Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen

Het is nu di 17 jun 2025 9:01 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: zo 23 aug 2009 6:06 pm 
Daalder

Beleggen On Line niet beschikbaar
Het is tijdelijk niet mogelijk om Beleggen On Line te gebruiken.
Uw Fictieve portefeuille en het onderdeel Informatie is wel beschikbaar.

Voor het plaatsen van orders kunt u terecht bij de ING Beleggers Service Lijn, telefoon *0900 - INGBEURS (0900-46423877), bereikbaar op werkdagen van 7.30 tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 tot 17.00 uur.
Hiervoor gelden de tarieven voor de Beleggers Service Lijn.

* Kosten: 0,10 euro per minuut

---
Zozo..ik ben benieuwd of dat morgen voor 9 uur verholpen is, anders gaan we een probleem hebben.

Profiel  

BerichtGeplaatst: zo 23 aug 2009 6:19 pm 
Knaak

Volgens mij doet ie het nu.

Dit stond vermeld op de site:
Citaat:
Gepland onderhoud Mijn ING (van zaterdag 22 augustus 9.00 uur tot zondag 23 augustus 17.00 uur)

Profiel  

BerichtGeplaatst: ma 24 aug 2009 10:50 am 
Daalder

Oh, die melding heb ik nergens gezien. Zal wel weer ergens verstopt gestaan hebben dan.
Maar tot mijn grote ergernis is het euvel nog niet verholpen.
Meteen de helpdesk gebeld, en Wendy vertelde me: "Oh issie offline dan?"
Dus die ging even informeren, en na een paar minuten (a 15ct) wist ze me te melden dat ze er mee bezig zijn, en dat ze geen idee hebben hoelang dat wel niet gaat duren.
Geen idee, dus het kan vanmiddag gefixed zijn, maar het kan ook nog een paar dagen duren.

Ik ga me maar eens oriënteren op een andere online beleggingsbank.
Helaas, want ING was voor mij goedkoper dan de populaire andere banken, en ik moet weer gaan uitzoeken hoe je met je hele depot moet overstappen naar wat anders, iets dat ook weer een paar dagen gaat duren.

Maar goed, even een niet nader bepaalde, niet gecommuniceerde, en onaangekondigde tijd gewoon offline gaan vind ik niet kunnen.

Profiel  

BerichtGeplaatst: di 25 aug 2009 10:19 am 
Daalder

Na dat telefoontje, gisteravond, 18:00u, ook maar een e-mail verzonden naar Mw v.d. Wal met daarin mijn klacht en dat ik niet kan voorstellen dat zakelijke klanten hier ook hinder van ondervinden.
Tevens de garantie dat ik zou overstappen naar een andere aanbieder als het vóór 9.00u vanmorgen niet opgelost was.

En ik weet dat het toeval is, maar ik kon een grijns niet onderdrukken toen ik dit mailtje vanmorgen kreeg.

Citaat:
Geachte heer Spaargraag,

Er zijn inderdaad problemen geweest met ING Ordering via Internet. Wij bieden u hiervoor onze excuses aan.

Inmiddels kunt u uw orders weer met Ordering via Internet aan de beurs doorgeven.

Als er geen mogelijkheid is om met ING Ordering via Internet een opdracht te versturen is er een alternatief om toch een order te plaatsen. Zo kunt u uw opdrachten tegen hetzelfde tarief als ING Ordering via Internet plaatsen bij een medewerker van de Beleggingslijn.

Deze afdeling is bereikbaar op werkdagen van 08.00 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 uur tot 17.00 uur op telefoonnummer: 0900 0664 (10 cent per minuut).

Met vriendelijke groet,
ING Klantenservice

Mw. drs. I.M. van der Wal
Manager Verkoop en Service

Delivery-date: Tue, 25 Aug 2009 08:58:56 +0200

Dat "tegen hetzelfde tarief" was de medewerker die ik gister aan de telefoon had even vergeten te melden.
Ik weet dat die mogelijkheid er altijd is, maar de kosten bij ING zijn normaal gesproken zes euro hoger via de beleggingslijn.

Anyways...één minuut voor 9, en alles doet het weer. :lol:

---
btw. Dat was een mooie race van AMG

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 4 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]