Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 26 apr 2024 9:23 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 31 okt 2008 3:31 pm 

Geregistreerd: vr 31 okt 2008 3:24 pm
Berichten: 4
Voor diegenen die hebben gewacht tot Icesave met de beloofde oplossing zou komen voor het inloggen staat het volgende bericht op de site van Icesave:

"Icesave heeft ervoor gekozen om aan al haar spaarders binnen enkele weken, doch zo snel mogelijk, een finaal rekeningoverzicht per post op te sturen. Alle Icesave spaarders ontvangen hierover binnenkort een e-mail, waarin ook wordt uitgelegd hoe de afhandeling van de spaartegoeden verder verloopt. Dit is tevens de oplossing voor de spaarders die niet kunnen inloggen (bijvoorbeeld als u geen veiligheidscode heeft, uw wachtwoord bent vergeten, en dergelijke)."

Nog even wachten dus als je een overzicht van de spaartegoeden mee wilt sturen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 31 okt 2008 6:26 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 24 okt 2008 9:58 pm
Berichten: 349
Volgens mij staat dit bericht er al een paar weken op, maar een email of brief heb ik nog niet gezien.

_________________
Waarom is groene stroom ook gekoppeld aan de olieprijs??


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 31 okt 2008 6:32 pm 

Geregistreerd: vr 31 okt 2008 3:24 pm
Berichten: 4
Bij mijn weten heeft er tot vandaag of gisteren slechts gestaan dat Icesave voor eind oktober met een nog nader aan te geven oplossing zou komen. Dit is dan die oplossing.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 31 okt 2008 7:00 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 24 okt 2008 9:58 pm
Berichten: 349
OK!! dan neem ik mijn woorden terug.
Het is gelukkig ook niet van toepassing op mijn situatie want ik kan wel inloggen en een printscreen maken.
Maar degenen die dat niet kunnen moeten gewoon het formulier invullen en opsturen en een kopie van een afschrift van de tegenrekening meesturen. Immers DNB heeft alle gegevens van IceSave en zou het eigenlijk zonder bewijs kunnen afhandelen.

_________________
Waarom is groene stroom ook gekoppeld aan de olieprijs??


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 31 okt 2008 7:48 pm 

Geregistreerd: vr 31 okt 2008 3:24 pm
Berichten: 4
Ja dat is waar. Maar ik vind het niet zo'n probleem nog een 2 à 3 weekjes te wachten zodat ik ook kan zien wat de opgebouwde rente is zonder dat ik het zelf hoef uit te rekenen. Gemak dient de mens :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 31 okt 2008 8:30 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 24 okt 2008 9:58 pm
Berichten: 349
S. Gregoire schreef:
Ja dat is waar. Maar ik vind het niet zo'n probleem nog een 2 à 3 weekjes te wachten zodat ik ook kan zien wat de opgebouwde rente is zonder dat ik het zelf hoef uit te rekenen. Gemak dient de mens :wink:

Voor de berekening kun je ook het gratis programma Rentetrekker gebruiken.
Kijk op http://www.rentetrekker.nl/

_________________
Waarom is groene stroom ook gekoppeld aan de olieprijs??


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 18 nov 2008 1:34 pm 

Geregistreerd: di 18 nov 2008 12:43 pm
Berichten: 3
Heeft iemand al een mail of rekeningoverzicht ontvangen van de IceSave-Bank?
Ik nog niets.
In afwachting Gerrit.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 18 nov 2008 1:48 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5825
Woonplaats: Obliville
Je kan toch gewoon inloggen en printjes maken?

_________________
Pecunia non olet!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 18 nov 2008 2:16 pm 

Geregistreerd: di 18 nov 2008 12:43 pm
Berichten: 3
Inloggen lukt niet, alleen de eerste dag na de crisis,(toen geen print gemaakt ,wist niet dat ik daarna niet meer kon inloggen) nu geeft hij lelkens een fout melding. Ik heb de inloggegevens op papier staan, maar sinds dien lukt het niet meer, raar maar waar.
Vandaar mijn vraag.

Dit was het onderwerp:

Voor diegenen die hebben gewacht tot Icesave met de beloofde oplossing zou komen voor het inloggen staat het volgende bericht op de site van Icesave:
"Icesave heeft ervoor gekozen om aan al haar spaarders binnen enkele weken, doch zo snel mogelijk, een finaal rekeningoverzicht per post op te sturen. Alle Icesave spaarders ontvangen hierover binnenkort een e-mail, waarin ook wordt uitgelegd hoe de afhandeling van de spaartegoeden verder verloopt. Dit is tevens de oplossing voor de spaarders die niet kunnen inloggen (bijvoorbeeld als u geen veiligheidscode heeft, uw wachtwoord bent vergeten, en dergelijke)."

Nog even wachten dus als je een overzicht van de spaartegoeden mee wilt sturen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 18 nov 2008 3:14 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5825
Woonplaats: Obliville
Misschien vergis ik me, maar ik dacht dat ze de site weer hebben opengezet als vervanging voor die lijsten die per post zouden komen?

_________________
Pecunia non olet!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 18 nov 2008 3:23 pm 

Geregistreerd: do 13 nov 2008 9:00 pm
Berichten: 7
Beste obligataire,

Gewoon inloggen en een printje maken kan helaas niet iedereen. Ik heb voor de eerste keer een stevig bedrag overgemaakt naar Icesave vlak voordat deze verdween. Daarom heb ik nooit een pasje meer ontvangen en kan dus gewoon niet inloggen en heb dus ook geen rekeningoverzicht. Ik ken nog iemand met dezelfde sutiatie, wellicht zijn er meer.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 18 nov 2008 3:48 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 27 jun 2008 9:44 am
Berichten: 46
Woonplaats: Zuid-Limburg
Als je echt niet kunt inloggen kun je wachten tot het misschien wel lukt. Dit is wel erg passief en ook niet een echte oplossing

Wat je ook kunt doen is vanuit je overschrijvingen naar icesave zelf het saldo opbouwen. Je mist dan wel de rente, maar je hebt in ieder geval de rest. Ikzou daarnaast zelf een aangetekende brief aan de dnb sturen met jouw vragen. De DNB kan wel van alles stellen over wat je moet doen, ze zijn ook verplicht om jouw vragen goed te beantwoorden binnen een rdelijke termijn.

Als er dalijk problemen zijn kun je altijd een procedure opstarten bij de nationale ombudsman

_________________
"The point is, ladies and gentleman, that greed -- for lack of a better word -- is good.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 18 nov 2008 3:49 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5825
Woonplaats: Obliville
Dat is lastig. Er is geen helpdesk meer.
Dan zal je bewijs moeten leveren aan de hand van de stortingen vanaf de tegenrekening.
Daar is hier al veel over geschreven.
Persoonlijk denk ik dat je dan een hele rits bankafschriften moet insturen, want het is niet alleen een kwestie van bewijzen dat je gestort hebt, maar OOK dat je het er niet weer afgehaald hebt.

_________________
Pecunia non olet!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 18 nov 2008 4:00 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 14 okt 2008 10:51 am
Berichten: 1803
Woonplaats: Rockall
En anders een bestaand rekeningoverzicht van iemand anders photoshoppen, naar eer en geweten.

DNB zal dan nooit kunnen aantonen dat je heb lopen frauderen, aangezien zij wel de beschikking over de juiste gegevens hebben.

Eerlijk duurt het langst en je hebt als snelste dit probleem opgelost.

_________________
Als je jong bent, denk je dat geld belangrijk is! Maar naarmate je ouder wordt, weet je het zeker!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 18 nov 2008 5:12 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jun 2008 11:47 am
Berichten: 282
Icesave today,I save schreef:
En anders een bestaand rekeningoverzicht van iemand anders photoshoppen, naar eer en geweten.

DNB zal dan nooit kunnen aantonen dat je heb lopen frauderen, aangezien zij wel de beschikking over de juiste gegevens hebben.

Eerlijk duurt het langst en je hebt als snelste dit probleem opgelost.


Dit lijkt me nu niet bepaald een 'eerlijk duurt het langst' oplossing! Aan de andere kant benadeel je er niemand mee.

_________________
Sparen ...... het blijft leuk!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 25 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO