Apollo schreef:
Icesave schreef:
U kunt onbeperkt online uw tegenrekening wijzigen. De nieuwe tegenrekening moet wel altijd op dezelfde naam en hetzelfde adres staan als de Icesave Spaarrekening.
Dat is nog steeds tricky, want ook al laat je de n.a.w. gegevens ongewijzigd en pas je alleen het rekeningnr aan, dan kan het nog steeds misgaan.
Dat begrijp ik niet helemaal, want het enige wat je dan zelf nog fout kan doen, is eventueel een schrijffout maken bij het vermelden van het nieuwe nummer.
Dit nummer wordt nog eens gecontroleerd door Icesave (wat 5 dagen schijnt te duren).
En dat maakt het voor derden ook moeilijk om misbruik te plegen want die kan nooit een rekeningnummer overleggen dat qua naam en adres matcht met jouw naam en adres.
Die zou dan eerst weer een fake nummer bij een andere bank moeten aanvragen?
Daarnaast, schiet me te binnen, krijg je telkens een e-mail van wijzigingen.
Als een derde wijzigingen doorvoert in jouw account, krijg je daar onmiddellijk een e-mail van.
Oók als het e-mailadres zelf wordt veranderd.........
test:
"Hierbij bevestigen wij dat wij op uw verzoek uw e-mailadres hebben gewijzigd.
Uw nieuwe e-mailadres is xxxxxxxxxxxxxxxxx.
Klopt dit e-mail adres niet, wijzig dit dan direct op
www.icesave.nl. Heeft u dit verzoek tot wijziging niet zelf ingediend, neem dan contact op met onze klantenservice.
Wij sturen deze e-mail zowel naar uw oude als naar uw nieuwe e-mailadres."
Nu valt het mij op, dat er slechts één mail in mijn outlook binnenkomt in plaats van 2.
Dat heb ik voorgelegd aan de helpdesk.