Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu zo 05 mei 2024 12:28 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 116 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Nieuwe spaaractie
BerichtGeplaatst: do 03 jan 2013 6:20 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 28 jan 2009 7:38 pm
Berichten: 467
Zo hebben we het blijkbaar massaal gedaan met onze vrijkomende 1-jaarsdeposito's van 3,95% van LPB.
Van ons zal ING na 8-1 dus niet profiteren; wij moeten iets anders zoeken.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Nieuwe spaaractie
BerichtGeplaatst: do 03 jan 2013 6:28 pm 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 21 jul 2008 7:14 pm
Berichten: 55
theswitch schreef:
Ik meld mij vandaag aan, stort het geld op 13 april en haal het 15 april weer weg. Dan voldoe ik toch aan alle voorwaarden?
Klopt. Sorry, niet goed gelezen. :oops:
Ik heb nog wat staan bij Argenta en zou daarmee deze truc uit kunnen halen. :mrgreen:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 03 jan 2013 9:26 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 mei 2008 7:31 pm
Berichten: 656
De "eerste 3-maanden actie-rentes" van spaarrekeningen zijn per onmiddelijk verdwenen. Blijkbaar willen ze niet hebben dat iemand dubbel profiteert. De mensen die de afgelopen dagen net een nieuwe spaarrekening hadden geopend (en er gisteren nog niet veel geld op hadden staan) hebben mazzel.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 04 jan 2013 3:13 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 06 sep 2007 10:02 pm
Berichten: 2224
Ik heb blijkbaar een goed voorgevoel. Ik had het foldertje van de nieuwe spaaractie al op 2 januari op het ING-kantoor zien staan en gelijk een nieuwe Profijtrekening geopend tegen 2,5% actierente.

_________________
Luister naar dj doboy


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 08 jan 2013 12:12 am 

Geregistreerd: zo 08 jan 2012 8:49 pm
Berichten: 18
indien je wel een betaalrekening hebt bij ing en nog geen spaarrekeningen, kun je dan toch mee doen aan deze actie?
bv door het openen van een profijtrekening en hierop op 13 april 25K storten en 15 april weer weg halen?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 08 jan 2013 6:45 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 28 jan 2009 7:38 pm
Berichten: 467
@Roland: ja, dat kan.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 08 jan 2013 8:06 pm 

Geregistreerd: do 12 nov 2009 3:27 pm
Berichten: 2
@roland
Op de ING site staat dat je je moet aanmelden uiterlijk t/m 3 maart, ik heb begrepen dat je dan ook het geld moet overmaken,
en dat je niet kan wachten tot bijv 13 april.

Uw deelname
De actieperiode loopt van 3 januari tot en met 14 april 2013
De aanmeldperiode loopt van 3 januari tot en met 3 maart 2013
Om deel te nemen aan de actie vult u het deelnameformulier in
Per Betaalrekening kan één keer worden deelgenomen
Na 3 maart 2013 kunt u zich niet meer aanmelden
Hoe werkt het
Voor iedere € 2.500 saldogroei op uw spaarrekening(en) met variabele rente binnen de actieperiode ontvangt u een bedrag van € 5 op uw Betaalrekening
U kunt maximaal € 500 ontvangen
Uw saldogroei wordt bepaald door het saldo van uw ING-spaarrekening(en) met een variabele rente op zondag 14 april 22.00 uur te verminderen met het saldo op woensdag 2 januari 22.00 uur
Het gaat daarbij om de totale saldogroei van ING-spaarrekening(en) met een variabele rente behorende bij dezelfde Betaalrekening (deze hebben hetzelfde rekeningnummer)
De deelnemende ING-spaarrekeningen zijn: Profijtrekening, Toprekening, Bonusrenterekening, Kwartaalextrarekening, Internetspaarrekening en de Comfortspaarrekening.
Een overschrijving van de ene ING-spaarrekening naar een andere ING-spaarrekening met variabele rente heeft geen invloed op uw totale spaarsaldo. Hier wordt dus geen bedrag voor verstrekt
Binnen 2 weken na afloop van de actieperiode ontvangt u het bedrag onder de naam ‘ING Spaaractie’ op uw Betaalrekening


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 08 jan 2013 8:29 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 06 sep 2007 10:02 pm
Berichten: 2224
Rekenvoorbeeld
Uw spaarrekening Op 2 januari 2013 heeft u een ING-spaarrekening met een variabele rente. Uw spaarsaldo bedraagt op dat moment € 5.000.
Uw deelname Op 4 januari 2013 meldt u zich aan voor onze spaaractie (inschrijven kan tot en met 3 maart 2013).
U spaart U stort op 10 maart 2013 € 2.500 op uw ING-spaarrekening.
Uw spaarsaldo
groeit Op 10 april 2013 spaart u nog eens € 2.500 op uw ING-spaarrekening.
De actie stopt Op 14 april 2013 is het totale saldo van uw ING-spaarrekening(en) € 10.000. Uw saldogroei is € 5.000. Twee weken na 14 april ontvangt u € 10 van ons op uw Betaalrekening.

_________________
Luister naar dj doboy


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 08 jan 2013 10:16 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 mei 2008 7:31 pm
Berichten: 656
Het lijkt erop dat die 14e april een belangrijke datum voor ING is om een sterke cash positie te hebben. Weet iemand waarom?


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Nieuwe spaaractie
BerichtGeplaatst: di 08 jan 2013 10:39 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 14 okt 2008 10:51 am
Berichten: 1804
Woonplaats: Rockall
florijn schreef:
Zo hebben we het blijkbaar massaal gedaan met onze vrijkomende 1-jaarsdeposito's van 3,95% van LPB.
Van ons zal ING na 8-1 dus niet profiteren; wij moeten iets anders zoeken.

Krijg nou wat,
Helemaal vegeten dat die depo was vrijgevallen... paar daagjes vrij..dan krijg je dat.
Tnx voor de reminder.

_________________
Als je jong bent, denk je dat geld belangrijk is! Maar naarmate je ouder wordt, weet je het zeker!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 08 jan 2013 10:42 pm 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 4:38 pm
Berichten: 1978
mikedejong25 schreef:
Op de ING site staat dat je je moet aanmelden uiterlijk t/m 3 maart, ik heb begrepen dat je dan ook het geld moet overmaken, en dat je niet kan wachten tot bijv 13 april.

waar heb je dit dan begrepen ? de actievoorwaarden zijn helder saldo 14 april - 2 januari.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 08 jan 2013 10:43 pm 
Stuiver

Geregistreerd: zo 13 jul 2008 11:58 am
Berichten: 89
Citaat:
Een overschrijving van de ene ING-spaarrekening naar een andere ING-spaarrekening met variabele rente heeft geen invloed op uw totale spaarsaldo. Hier wordt dus geen bedrag voor verstrekt

Even dat ik het goed begrijp; als ik 2 (of meer) profijtrekeningen heb met allemaal verschillende nummers, en ik hevel alles over van de volle naar de lege, wordt er wel uitgekeerd ?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 08 jan 2013 10:44 pm 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 4:38 pm
Berichten: 1978
@itsmeallright

ja dat heb je goed begrepen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 08 jan 2013 11:03 pm 

Geregistreerd: do 12 nov 2009 3:27 pm
Berichten: 2
svanke schreef:
waar heb je dit dan begrepen ? de actievoorwaarden zijn helder saldo 14 april - 2 januari.
Met de Klantenservice gebeld; gaf aan dat ik profijtrekening wilde openen maar dan moet je gelijk minimaal 25k storten. Dus ik gaf aan dan open ik deze 13 april en stort ik het geld. Maar je moet je hiervoor opgeven uiterlijk 3 maart. KS gaf toen aan dat als je dit deed je gelijk het geld moest storten. Wellicht dat de KS toch predikt voor eigen parochie.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 08 jan 2013 11:12 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec 2007 8:20 pm
Berichten: 3713
De profijtrekening heeft een minimumsaldo (bij openen), maar je kan het er gelijk weer afhalen als je wil. Ik heb ergens gelezen dat ze slechts af en toe controleren of je aan die voorwaarde voldoet. Op 14 april zou ik het er dan wel weer neerzetten :P

_________________
<als het glas half leeg is, past er meer bij in dan wanneer het half vol is>


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 116 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO