Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu za 27 apr 2024 5:36 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 13 okt 2008 12:07 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 08 okt 2008 8:27 am
Berichten: 227
ger schreef:
Ik lees op een ander forum dat het ongeveer 12.00 uur zal worden.... :wink:


Wedden? :lol:

_________________
D, t, dt? Wie hoort het verschil...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 13 okt 2008 12:42 pm 

Geregistreerd: ma 13 okt 2008 12:37 pm
Berichten: 1
Woonplaats: Noord-Holland
Het is nu na 12.00 uur en tot op heden is inlog niet mogelijk op de site van Icesave. Is er soms weer een truc om bij je rekeninggegevens te komen? Een speciale website? Weet iemand hier wat over?

Egel


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 13 okt 2008 1:21 pm 
Kwartje

Geregistreerd: ma 14 jul 2008 12:10 am
Berichten: 316
bixi schreef:
waar is deze nu staat deze op een server in weetikveel
eiland
code ingeven centjes weg

ja daag ik wacht de brief van dnb wel af lijkt mij veel veiliger


Die server staat in Luxemburg. En helaas nog steeds geen mogelijkheid om daarop in te loggen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 13 okt 2008 1:28 pm 

Geregistreerd: do 09 okt 2008 7:23 am
Berichten: 33
Pecunia schreef:
bixi schreef:
waar is deze nu staat deze op een server in weetikveel
eiland
code ingeven centjes weg

ja daag ik wacht de brief van dnb wel af lijkt mij veel veiliger


Die server staat in Luxemburg. En helaas nog steeds geen mogelijkheid om daarop in te loggen.


Even de kranten mailen dat ze het weer af laten weten.

Searcher


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 13 okt 2008 2:02 pm 

Geregistreerd: do 09 okt 2008 11:21 am
Berichten: 6
Ik denk dat de webmaster van Icesave naar de andere kant van de wereld gevlucht is ( USA bv) en daar is het bijna dag, dus nog even geduld

:D :P :mrgreen:

Sorry moest het ff kwijt


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 13 okt 2008 6:54 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6732
afgelopen weekend heb ik kunnen inloggen, maar de site werkt gewoon niet.. krijg 404 error

https://onlinebank.icesave.nl/onlinebank.aspx

dit zou de juiste site moeten zijn

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 13 okt 2008 6:59 pm 

Geregistreerd: ma 13 okt 2008 6:39 pm
Berichten: 29
Het is door 1 of andere directeur gezegd, echter overgenomen door het ANP en alle media. Ik vind het vreemd dat er daarom geen enkele aandacht aan geschonken wordt. Op icesave.nl hadden ze minimaal kunnen zetten dat de site weer open ging met steefdatum/tijd. En in de reguliere media stellen ze zich geen vragen of berichten ze er niet over.
Heel vreemd


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 13 okt 2008 7:33 pm 
Stuiver

Geregistreerd: za 11 okt 2008 7:02 pm
Berichten: 62
Waarom zou ik die bedriegers van Icesave nog moeten geloven ? Ze blijven gewoon doorgaan met bezeiken.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 13 okt 2008 9:10 pm 
2 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 22 jul 2008 2:01 am
Berichten: 618
Woonplaats: Helmond
ger schreef:
Ik lees op een ander forum dat het ongeveer 12.00 uur zal worden.... :wink:


Wat nou ander forum :?:

Je weet toch .....

:D

_________________
ik denk soms, dus ik besta soms


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 13 okt 2008 9:16 pm 

Geregistreerd: ma 13 okt 2008 9:05 pm
Berichten: 4
Ik las net onderstaande bericht op http://www.fd.nl ... wellicht dat is de reden waarom wij niet kunnen inloggen.
Tevens> ik weet wat ik doe zodra ik mijn IceSave spaarcenten terug heb (hopelijk OOIT!), maar tja, veel vertrouwen heb ik er niet (meer) in dat ik het terugkrijg. Ik boek meteen een lekker lange vlucht van Amsterdam naar Los Angeles via New York, first class allemaal en ga ik lekker bij Fairmont Hotels logeren, lekker veel shoppen en daarna door naar Hawai! beter dat ik er even snel van geniet dan dat het straks weer in rook opgaat omdat een of andere idioot ergens op deze aardie oorlogen begint of stomme (financieel) beleid gaat voeren! > lees onderstaande:

Die website van IceSave zou wellicht in de zomer 2029 opengaan dus: :evil: :cry: :roll:

Landsbanki leende Nederlandse bedrijven euro 600 mln
13 oktober 2008, 19:10 uur | FD.nl
De IJslandse bank Landsbanki heeft voor euro 600 mln leningen verstrekt aan Nederlandse bedrijven. Deze leningen kunnen eventueel worden gebruikt om tegoeden van Nederlandse spaarders en overheden terug te betalen.


...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 13 okt 2008 10:14 pm 

Geregistreerd: ma 13 okt 2008 6:39 pm
Berichten: 29
Juliette schreef:
Ik las net onderstaande bericht op http://www.fd.nl ... wellicht dat is de reden waarom wij niet kunnen inloggen.
Tevens> ik weet wat ik doe zodra ik mijn IceSave spaarcenten terug heb (hopelijk OOIT!), maar tja, veel vertrouwen heb ik er niet (meer) in dat ik het terugkrijg. Ik boek meteen een lekker lange vlucht van Amsterdam naar Los Angeles via New York, first class allemaal en ga ik lekker bij Fairmont Hotels logeren, lekker veel shoppen en daarna door naar Hawai! beter dat ik er even snel van geniet dan dat het straks weer in rook opgaat omdat een of andere idioot ergens op deze aardie oorlogen begint of stomme (financieel) beleid gaat voeren! > lees onderstaande:


Snap ik niet. Alleen als de wereld vergaat krijg je je geld niet terug. Of als jij je geld niet terug krijgt vergaat de wereld. Ik acht die kans toch minimaal, dus zou zeggen heb wat geduld en maak je niet te druk.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 13 okt 2008 11:42 pm 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 24 jul 2008 7:16 am
Berichten: 95
http://www.geldenrecht.nl/sparen/269178 ... AD=2692335

Kalmte en rust. Komt allemaal goed. 8)

_________________
Use common sense,whether you are buying or selling.If a deal sounds too good to be true,it usually is!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 14 okt 2008 8:43 am 

Geregistreerd: wo 08 okt 2008 8:14 am
Berichten: 28
Juliette schreef:
Ik las net onderstaande bericht op http://www.fd.nl ... wellicht dat is de reden waarom wij niet kunnen inloggen.
Tevens> ik weet wat ik doe zodra ik mijn IceSave spaarcenten terug heb (hopelijk OOIT!), maar tja, veel vertrouwen heb ik er niet (meer) in dat ik het terugkrijg. Ik boek meteen een lekker lange vlucht van Amsterdam naar Los Angeles via New York, first class allemaal en ga ik lekker bij Fairmont Hotels logeren, lekker veel shoppen en daarna door naar Hawai! beter dat ik er even snel van geniet dan dat het straks weer in rook opgaat omdat een of andere idioot ergens op deze aardie oorlogen begint of stomme (financieel) beleid gaat voeren! > lees onderstaande:

Die website van IceSave zou wellicht in de zomer 2029 opengaan dus: :evil: :cry: :roll:

durf het bijna niet te vragen
mag ik mee :lol: :lol:
partner gaat ook maar die gaat hardlopen in New York :|


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 14 okt 2008 10:30 am 

Geregistreerd: di 12 aug 2008 12:45 pm
Berichten: 21
Beloftes , Beloftes van politici...mwaah had ik mijn centjes voorlopig maar weer terug.. ik zie het niet gebeuren, sorry voor mijn somberheid. Het is een dure les geweest.. 40K naar de vaantjes en meneer Smoergasbord zit lekker op zijn jacht in Marbella.. wat zijn we er allemaal ingelopen tjonge tjonge :?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 14 okt 2008 10:35 am 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 jun 2008 11:47 am
Berichten: 282
rarebear schreef:
Beloftes , Beloftes van politici...mwaah had ik mijn centjes voorlopig maar weer terug.. ik zie het niet gebeuren, sorry voor mijn somberheid. Het is een dure les geweest.. 40K naar de vaantjes en meneer Smoergasbord zit lekker op zijn jacht in Marbella.. wat zijn we er allemaal ingelopen tjonge tjonge :?


Nou ... dat is inderdaad wel erg pessimistisch. Maar ook niet zo op objectieve redenen gestoeld. Ik geloof er, gezien alle ontwikkelingen, afspraken en uitspraken, onomstotelijk in dat de gelden terugkomen. Maar ... het zal niet binnen een paar weken zijn. Het komt echter wel! :D

_________________
Sparen ...... het blijft leuk!


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 73 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO