Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 25 apr 2024 9:13 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 11 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: za 03 jan 2009 7:37 pm 

Geregistreerd: ma 13 okt 2008 10:56 pm
Berichten: 8
Via het forum is in andere topics al duidelijk geworden dat ook "Icesavers" die pas eind november 2008 de paperassen naar DNB hebben opgestuurd hun icesave spaargeld terug hebben.
Zelf 20 okt. opgestuurd nog steeds geen sou.
Via E-mail en telefoon naar DNB wordt meegedeeld dat mijn opgestuurde paperassenwinkel in orde is bevonden maar dat nog niet alle uitbetalingen zijn verricht, m.a.w. geduld.
Zijn er lotgenoten?

Gr. GJ


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 03 jan 2009 7:51 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 14 dec 2008 12:38 pm
Berichten: 1120
Woonplaats: Hirdo
Bizar is het wel,dit terwijl de DNB eerder nog verklaarde dat er na 1-01-2009 alleen de probleem gevallen nog uitbetaald
zouden moeten worden.(waar jij dus kennelijk niet bijhoort)
En verder nog de aanvragen die na die tijd binnenkomen.

Ik neem aan dat je ook digitaal verzonden hebt?
Er zijn nogal wat mensen die dat vergeten zijn en die zitten ook bij de probleemgevallen.

Succes!

_________________
Als tijd geld is, hoe arm ben je dan als je géén tijd hebt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 03 jan 2009 9:33 pm 
Stuiver

Geregistreerd: di 03 jun 2008 11:24 pm
Berichten: 74
M'n vriendin heeft de aanvraag 20 december verstuurd en het geld 30 december ontvangen !


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 04 jan 2009 2:08 am 

Geregistreerd: ma 13 okt 2008 10:56 pm
Berichten: 8
@OTTA 294
Hoezo digitaal verzonden?
Ik heb inderdaad niets digitaal verzonden, maar hoor dit hier voor de eerste keer.
Wat zou ik dan digitaal verzonden moeten hebben en waar is terug te vinden dat dit zou moeten??

Gr. GJ


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 04 jan 2009 3:51 am 
Stuiver

Geregistreerd: za 11 okt 2008 7:02 pm
Berichten: 62
Ik neem dat je in November ook een brief van de DNB hebt ontvangen waarin staat wat je moet doen om in aanmerking voor een vergoeding. Als eerste moet je dan naar de volgende site gaan:

https://www.dnb-dgs.nl/start.asp

In de brief van de DNB heb je een code gekregen om in te loggen. Met die code log je in, vul je alles in en dan wordt op het einde alles digitaal verzonden. Behalve het digitaal verzenden (wat dus automatisch gebeurt als je alles hebt ingevuld) moet je het ook uitprinten en opsturen met een kopie van je ID-bewijs (paspoort, rijbewijs of ID-kaart) en een schermafdruk van het saldo wat je op Icesave hebt staan (dat is dus het tweede en laatste wat je moet doen).

Als je dit allemaal gedaan hebt, heb je alles correct gedaan en is het vreemd dat je je geld nog niet terug hebt. Heb je het niet gedaan of heb je nooit een brief ontvangen van de DNB om in te loggen dan moet je contact zoeken met de DNB (ze gaan overigens ook nog zelf contact zoeken met personen die nog niets hebben ingediend of waar iets fout is meegegaan).


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 04 jan 2009 11:00 am 

Geregistreerd: ma 13 okt 2008 10:56 pm
Berichten: 8
Ik heb rond 18 okt. een brief gehad van DNB met inlognaam wachtwoord e.d, na inloggen formulier volledig ingevuld en uitgeprint (formuliernr. DCR59xxxx) copie idenditeitsbewijs en saldoprint van Icesave erbij en 20 oktober gepost.

Op 18 dec. gemaild of mijn papierwinkel in goede orde was ontvangen bij DNB.
Op 22 dec. gebeld door DNB dat de papieren in orde waren en compleet .

Maar nog steeds geen sou.

Gr. GJ


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 04 jan 2009 12:45 pm 

Geregistreerd: za 29 nov 2008 5:42 pm
Berichten: 3
zo te zien heb je het aanvraagformulier alleen uitgeprint en niet digitaal verzonden.
Dit zal de reden wel zijn van het niet uitbetalen. Zou ik alsnog digitaal gaan verzenden en na enkele dagen contact opnemen met DNB


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 04 jan 2009 1:32 pm 

Geregistreerd: ma 13 okt 2008 10:56 pm
Berichten: 8
penning001 schreef:
zo te zien heb je het aanvraagformulier alleen uitgeprint en niet digitaal verzonden.
Dit zal de reden wel zijn van het niet uitbetalen. Zou ik alsnog digitaal gaan verzenden en na enkele dagen contact opnemen met DNB


Ter controle opnieuw ingelogd bij DNB.
Mijn aanvraagformulier is dan bij DNB volledig ingevuld terug te vinden, het formulier is dus bij DNB opgeslagen.
M.a.w. ik blijk het formulier wel degelijk digitaal te hebben verzonden.

Gr. GJ


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 04 jan 2009 1:44 pm 
Gulden
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 14 dec 2008 12:38 pm
Berichten: 1120
Woonplaats: Hirdo
Dan zullen ze het wel snel gaan overmaken.
Er zijn van die zaken,die je kunnen raken en waarvan je achteraf zegt:hoe heb ik me er druk om kunnen maken,
laat je niet gek maken,de DNB is deze tijden een echt baken,fouten kunnen ze overal maken! :wink:

_________________
Als tijd geld is, hoe arm ben je dan als je géén tijd hebt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 04 jan 2009 6:19 pm 

Geregistreerd: di 11 dec 2007 9:03 pm
Berichten: 27
Betreft het in jouw geval een en/of rekening?
Dan moet ook het formulier door jouw relatie on-line worden ingevuld, verstuurd, uitgeprint en verzonden worden. (Dit was in mijn geval de reden van de vertraging)

Henk


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 04 jan 2009 6:29 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 23 nov 2007 2:48 am
Berichten: 5064
Naar een reden of oorzaak hoeft m.i. niet gezocht te worden, als de starter van dit onderwerp schrijft:
Citaat:
Via E-mail en telefoon naar DNB wordt meegedeeld dat mijn opgestuurde paperassenwinkel in orde is bevonden maar dat nog niet alle uitbetalingen zijn verricht, m.a.w. geduld.


Met de laatste woorden in gedachte sluit dit onderwerp.

_________________
Geld is een goede dienaar, maar een slechte meester.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 11 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO