Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 25 apr 2024 11:32 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 12:59 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 06 okt 2008 3:49 pm
Berichten: 29
Margareth schreef:
Hallo
Gezien het feit dat Icesave in het geheel niet naar de klanten toe reageert en de premier alleen maar zegt: "I'am sorry for them" begin ik te denken dat ze dit alles met voorbedachte rade hebben uitgedacht. Mijn saldo was € 179000,00 dus ik ben waarschijnlijk beroofd van
€ 79000,00.
Leuk als een inbreker hiermee zou wegkomen en tegen een journalist zegt: "I am sooo sorry"

Margareth


Als ik bovenstaande lees, denk ik daar is goed over nagedacht! Beter ware het b.v. de Poll te volgen over wie haalt zijn geld weg bij Icesave. Wellicht heeft deze gedupeerde zelfs mee gepold.

Blijft natuurlijk dat het voor iedereen die nu nog zijn spaarcenten daar heeft staan onzekere tijden en laten we hopen dat onze minister daadkrachtig optreedt.

_________________
Vroeger was ik een twijfelaar, ik ben daar nu niet meer zo zeker van.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 1:34 pm 

Geregistreerd: wo 08 okt 2008 1:11 pm
Berichten: 16
Men ( Nederland en Europa ) moet tegen deze praktijken veel harder optreden, wij zijn gewoon belazerd, er is helemaal geen spaargeld in Nederland gestoken zoals in de reclame uitingen stonden, alles is naar Ijsland gegaan om de gaten te dichten.

Oplichters zijn het!!!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 1:38 pm 

Geregistreerd: do 09 okt 2008 12:04 pm
Berichten: 19
pama31 schreef:
Men ( Nederland en Europa ) moet tegen deze praktijken veel harder optreden, wij zijn gewoon belazerd, er is helemaal geen spaargeld in Nederland gestoken zoals in de reclame uitingen stonden, alles is naar Ijsland gegaan om de gaten te dichten.

Oplichters zijn het!!!


Misschien helpt het als we als spaarders aangifte doen bij Politie/interpol wegens oplichting of diefstal


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 1:40 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: wo 08 okt 2008 8:29 am
Berichten: 144
Hij lag er net al uit, maar: www.icelost.nl is er.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 1:43 pm 

Geregistreerd: do 09 okt 2008 12:04 pm
Berichten: 19
Icevrees schreef:
Hij lag er net al uit, maar: http://www.icelost.nl is er.


je bedoelt wss www.icelost.net


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 1:49 pm 

Geregistreerd: wo 08 okt 2008 8:35 am
Berichten: 33
Het zijn inderdaad gewoon ordinaire oplichters en leugenaars.

http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/7660511.stm
"The action taken... was a necessary first step in achieving the objectives of the Icelandic government and parliament to ensure the continued orderly operation of domestic banking and the safety of domestic deposits," Iceland's Financial Supervisory Authority said."


Oftewel, eigen volk eerst. De "20.000-Euro garantie" voor buitenlandse spaarders is gewoon een wassen neus.
Hoeveel Nederlands spaargeld zou er nu bij IJslanders terechtkomen...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 1:54 pm 

Geregistreerd: wo 08 okt 2008 1:11 pm
Berichten: 16
Wat kunnen we als spaarders doen om meerdruk uit te oefenen op Den Haag, zodat Bos ook over de brug komt zoals Engeland heeft gedaan.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 1:56 pm 
Stuiver

Geregistreerd: do 25 sep 2008 5:11 pm
Berichten: 52
pama31 schreef:
Wat kunnen we als spaarders doen om meerdruk uit te oefenen op Den Haag, zodat Bos ook over de brug komt zoals Engeland heeft gedaan.


Niets :D en het is ook niet echt netjes om dat te doen, als je ergens druk uit zou moeten oefenen dan is het bij degene die er met het geld vandoor zijn :wink: (helaas is dat evengoed nogal lastig)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 2:02 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 06 jun 2008 12:43 pm
Berichten: 597
Woonplaats: Rivierenland
foetsie schreef:
Hoeveel Nederlands spaargeld zou er nu bij IJslanders terechtkomen...

Ruim € 5585 per IJslander, volgens mijn berekeningen. Niet verkeerd, dacht ik zo...
Een ruimhartig gebaar van de IJslandse premier naar alle IJslanders (met het oog op zijn herverkiezing). Helaas vertelt hij er niet bij waar zijn cadeautje vandaan komt. :x


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 2:04 pm 

Geregistreerd: wo 08 okt 2008 1:11 pm
Berichten: 16
Het duurt mij te lang voordat er een bericht uit Den Haag komt, wij als spaarders moeten meer in aktie komen, als we te stil worden denken ze in Den Haag oh valt wel mee.

Den Haag zegt nog steeds dat ze proberen in contact te komen met IJsland, waarom duurt dit zolang, Engeland heeft allang contact gehad.
Tegenwoordig hoeft dat zolang toch niet te duren.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 2:11 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 06 jun 2008 12:43 pm
Berichten: 597
Woonplaats: Rivierenland
pama31 schreef:
Het duurt mij te lang voordat er een bericht uit Den Haag komt, wij als spaarders moeten meer in aktie komen, als we te stil worden denken ze in Den Haag oh valt wel mee.

Den Haag zegt nog steeds dat ze proberen in contact te komen met IJsland, waarom duurt dit zolang, Engeland heeft allang contact gehad.
Tegenwoordig hoeft dat zolang toch niet te duren.

In de tijd van de Vikingen... Dat waren nog eens tijden. Rooksignalen, enzo.
Maar volgens mij is IJsland inmiddels van alle moderne gemakken en communicatiemiddelen voorzien. 't Is toch een kleine moeite om de relevantie telefoonnummers op te zoeken en even naar Wouter te mailen. Leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 2:28 pm 

Geregistreerd: wo 08 okt 2008 8:35 am
Berichten: 33
pama31 schreef:
Het duurt mij te lang voordat er een bericht uit Den Haag komt, wij als spaarders moeten meer in aktie komen, als we te stil worden denken ze in Den Haag oh valt wel mee.

Den Haag zegt nog steeds dat ze proberen in contact te komen met IJsland, waarom duurt dit zolang, Engeland heeft allang contact gehad.
Tegenwoordig hoeft dat zolang toch niet te duren.



Waar onwil is, is geen weg.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 2:32 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 06 jun 2008 12:43 pm
Berichten: 597
Woonplaats: Rivierenland
Zouden we (en Wouter niet te vergeten) hier wat aan hebben?

Office of the Prime Minister

Opening hours are 08:30 to 16:00 daily, Monday to Friday.

Prime Minister's Office
Stjornarradshusinu vid Laekjartorg
150 Reykjavik
Iceland

Tel (+354) 545 8400
Fax (+354) 562 4014
postur@for.stjr.is

http://www.government.is/Locations/nr/156

Ziet er leuk uit, trouwens.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 3:58 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 08 okt 2008 6:57 pm
Berichten: 23
Ik hoop ook dat we niet te maken hebben met IJslandse criminelen.
Want met criminelen valt niet te onderhandelen, al doe je nóg zo je best! :twisted:
Ik vind het uiterst merkwaardig dat het pand van die Icesave bende zo snel was ontruimd!
Had men tóch wat te verbergen? :twisted:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 09 okt 2008 4:04 pm 

Geregistreerd: wo 08 okt 2008 1:11 pm
Berichten: 16
Lijkt mij duidelijk van wel.
Boeven/rovers zijn het.Het hele icesave sparen was voor de ijslanders een mooie inkomensbron en maar mooie verhalen vertellen dat alles weer in Nederland wordt geinvesteerd. Nee dus in eigen zakken.

Wanneer doet Den Haag nu iets????
Vind het verdacht stil.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 43 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO