Ik neem dat je in November ook een brief van de DNB hebt ontvangen waarin staat wat je moet doen om in aanmerking voor een vergoeding. Als eerste moet je dan naar de volgende site gaan:
https://www.dnb-dgs.nl/start.aspIn de brief van de DNB heb je een code gekregen om in te loggen. Met die code log je in, vul je alles in en dan wordt op het einde alles digitaal verzonden. Behalve het digitaal verzenden (wat dus automatisch gebeurt als je alles hebt ingevuld) moet je het ook uitprinten en opsturen met een kopie van je ID-bewijs (paspoort, rijbewijs of ID-kaart) en een schermafdruk van het saldo wat je op Icesave hebt staan (dat is dus het tweede en laatste wat je moet doen).
Als je dit allemaal gedaan hebt, heb je alles correct gedaan en is het vreemd dat je je geld nog niet terug hebt. Heb je het niet gedaan of heb je nooit een brief ontvangen van de DNB om in te loggen dan moet je contact zoeken met de DNB (ze gaan overigens ook nog zelf contact zoeken met personen die nog niets hebben ingediend of waar iets fout is meegegaan).