Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 26 apr 2024 3:49 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: do 05 jan 2012 10:57 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 mei 2008 7:31 pm
Berichten: 656
In Mijn ING kun je mutaties op je rekening over een bepaalde periode downloaden.
Volgens de ING website kun je daarbij maximaal 1500 transacties tegelijk downloaden.
Als ik een erg lange periode kies waarbij ik de 1500 overschrijd krijg ik inderdaad de te verwachten foutmelding.
Als ik minder dan circa 600 transacties download dan is er geen probleem.
Als ik echter een periode kies met meer dan circa 600 transacties dan begint het downloaden te haperen. Het lijkt erop dat er daarbij 3 pogingen worden gedaan om de gegevens te downloaden. Vervolgens worden dan de begin en eind datum van de geselecteerde periode automatisch aangepast, je krijgt daarbij de vermelding dat de gegevens over de daarvoor geselecteerde periode zojuist gedownload zijn, maar het verwachte pop-up window waarbij je de gedownloade gegevens kan openen of opslaan verschijnt niet.
Zijn er meer mensen met deze ervaring?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 06 jan 2012 11:31 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 05 nov 2009 9:03 am
Berichten: 15
Op dit moment is er een beperking in het aantal in 1x te downloaden mutaties, hier wordt aan gewerkt. Ik raad je aan om het later nogmaals te proberen. Excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Deniz
ING Webcare Team
http://www.ing.nl/webcare

_________________
http://www.ing.nl/webcare
http://www.twitter.com/INGnl_webcare


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 06 jan 2012 6:17 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 mei 2008 7:31 pm
Berichten: 656
Fijn dat het probleem door u (h)erkent wordt.
Ik hoop dat het snel opgelost is.

Nog een ander puntje over de Mijn ING website:

Bij het onderdeel 'Beleggen' is er geen printoptie voor het overzicht van bij- en afschrijvingen op de beleggingsrekening.
Printen van de hele pagina geeft ook een vreemd resultaat:
In portrait mode komt de helft er niet op.
In landscape mode staat het er allemaal wel op maar is de kwaliteit bedroevend slecht.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 08 jan 2012 1:00 am 
Gulden

Geregistreerd: ma 19 jan 2009 3:36 am
Berichten: 1446
Ter aanvulling:
Het onderdeel beleggen binnen mijn ING is bij mij wel oproepbaar met Microsoft IE, echter niet met Mozilla Firefox.
Telkens komt dan de melding proxy server error.
Dit is al een aantal weken zo, voorheen werkte het wel onder Firefox.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 10 jan 2012 8:09 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 mei 2008 7:31 pm
Berichten: 656
Interessant. Die proxy server error kreeg ik eerst juist bij IE, en niet bij Firefox.
Toen ik het een dag later nog eens probeerde ging dat ook goed met IE.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 18 jan 2012 1:11 am 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 mei 2008 7:31 pm
Berichten: 656
Leest het ING webcare team ook latere informatie in een topic of alleen wanneer er een nieuw topic onder ING geopend wordt? Ze waren erg snel met hun reaktie op mijn vraag over het downloaden van betaalrekening mutaties, maar de vraag over de mutaties op de beleggingsrekening lijkt hen niet bereikt cq getriggerd te hebben. Maar een reaktie mag natuurlijk alsnog wel en zou zeker gewaardeerd worden.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 12 okt 2012 1:06 pm 
2 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 22 jul 2008 2:01 am
Berichten: 618
Woonplaats: Helmond
Ik werd er een paar dagen op gewezen dat het "Saldo" en de "transacties" van een ING rekening niet altijd samen kloppen. Ik heb de proef op de som genomen en mijn eigen geschreven "Banco" programma ingezet en alle transacties vanaf 1 januari 2012 ingelezen. En inderdaad was het Saldo niet correct. Later die dag werd het saldo weer wel correct berekend.

Dit kan natuurlijk niet! Ik vind dat het saldo ALTIJD moet kloppen met bijbehorende transacties. Anders komen mensen in de problemen. Zulks een onvolkomenheid in telebankieren anno 2012 moet niet meer kunnen lijkt me.

Wat is jullie mening? Briefje schrijven?

_________________
ik denk soms, dus ik besta soms


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 12 okt 2012 1:31 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4540
Ja dat heb ik ook vaker geconstateerd. Tijdens het verwerkingsproces is blijkbaar het saldo al aangepast maar de opsomming van transacties nog niet. Meestal is dat binnen 30 minuten gelijkgetrokken. Ach, het stoort mij verder niet als je dat weet.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 13 okt 2012 11:26 am 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
Komt vrij vaak voor bij de salarisstorting. Dan is mijn saldo al opgehoogd met het bedrag, maar zie ik de storting zelf nog niet.

Ik wind me er ook niet over op, maar slordig is het natuurlijk wel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 13 okt 2012 11:44 am 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 4:38 pm
Berichten: 1978
Is vaak een kwestie van uitloggen en gelijk weer inloggen. vooral met overschrijvingen van spaarrekeningen naar betaalrekening. Bij de spaarrekening staat het saldo dan goed maar op de bijbehorende bankrekening niet, na het weer inloggen is dat verholpen. Lijkt me een bugje.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 13 okt 2012 2:30 pm 
2 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 22 jul 2008 2:01 am
Berichten: 618
Woonplaats: Helmond
Het rare is, dat in dit specifieke geval, er al een storing was gedaan, terwijl het saldo nog niet was opgehoogd. Daardoor leek het alsof er "te weinig" geld op de rekening stond. Omdat er geen krediet mogelijk is op die rekening, kan men dus tussentijds waarschijnlijk dus ook niet pinnen, vanwege onvoldoende saldo. Dit hebben we niet getest.

Al met al, vind ik dit nog steeds een bank als ING onwaardig. Als programmeur heb ik er ook nog een mening over, maar dat zal ik mijn collegae programmeurs bij de ING besparen ;-)

_________________
ik denk soms, dus ik besta soms


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 22 okt 2012 11:42 am 
2 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 22 jul 2008 2:01 am
Berichten: 618
Woonplaats: Helmond
Erg vreemd, vandaag was het saldo correct, maar ontbraken de transacties.
Ik vind dat dit niet moet kunnen.
Zo is ING erg onbetrouwbaar als het gaat om online bankieren.

_________________
ik denk soms, dus ik besta soms


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 22 okt 2012 2:43 pm 
Gulden

Geregistreerd: vr 11 jul 2008 10:53 pm
Berichten: 1127
Alphons, wederom een super inbreng en voor mijn gevoel post je hier veel te weinig de laatste tijd.

Ik denk dat een brief het beste is, geadresseerd aan de directie.
De webcare teams zijn meer een soort te dure zoethouders en opinie manipulators dus daar heb je niets aan.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 13 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO