Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 29 maart 2024 3:28 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 03 jul 2013 11:08 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 mei 2008 7:31 pm
Berichten: 656
Voorheen kon je bij spaarrekeningen zoeken op alle transacties in een zelf geselecteerde periode.
Daarbij werden ook het saldo aan het begin en einde van die periode zichtbaar. Dat was erg handig, bijvoorbeeld voor een overzicht van alle transacties in een kalenderjaar, en om het spaarsaldo op een bepaalde datum te achterhalen.
Nu is er de afgelopen periode het eea veranderd aan Mijn ING, en deze zoekfunctie lijkt nu te zijn verdwenen. Je kunt bloksgewijs door vorige transacties browsen, maar je kunt geen periode selectie meer maken en er zijn geen saldi zichtbaar te krijgen op andere data dan 'vandaag'.
Jammer. Als het er nog wel is en ik er helemaal overheen kijk, dan hoor ik graag waar dit nu zit. Zo niet, dan hoop ik dat ING deze functionaliteit gauw weer toevoegt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 04 jul 2013 3:30 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
Je hebt gelijk :cry:
Bij de betaalrekeningen kan je nog wel selecties maken, bij de spaarrekeningen niet.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 15 aug 2013 10:44 am 
Dubbeltje

Geregistreerd: wo 08 okt 2008 8:29 am
Berichten: 144
ik mis de opgebouwde rente, of lees ik daar overheen?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 15 aug 2013 10:55 am 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 4:38 pm
Berichten: 1975
Behalve van de bonusrekening staat de rente er nog gewoon op op het tabblad spaarrekeningen.
Opvallend is dat in de App de opgebouwde rente ook van de bonusrekening staat, het is dus wel beschikbaar.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 19 aug 2013 9:35 am 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 05 feb 2008 10:12 am
Berichten: 405
De adresboekfunctie is ook danig verslechterd: bij het invoeren van een betalingsopdracht is de zelf toegevoegde omschrijving niet meer zichtbaar. Als toegewijd spaarder heb ik natuurlijk tig spaarrekeningen met dezelfde tenaamstelling. Die kon ik in het adresboek van elkaar ondescheiden middels de omschrijving. Dat gaat nu niet meer. Om dezelfde reden is de vervanging van een scroll lijst met adressen door een search-as-you-type functie ook geen verbetering.

Ik heb al een klacht ingediend. "Bij de volgende release zullen wij uw feedback in overweging nemen".


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 19 aug 2013 11:49 am 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 4:38 pm
Berichten: 1975
Het adresboek is verslechterd als je een overschrijving doet. Het gewone adresboek (onderaan bij menu) is ongewijzigd.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 19 aug 2013 1:51 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 28 jan 2009 7:38 pm
Berichten: 467
@reneva: Ik had direct na de verandering ook gevraagd om het oude adresboek terug te zetten en kreeg ook hetzelfde antwoord. Maar met de toevoeging dat de klacht hen onbekend was. Met jouw klacht erbij, zijn het er minimaal 2 !


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 19 aug 2013 2:24 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 05 feb 2008 10:12 am
Berichten: 405
@svanke

Dat had ik ook gezien, maar een adresboek heeft pas nut als je het bij de overschrijving kunt gebruiken om de begunstige plus het rekeningnummer in te vullen. Als ik begunstigde plus rekeningnummer over moet tikken van een apart lijstje dan voegt het niet zo veel meer toe.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 20 aug 2013 4:21 pm 
Kwartje

Geregistreerd: di 11 maart 2008 8:25 pm
Berichten: 250
@reneve @ svanke @florijn,
Ook ik heb me verbaasd over de wijzigingen aan het adresboek en heb gisteren ook een klacht ingediend.
Vandaag is het antwoord al gekomen:

In uw e-mail uit u uw ongenoegen over het vernieuwde adresboek. Graag reageren wij hierop.
Het probleem dat u beschrijft is bij ons bekend. Wij bieden u onze excuses aan voor de hinder die u hiervan ondervindt. Wij werken er hard aan om dit probleem zo spoedig mogelijk op te lossen.
Heeft u hierover nog vragen, dan kunt u ook telefonisch contact op te nemen met onze helpdesk. De helpdesk Mijn ING is bereikbaar op telefoonnummer 0900 1958 (10 cent per minuut), van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.
Uw klacht hebben wij geregistreerd. Uw klacht nemen wij mee in het verbeterproces van onze dienstverlening.

Tot zover hetde e-mailreactie van ING.
En nu maar hopen dat het verbeterd.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 9 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO