Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu wo 24 apr 2024 5:35 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 08 okt 2008 4:59 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: di 24 jun 2008 7:33 pm
Berichten: 206
ik denk dat er wel een oplossing komt hoor. De overheid wil misschien voorkomen dat ze zelf of Nederlandse banken in de buidel moeten gaan tasten en dat is natuurlijk terecht, want het gaat nu om Nederlands spaargeld dat in feite door Ijsland is gejat. Als het geld immers niet terugkomt dan is Nederland als geheel armer geworden. IJsland moet en zal dat gaan terugbetalen, ik denk zelfs dat er echt heel harde taal richting de IJslandse overheid zal gaan komen, desnoods is mijn opinie dat alle Ijslanders de komende jaren maar als onze slaven moeten gaan werken oid want ze hebben het zelf verprutst. Wees er maar zeker van dat Bos en Brown ze tot in de hel zullen achtervolgen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 08 okt 2008 5:04 pm 

Geregistreerd: ma 07 jul 2008 11:36 pm
Berichten: 11
Geldwolf schreef:
ik denk dat er wel een oplossing komt hoor. De overheid wil misschien voorkomen dat ze zelf of Nederlandse banken in de buidel moeten gaan tasten en dat is natuurlijk terecht, want het gaat nu om Nederlands spaargeld dat in feite door Ijsland is gejat. Als het geld immers niet terugkomt dan is Nederland als geheel armer geworden. IJsland moet en zal dat gaan terugbetalen, ik denk zelfs dat er echt heel harde taal richting de IJslandse overheid zal gaan komen, desnoods is mijn opinie dat alle Ijslanders de komende jaren maar als onze slaven moeten gaan werken oid want ze hebben het zelf verprutst. Wees er maar zeker van dat Bos en Brown ze tot in de hel zullen achtervolgen.


Haha, prachtig. Ik had er 6000 euro staan. Daar moet je toch wel een jaar lang je huis van schoon kunnen laten maken door een IJslandse huisvrouw.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 08 okt 2008 5:09 pm 

Geregistreerd: wo 08 okt 2008 2:32 pm
Berichten: 8
Geldwolf schreef:
Wees er maar zeker van dat Bos en Brown ze tot in de hel zullen achtervolgen.



ik ben daar nog niet zo zeker van. Bos herhaalde net nog maar eens: Icesave heeft geen dochteronderneming in Nederland, maar een bijkantoor waardoor IJsland volledig garant moet staan voor de eerste 20k. als IJsland dat niet doet, ligt het probleem feitelijk bij ons (de spaarders). simpelweg omdat de Nederlandse overheid niet verplicht is te helpen.
wij kunnen u alleen maar hopen dat Bos en DNB icesave-spaarders gaan helpen.

Bos gaat via juridische en diplomatieke kanalen achterhalen of IJsland aan haar verplichtingen gaat voldoen.


Bos wordt maar opgehouden in de Kamer. het wordt tijd de boel af te ronden zodat hij achter ons spaargeld aan kan.

geduld mensen!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 18 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO