Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 26 apr 2024 3:50 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 13 sep 2011 11:17 am 
Daalder

Geregistreerd: wo 30 jan 2008 2:52 pm
Berichten: 1748
@ YipMan, Trek het je niet aan,de opmerking is ook meer als grap bedoeld. :wink:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 13 sep 2011 9:28 pm 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 23 jul 2008 10:16 am
Berichten: 30
Laten we er toch eens serieus naar kijken. Onzinnig of niet, die actie is er nu eenmaal.

Stel we doen inderdaad 100k van één of meer echte spaarrekeningen (zeg 2,8%) naar ING eind oktober.
Kosten:
1) Renteverlies van 2 dagen overschrijvingstijd (echt geen week, kan zelfs 0 dagen zijn met mazzel, ING is zelf wel snel) = 15,34 euro.
2) Renteverlies van zeg 0,4% gedurende zeg 4 dagen (langer hoeft niet) = 4,38 euro.
Verwachte opbrengst:
1) Totale prijzenpot heeft een marktwaarde van 100k volgens opgave ING. Om de reele waarde te krijgen delen we dat door twee, vergelijkbaar met de rentepunten, is 50k.
2) Moeilijkste punt, hoeveel geld gaat ING hiermee ophalen? Ik gok 250 miljoen (500.000 loten). Dan heb je met 100k inleg (200 loten) een winstverwachting van 1/2500ste van de pot = 20 euro.

He, de netto-winstverwachting is 28 cent. Ik doe mee :)

Echt serieus, nog los van de aannames is arbeidsloon hierbij niet meegerekend. Maar als je de lol van de actie wel kunt inzien - en waarom ook niet - dan is dat weer gratis.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 02 nov 2011 12:24 am 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4540
Ben benieuwd of er ooit nog iets van horen.
Van Moneyou, Rabobank, SNS en al die andere banken met dit soort acties / loterijen, hoor je nooit meer iets en zie je ook geen winnaars gepubliceerd.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 02 nov 2011 8:26 am 
Kwartje

Geregistreerd: zo 06 jul 2008 4:46 pm
Berichten: 282
Ik heb wel meegedaan, maar tot nu toe nog geen lotnummers ontvangen.

In het bevestingsemailtje:

"Automatisch bericht
Na de actieperiode krijgt u automatisch per email uw unieke nummer(s) toegestuurd. Op 17 november 2011 trekt een notaris de winnende nummers. U ontvangt uiterlijk 26 november 2011 per e-mail bericht of u een van de winnaars bent. "


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 02 nov 2011 8:41 am 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4540
http://www.ing.nl/particulier/nieuws-en ... arden.aspx

Mailtjes komen vanaf morgen. (punt 4.7)

Edit: 4-11-2011: En inderdaad mail met lotnummers ontvangen.....


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: spaarspektakelnummers
BerichtGeplaatst: vr 04 nov 2011 3:35 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 28 jan 2009 7:38 pm
Berichten: 467
ik heb de nummers ontvangen. Het hoogste is 1.241.7**
Als ze bij 0000001 begonnen zijn, zou de saldogroei door deze actie minstens 620 miljoen zijn.
Dus waarschijnlijk begonnen bij een veel hoger nummer.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 06 nov 2011 12:43 pm 
Kwartje

Geregistreerd: zo 06 jul 2008 4:46 pm
Berichten: 282
177....


Laatst bijgewerkt door theswitch op do 10 nov 2011 11:11 pm, in totaal 2 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 09 nov 2011 11:57 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: do 30 dec 2010 12:59 pm
Berichten: 148
Ik heb vandaag ook de nummers ontvangen, bij mij zijn ze 7 cijfers lang
en beginnen met 116....


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 10 nov 2011 12:58 pm 
Kwartje

Geregistreerd: di 11 maart 2008 8:25 pm
Berichten: 250
Ik heb de lotnummers 4 november ontvangen.
Ze bestaan uit 7 cijfers en beginnen met 119.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 16 nov 2011 2:13 pm 

Geregistreerd: wo 16 nov 2011 1:34 pm
Berichten: 5
Hallo allemaal,

Ik ben niet helemaal of helemaal niet nieuw hier want m'n vorige gebruikersnaam was spaarcootje maar ik kon daarmee niet meer inloggen dus vanaf nu ben ik vrijenblij en daar voel ik me ook lekker bij :)

Wat ik even kwijt wil hier:

Ik las hier mee dat julle nummers ontvingen en was zelf ook in hoopvolle afwachting want sinds 5 september dacht ook ik mee te doen aan de ING Spaar Spektakel aktie omdat ik toen de mail met de deelnamebevestiging van ING ontving.
Maar nee hoor, ik ontving geen unieke nummers.

Op de laatste toezenddag, dus 11-11-2011 gebeld met hun 0900 nummer en de boodschap was toen dat de aktie een uitloop had en ik moest maar afwachten?
Daarnet weer dat 0900 gebeld en meegedeeld dat ik nog steeds geen unieke nummers had ontvangen, weer lang wachten a een dubbeltje per minuut maar het is nog niet opgelost. :?

Mij is nu toegezegd dat ik door de afdeling klachten teruggebeld ga worden maar wanneer dat gaat gebeuren kon men mij niet toezeggen?
En nergens geeft ING informatie over die uitloop van de aktie Spaar Spektakel?
En gaat Notaris Mr. M. Laenen van Notariskantoor DLA Piper Nederland N.V. dan toch morgen gewoon de winnende nummers trekken uit het bestand met uitgestuurde nummers?

Nou, ik ben benieuwd en hou jullie op de hoogte :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 16 nov 2011 3:43 pm 

Geregistreerd: wo 16 nov 2011 1:34 pm
Berichten: 5
Heb daarnet het klachtenformulier op de ING site ingevuld als hieronder volgt en kreeg een automatisch gegenereerd mailtje dat ik binnen 4 werkdagen reactie krijg. :mrgreen:

U heeft een klacht
Product Anders
namelijk ING aktie Spaar Spektakel
Omschrijving
Den Haag, 16 november 2011

L.S., Sinds 5 september dacht ook ik mee te doen aan de ING Spaar Spektakel aktie omdat ik toen de mail met de deelnamebevestiging van ING ontving. Dus extra gespaard op de internetspaarrekening maar nee hoor, ik ontving geen unieke nummers.

Op de laatste toezenddag, dus 11-11-2011 heb ik gebeld met uw 0900 0933 nummer en de boodschap was toen dat de aktie een uitloop had over het weekend heen en ik moest maar afwachten? Een aantal uur geleden heb ik weer dat 0900 gebeld en gesproken met Mw. Carrie Postma. Ik heb haar meegedeeld dat ik nog steeds geen unieke nummers had ontvangen, weer lang wachten a een dubbeltje per minuut maar het is nog niet opgelost?

Zij kon mij geen verdere info geven of vertellen hoe het nou zat. Wel heeft ze mij nu toegezegd dat ik door de afdeling klachten teruggebeld ga worden maar wanneer dat gaat gebeuren kon ze mij helaas ook niet toezeggen?

En nergens geeft ING informatie over die uitloop van de aktie Spaar Spektakel?

En gaat Notaris Mr. M. Laenen van Notariskantoor DLA Piper Nederland N.V. dan toch morgen gewoon de winnende nummers trekken uit het bestand met uitgestuurde nummers?

Als dat zo is en ik geen unieke nummers heb ontvangen zal ons gezin de bij u lopende rekeningen opheffen want een spektakel is het wel maar vrolijk worden wij hier niet van.

Deze onverkwikkelijke gang van zaken heb ik kenbaar gemaakt op het internetforum viewtopic.php?f=20&t=5734&p=54777#p54777 en ik zal ze daar ook op de hoogte houden van het verdere verloop van deze klachtafhandeling.

In afwachting van een tijdige, adequate reactie en met vriendelijke groet,
Mw. J van xxx..burg , ook namens de heer J A van xxxx...urg


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 18 nov 2011 12:11 pm 
Kwartje

Geregistreerd: zo 06 jul 2008 4:46 pm
Berichten: 282
De uitslag is beschikbaar. Helaas wel erg omslachtig om je prijs de controleren, die ik dus niet gewonnen heb.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 18 nov 2011 12:59 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 14 okt 2008 10:51 am
Berichten: 1803
Woonplaats: Rockall
https://www.ing.nl/particulier/nieuws-en-kennis/acties/sparen-is-nu-extra-leuk/uitslag.aspx

Gebruik de + om meerdere nummers in te kunnen voeren.
Heb je er meer dan 20 dan moet je de actie opnieuw starten.

Hier trouwens geen prijs.

_________________
Als je jong bent, denk je dat geld belangrijk is! Maar naarmate je ouder wordt, weet je het zeker!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 18 nov 2011 2:09 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: do 30 dec 2010 12:59 pm
Berichten: 148
Hier ook niets gewonnen, en idd erg omslachtig.

Ik had wel verwacht dat de winnende nummers openbaar gemaakt zouden
worden, nu kunnen ze wel tegen iedereen zeggen dat ze niets gewonnen hebben.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 18 nov 2011 2:11 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4540
Ik krijg op ieder nummer afzonderlijk 2500 rentepunten gewonnen. Oh wat ben ik daar blij mee.
Als ik alle nummers in een keer invul, ook 2500 punten gewonnen.
Het lijkt er dus op er per persoon/rekeningnummer een totaalprijs vermeld wordt anders had ik bij de meeste nummers niets gewonnen moeten hebben.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 45 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO