Heb daarnet het klachtenformulier op de ING site ingevuld als hieronder volgt en kreeg een automatisch gegenereerd mailtje dat ik binnen
4 werkdagen reactie krijg.
U heeft een klacht
Product Anders
namelijk ING aktie Spaar Spektakel
Omschrijving
Den Haag, 16 november 2011
L.S., Sinds 5 september dacht ook ik mee te doen aan de ING Spaar Spektakel aktie omdat ik toen de mail met de deelnamebevestiging van ING ontving. Dus extra gespaard op de internetspaarrekening maar nee hoor, ik ontving geen unieke nummers.
Op de laatste toezenddag, dus 11-11-2011 heb ik gebeld met uw 0900 0933 nummer en de boodschap was toen dat de aktie een uitloop had over het weekend heen en ik moest maar afwachten? Een aantal uur geleden heb ik weer dat 0900 gebeld en gesproken met Mw. Carrie Postma. Ik heb haar meegedeeld dat ik nog steeds geen unieke nummers had ontvangen, weer lang wachten a een dubbeltje per minuut maar het is nog niet opgelost?
Zij kon mij geen verdere info geven of vertellen hoe het nou zat. Wel heeft ze mij nu toegezegd dat ik door de afdeling klachten teruggebeld ga worden maar wanneer dat gaat gebeuren kon ze mij helaas ook niet toezeggen?
En nergens geeft ING informatie over die uitloop van de aktie Spaar Spektakel?
En gaat Notaris Mr. M. Laenen van Notariskantoor DLA Piper Nederland N.V. dan toch morgen gewoon de winnende nummers trekken uit het bestand met uitgestuurde nummers?
Als dat zo is en ik geen unieke nummers heb ontvangen zal ons gezin de bij u lopende rekeningen opheffen want een spektakel is het wel maar vrolijk worden wij hier niet van.
Deze onverkwikkelijke gang van zaken heb ik kenbaar gemaakt op het internetforum
viewtopic.php?f=20&t=5734&p=54777#p54777 en ik zal ze daar ook op de hoogte houden van het verdere verloop van deze klachtafhandeling.
In afwachting van een tijdige, adequate reactie en met vriendelijke groet,
Mw. J van xxx..burg , ook namens de heer J A van xxxx...urg