.

Stel je hebt nog 49 euro staan = daar moet je dan misschien wel 5 a 6 uur voor WERKEN!!!

Ben je advocaat en je hebt een omzet van € 300 per uur ... dan ligt de situatie toch weer een tikkeltje anders denk ik.


Zelf was ik benieuwd naar het formulier en met wel gemak of ongemak het zou werken.
Het bleek dus simpel te zijn. En ja, ik heb ook een saldo nog bij Icesave van onder de € 50,=
Nieuwsgierig dus. En waarom ook niet ... want voor nog geen kwartiertje werk verdien ik met het invullen van het formulier meer dan in x uur (netto) werk!!!
(mijn netto uurloon komt neer op € 8.35 overigens ... niet iedereen heeft een topbaan weet je!)

En bij de DNB zorg ik nu voor extra werkgelegenheid ;)
Data-entry typistes of controleurs of zo ... mensen die daar waarschijnlijk tijdelijk & via een uitzendbureau een aantal maanden aan de gang mogen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 20 okt 2008 9:31 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 25 jun 2008 8:42 pm
Berichten: 441
Goh, dat er nu een discussie moet gaan ontstaan tussen Icesave-spaarders over wie er eerder zijn geld moet terugkrijgen. Ik eerst en de anderen moeten maar even wachten. Zo komt het bij mij over. Sorry, maar aan die discussie doe ik niet mee.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 20 okt 2008 11:49 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 apr 2008 6:16 pm
Berichten: 1539
Woonplaats: Veluwe
Oké dan kunt u dus onderaan de lijst....nog iemand ?

_________________
beleggen is gemakkelijk: je moet kopen van pessimisten en verkopen aan optimisten.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO