Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 19 apr 2024 1:58 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 22 okt 2008 9:09 pm 

Geregistreerd: wo 22 okt 2008 8:59 pm
Berichten: 1
Vandaag nog geen brief van DNB ontvangen tbv claim op spaartegoed Icesave. :(
Zijn er nog meer mensen die niets hebben ontvangen en een brief naar DNB gaan sturen?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 22 okt 2008 9:39 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 apr 2008 6:16 pm
Berichten: 1539
Woonplaats: Veluwe
Lees eens rond op dit forum.

Als je een willekeurig onderwerp pakt is de kans al vrij groot dat het over Icesave en Dnb gaat.
Als je iets gerichter kijkt zie je dat er diverse topics over dit onderwerp zijn.

afbeelding: http://i36.tinypic.com/6fd379.gif

_________________
beleggen is gemakkelijk: je moet kopen van pessimisten en verkopen aan optimisten.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 23 okt 2008 7:43 am 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6730
Ben blij dat ik niet in dat groepje zit, dat achter het net vist....

Die pechvogels moeten nu eerst een verzoek doen bij de DNB voor de brief... het is bijna weekend dus dat word volgende week pas gelezen dan. Dan moeten ze alles in gang zetten.. met een beetje mazzel heb je dan volgende week vrijdag/zaterdag je login... terwijl andere hun claim al hebben ingediend...

Heb mijn spulletjes netjes optijd gehad...

P.S. Als je geen saldo had uitstaan krijg je ook geen brief.

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 23 okt 2008 9:42 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 15 okt 2008 8:59 am
Berichten: 17
juanj schreef:
Ben blij dat ik niet in dat groepje zit, dat achter het net vist....

Die pechvogels moeten nu eerst een verzoek doen bij de DNB voor de brief... het is bijna weekend dus dat word volgende week pas gelezen dan. Dan moeten ze alles in gang zetten.. met een beetje mazzel heb je dan volgende week vrijdag/zaterdag je login... terwijl andere hun claim al hebben ingediend...

Heb mijn spulletjes netjes optijd gehad...

P.S. Als je geen saldo had uitstaan krijg je ook geen brief.


Lijkt mij op leedvermaak, :shock: maar jij heb je geld ook nog niet hoor!!!!
:twisted:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 23 okt 2008 12:03 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6730
nee.. dat noemen ze achter de feiten aan hollen... ik kan mij voorstellen dat het erg irritant is als je je brief nog niet gehad hebt

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 23 okt 2008 12:18 pm 

Geregistreerd: vr 10 okt 2008 5:46 pm
Berichten: 13
Trouwens als je DNB belt kunnen ze je dan bevestigen als je envelop binnen is gekomen?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 23 okt 2008 12:26 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 15 okt 2008 8:59 am
Berichten: 17
fikkievic schreef:
Trouwens als je DNB belt kunnen ze je dan bevestigen als je envelop binnen is gekomen?


In ieder geval niet via het 0800 nummer zo is mij verteld


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 23 okt 2008 6:03 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6730
via welk nr dan wel? ik wilde morgen eens bellen of ze het gehad hebben... afgelopen dinsdag op de post gedaan... zouden ze morgen toch i.i.g. moeten hebben.

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 23 okt 2008 6:15 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jun 2008 11:47 am
Berichten: 282
juanj schreef:
via welk nr dan wel? ik wilde morgen eens bellen of ze het gehad hebben... afgelopen dinsdag op de post gedaan... zouden ze morgen toch i.i.g. moeten hebben.


Geen probleem voor DNB, dan gaan ze vast speciaal voor jou wel even zoeken tussen, pakweg, 110.000 enveloppen! Ja, ja.

_________________
Sparen ...... het blijft leuk!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 23 okt 2008 6:27 pm 

Geregistreerd: do 23 okt 2008 6:16 pm
Berichten: 2
Nog geen bericht van de DNB ontvangen dus dat verzoek is vandaag op de bus gegaan.
Ik en mijn partner zijn laat ingestapt en hebben geen pasje ontvangen dus het is ook nog even wachten op Icesave tot ze met een oplossing komen zodat ook wij bij de juiste gegevens kunnen komen om een claim in te dienen. :cry:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 23 okt 2008 6:58 pm 

Geregistreerd: do 23 okt 2008 6:48 pm
Berichten: 1
jody schreef:
Geen probleem voor DNB, dan gaan ze vast speciaal voor jou wel even zoeken tussen, pakweg, 110.000 enveloppen! Ja, ja.


Ja precies, dnb heeft waarschijnlijk nog een administratie die stamt uit de oertijd.
Computers kennen ze daar natuurlijk niet, brieven worden bij binnenkomst uiteraard niet geregistreerd, dus het zal wel een heidens karwei zijn om juanj's inzending met een druk op de knop uit de staaaaaaaaaaapels brieven te toveren.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 23 okt 2008 8:15 pm 

Geregistreerd: wo 08 okt 2008 11:43 am
Berichten: 38
dus je kan niet weten of de dnb hem heeft gehad?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 23 okt 2008 8:41 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5822
Woonplaats: Obliville
Ik neem aan dat die posting ironisch bedoeld was.

Je mag toch wel aannemen dat een dergelijke vitale instantie als DNB niet op een ouwe Commodore 64 zit te werken.
Misschien moet je iets langer wachten dan een paar dagen, maar die (mondelinge) bevestiging komt echt wel een keer.
En nogmaals het zijn 5 maanden. Voor de goede orde: begin maart 2009 dus. Geen enkele reden voor paniek.

_________________
Pecunia non olet!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 23 okt 2008 8:45 pm 
Kwartje

Geregistreerd: zo 13 jul 2008 10:09 pm
Berichten: 317
Tavalas schreef:
jody schreef:
Geen probleem voor DNB, dan gaan ze vast speciaal voor jou wel even zoeken tussen, pakweg, 110.000 enveloppen! Ja, ja.


Ja precies, dnb heeft waarschijnlijk nog een administratie die stamt uit de oertijd.
Computers kennen ze daar natuurlijk niet, brieven worden bij binnenkomst uiteraard niet geregistreerd, dus het zal wel een heidens karwei zijn om juanj's inzending met een druk op de knop uit de staaaaaaaaaaapels brieven te toveren.



Stel er komen op een dag 5000 brieven binnen (zeer waarschijnlijk meer) hoe lang duurt het dan voordat je al die enveloppen hebt opengemaakt, hebt gecontroleerd of alles wel goed in ingevuld + de kopie paspoort & rekeningafschrift(schermkopie) is bijgevoegd ... & in de computer hebt ingevoerd dat de brief ontvangen is???
En dat terwijl je onderwijl telefoontjes moet aannemen om in de computer te kijken of een bepaalde brief van persoon X wel is binnengekomen???

Kan het zijn dat het een aantal dagen extra duurt voordat alle ontvangen formulieren in het systeem zitten?

Wat heeft het dan voor'n zin om NU al te gaan bellen of het een en ander al is binnengekomen?

Wees niet zo ongedurig.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 23 okt 2008 9:16 pm 

Geregistreerd: wo 08 okt 2008 11:43 am
Berichten: 38
precies! er vanuit gaan dat hij aankomt en over een paar weekjes ff bellen/controleren!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 23 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO