Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 19 apr 2024 1:50 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 23 jul 2008 12:31 am 

Geregistreerd: wo 23 jul 2008 12:19 am
Berichten: 3
Sinds enkele weken heb ik ook geld op een Icesaverekening staan. Voor het oog heel makkelijk. In eerste instantie had ik een girorekening als tegenrekening. Dat wilde ik per 30 juni veranderen in een argentabankrekening. Want via die bank kan ik ook buiten de eurozone gratis pinnen. Door van Icesave steeds kleine bedragen over te boeken kan ik het bedrag op die argentarekening ook steeds weer wat aanvullen. Slim toch?

Dus typ ik in op het gedeelte "gegevens wijzigen" dat het een ander rekeningnummer moet worden en dat het argenta betreft. Sinds 30 juni is het nog steeds niet voor elkaar.

Ik heb al zeker 10 keer gebeld en zo'n 4 keer gemaild.

De fout ligt bij hen, dat gaf een medewerker vorige week ook toe. Want zij hebben de verkeerde BICcode ingevoerd. Namelijk ARSPBE 22, terwijl dit ARSNNL21 moet zijn. Omdat het "gewoon" een Nederlandse rekening betreft.

Het zou binnen 1 dag verholpen zijn, want hij zou het aan zijn baas doorgeven. Nu 1 week later, nog steeds niet verholpen.

Ik weet niet meer wat ik moet doen. Want naar mijn gevoel alles al geprobeerd. Iemand nog tips?

Mij stoort vooral dat een telefonische medewerker niet kan doorverbinden met een meerdere of de juiste afdeling. Telkens maakt hij of zij dezelfde aantekening, maar dat levert dus tot op heden niets op...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 23 jul 2008 12:42 am 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
Kan je de wijziging inmiddels niet opnieuw online invoeren, in de hoop dat ze 'm dan wél juist coderen?

_________________
Geld is een goede dienaar, maar een slechte meester.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo 23 jul 2008 12:43 pm 

Geregistreerd: wo 23 jul 2008 12:19 am
Berichten: 3
Nee dat is helaas niet mogelijk. In het invulscherm staat nu al bijna 4 weken dat het onder behandeling is. Maar kan daardoor nu helemaal niets meer veranderen.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 24 jul 2008 2:08 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 06 sep 2007 10:02 pm
Berichten: 2224
Je kunt ook niet meer gebruik maken van je oude tegenrekening?

Citaat:
De wijziging van uw tegenrekening duurt maximaal 5 werkdagen. Tijdens het wijzgingsproces kunt u alleen geld overmaken van en naar uw huidige tegenrekening naar uw Icesave spaarrekening. Op onze website in Uw gegevens kunt u altijd uw huidige tegerekening, zoals deze bij ons bekend is, vinden.

_________________
Luister naar dj doboy


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 24 jul 2008 8:49 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 10 jul 2008 8:25 am
Berichten: 140
Phoe, dat is lastig zeg.
En juist doordat zij een fout gemaakt hebben, zou je verwachten dat ze het snel oplossen. Gewoon elke dag bellen.

Ik heb juist goede ervaringen. Heb mijn tegenrekening dan niet veranderd, maar was mijn pincode kwijt. Binnen 10 minuten had ik een nieuwe.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 24 jul 2008 9:08 pm 
Kwartje

Geregistreerd: za 28 jun 2008 5:35 pm
Berichten: 425
Zelfde verhaal hier; geblokkeerd door foute pincode; even gebeld en gelijk geregeld. Mijn ervaringen tot op heden zijn toppie ;-)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 24 jul 2008 9:45 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 30 mei 2008 5:16 pm
Berichten: 26
Kan niet anders dan mij hierbij aansluiten.....uitermate snel en correct! :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do 24 jul 2008 10:24 pm 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 24 jul 2008 7:16 am
Berichten: 95
Ik had een foute code ingetoetst, heb gebeld en door de medwerker is het gelijk opgelost. Top naar mijn idee.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Het probleem is opgelost
BerichtGeplaatst: vr 25 jul 2008 1:04 pm 

Geregistreerd: wo 23 jul 2008 12:19 am
Berichten: 3
Zojuist werd ik gebeld door Icesave. Via hun site zie ik nu ook dat het eindelijk is opgelost. Met de welgemeende excuses, etc. Iets met een bestandje waar de verkeerde BIC-codes in stonden, etc. Zij dit handmatig hebben verholpen. Hij gaf ook toe dat het wel erg lang duurde voor mij en dat hij dat heel vervelend vond. Ze dit intern ook nog gingen bespreken, etc.

Misschien heeft mijn bericht hier ook geholpen. Ze zullen vast meelezen!

Ik kan nu met een gerust hart met vakantie...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 25 jul 2008 1:18 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 10 jul 2008 8:25 am
Berichten: 140
Heerlijk dat het is opgelost.
fijne vakantie.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr 25 jul 2008 2:15 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 29 jun 2007 9:23 am
Berichten: 135
Nu nog de titel van dit topic aanpassen :?


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 11 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO