Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 26 apr 2024 4:34 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: te laat of niet???
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 8:01 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec 2007 8:20 pm
Berichten: 3710
jordy5 schreef:
Gewoon maar posten, zonder ook maar de FAQ op www.icesave.nl te lezen? Hmmm lui of gewoon in paniek? Je hebt overigens ook al in andere onderwerpen moeite gedaan om te posten? Waarom lees je niet de FAQ en blijft iedereen kalm.

Over posten en quoten gesproken. Is het nou echt nodig om alles inclusief een volledige schermprint nogmaals weer te geven? Het was notabene de eerste post, dus dan is het toch duidelijk op wie je reageert...


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 8:02 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec 2007 8:20 pm
Berichten: 3710
mitchell schreef:
Ik heb vrijwel al mijn spaargeld bij icesave, dus wil wel weten hoe nu verder. Ik heb nu wel geleerd dat ik nooit meer al me geld op 1 bank zet!@!

Sterkte, en ik hoop voor je dat het goed komt!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 8:06 pm 

Geregistreerd: ma 07 jul 2008 9:56 am
Berichten: 9
Lutk het iemand uberhaupt nog om in te loggen? Ben inmiddels 2 uur bezig, maar ben bang dat ik ook af moet gaan wachten wat Bos bedenkt...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 8:08 pm 
Stuiver

Geregistreerd: do 25 sep 2008 5:11 pm
Berichten: 52
gast schreef:
Lutk het iemand uberhaupt nog om in te loggen? Ben inmiddels 2 uur bezig, maar ben bang dat ik ook af moet gaan wachten wat Bos bedenkt...


Nee lukt niet, want er zijn veel te veel mensen die het al uren lang proberen :wink: en dat vind die server helemaal niet leuk.......


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 8:09 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 8:01 pm
Berichten: 270
server is natuurlijk compleet overbalast


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: inloggen
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 8:11 pm 

Geregistreerd: di 07 okt 2008 8:07 pm
Berichten: 2
ik kom er na een hele dag proberen niet in.
wat zijn de verwachtingen? Is er wat over te zeggen of je 38000 euro ingelegd geld terug kan krijgen?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 8:11 pm 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 01 feb 2008 5:50 pm
Berichten: 99
Xabre schreef:
server is natuurlijk compleet overbalast



Ben ik eigenlijk ook ! :? :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 8:14 pm 

Geregistreerd: ma 06 okt 2008 4:56 pm
Berichten: 47
Gist voor 14 uur 4k weggehaald. Om half 5 18K van het laatste (dus ma 16:30 overgemaakt) heb ik nog niets gezien :(


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di 07 okt 2008 8:14 pm 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 27 jun 2008 9:08 am
Berichten: 910
@JrodyS

het bedrag wat je hebt overgeboekt had je niet hoeven uitwissen als je ook de rente laat zien en veel andere bedragen kan je snel een goede schatting maken van wat je daar had staan :idea:

_________________
De liefde voor geld is een wortel van allerlei schadelijke dingen!


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: te laat of niet???
BerichtGeplaatst: wo 08 okt 2008 7:35 am 
Dubbeltje

Geregistreerd: wo 10 sep 2008 11:51 am
Berichten: 106
Hmm... maandag overgeboekt, nu nog niets ontvangen :x


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: te laat of niet???
BerichtGeplaatst: wo 08 okt 2008 7:44 am 

Geregistreerd: di 27 mei 2008 4:57 am
Berichten: 4
Tja inloggen is verleden tijd lijkt wel. Ik had gisterochtend ook een overboeking gedaan omstreeks een uur of 6 in de ochtend. Maar nee vanochtend stond er nog steeds niets op de postbank :? . Ik ben benieuwd. Het was geen megakapitaal maar hoop toch dat ik ze vandaag nog zie op de bank. Ik wou vanochtend dus even kijken bij icesave maar kom niet verder als de eerste pagina waarop staat:

Geachte klant,
Onderstaand persbericht is door De Nederlandsche Bank (DNB) opgesteld op 7 oktober 2008. Dit persbericht is eveneens terug te vinden op de website van DNB.

DNB treedt in overleg met IJslandse autoriteiten over Icesave
Er zijn onduidelijkheden ontstaan rond Landsbanki hf. te Reykjavik en haar bijkantoor Icesave in Nederland. De Nederlandse autoriteiten zoeken contact met hun IJslandse collega´s om opheldering te krijgen. Thans kan het volgende worden meegedeeld.

Op de rekeningtegoeden bij Icesave zijn de IJslandse en Nederlandse depositogarantiestelsels van toepassing. DNB zal in overleg treden met de IJslandse autoriteiten over hoe, indien de instelling in déconfiture zou geraken, de afwikkeling zal worden vormgegeven. Vandaag is door de Minister van Financiën besloten de dekking op de tegoeden van rekeninghouders in Nederland voor een periode van één jaar te verhogen tot Eur 100.000 per persoon per bank. In het geval van Icesave komt een deel van die dekking voor rekening van het IJslandse en niet van het Nederlandse depositogarantiestelsel. Indien nodig zal DNB rekeninghouders faciliteren met hun beroep op de dekking in IJsland.

Zodra nadere informatie beschikbaar is, zal deze worden verspreid via de website van DNB, www.dnb.nl.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: te laat of niet???
BerichtGeplaatst: wo 08 okt 2008 8:48 am 

Geregistreerd: wo 08 okt 2008 8:35 am
Berichten: 33
Zondag het hele saldo teruggeboekt, althans geprobeerd. Zondagavond stond het saldo op nul, maar ik heb niets ontvangen. Waar is dat geld gebleven en, niet geheel onbelangrijk, welk bedrag "ziet" degene die het (hopelijk) terugbetaalt? Met een beetje pech is het definitief verdwenen.


Laatst bijgewerkt door foetsie op wo 08 okt 2008 8:49 am, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: te laat of niet???
BerichtGeplaatst: wo 08 okt 2008 8:49 am 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 01 feb 2008 5:50 pm
Berichten: 99
Die DNB site lijkt NU al overbelast..... :mrgreen: :roll:

_________________
Francois A. 'Navman' Dumas
Publisher

... and the man's Blog


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: te laat of niet???
BerichtGeplaatst: wo 08 okt 2008 9:01 am 

Geregistreerd: wo 08 okt 2008 8:56 am
Berichten: 1
Volgens de Postbank zijn de overboekingen op maandag al bevroren. De Postbank verwijst naar DNB.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: te laat of niet???
BerichtGeplaatst: wo 08 okt 2008 9:03 am 

Geregistreerd: wo 08 okt 2008 8:14 am
Berichten: 28
@foetsie
@juanj
en andere spaarders
jullie hebben je geld van de rekening gehaald en een mail ontvangen dat het geld overgemaakt is jullie rekening staat ook op nul (zie screendump juanj)
hoe willen jullie aantonen hoeveel geld er op jullie rekening stond toen de bank onderuit ging


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 63 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO