Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu wo 24 apr 2024 6:16 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di 05 jan 2010 7:38 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 06 sep 2007 10:02 pm
Berichten: 2224
De tarieven gaan per 1 april 2010 omhoog

Product Kwartaaltarief 2009 Kwartaaltarief 2010
BasisPakket € 3,10 € 3,45
BetaalPakket € 7,70 € 7,80
RoyaalPakket € 13,70 € 13,80

http://www.ing.nl/particulier/betalen/g ... index.aspx

_________________
Luister naar dj doboy


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 05 jan 2010 11:34 pm 
Kwartje

Geregistreerd: wo 11 jun 2008 10:29 am
Berichten: 259
Als dit waar is, is het een schande.
Iedereen en dan ook iedereen zou de rekening onmiddellijk op moeten zeggen.
Een verhoging van ruim 10% voor iets waar ze eigenlijk al helemaal geen recht op hebben, is werkelijk buitensporig.
Dit wordt nog erger dan de bonussen.

DIT IS ECHT TE ZOT VOOR WOORDEN.
MENSEN WORDT NU TOCH EINDELIJK EENS WAKKER.


*************** MASSAAL OPZEGGEN IS HET ENIGE JUISTE ANTWOORD. *****************************


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 05 jan 2010 11:37 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
Was ik vorig jaar van plan, om dan de gratis DSB rekening voor "erbij" te nemen... er is bar weinig keuze, als je geen arrogante bank wilt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: wo 06 jan 2010 1:07 am 
Stuiver

Geregistreerd: do 21 mei 2009 12:45 pm
Berichten: 55
Woonplaats: grun'n
@PeCoNe.
't Is zeker als grapje bedoelt, of denk je dat er mensen zijn die zich druk maken om een verhoging van 35 cent/kwartaal.

_________________
Geen gezeik iedereen rijk


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 09 jan 2010 1:52 pm 
Stuiver

Geregistreerd: wo 05 sep 2007 9:29 pm
Berichten: 73
Het is geen kwestie of er mensen zijn die zich hier druk over maken, het is gewoon schandalig dat de banken er al geld voor vragen. De service gaat erop achteruit, en men blijft maar spreken over verbeteringen. Dat is alleen maar om de systemen "beter" te maken, maar er blijven zoveel fouten in zitten dat iedere keer weer narigheid optreed. Verkeerde afschrijvingen. Er werd zelfs ineens 1 euro afgeschreven omdat men (per vergissing????) mijn afschriften op 2 wekelijks had gezet. Daar had ik nog nooit naar gekeken, was gewoon gratis per maand. Weer gebeld (kosten gemaakt.... en wie betaald dat?.... jawel de klant) en men heeft dit rechtgezet.

Helaas zijn alle gratis banken nu verdwenen, onze eigen "grootbanken" kunnen dus weer lekker hun eigen gang gaan met de kosten......


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 11 jan 2010 12:08 pm 

Geregistreerd: wo 07 jan 2009 10:50 am
Berichten: 11
Ik heb ook een betaalpakket. Wat ik wel jammer vind is dat ze voor een en/of rekeningen je extra laten betalen voor je partner ing kaart, terwijl je wel "gratis" 2 creditcards krijgt. Maarja het is en blijft een van de goedkopere banken dus wat moet je....


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 14 jan 2011 1:21 pm 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 29 jul 2008 9:31 pm
Berichten: 51
Woonplaats: ZH
Zelf heb ik 3 betaalrekeningen lopen bij de ING ik betaal slechts voor 1 rekening de andere 2 rekeningen zijn zonder pas en gratis.

Mijn zoon wilde ook een gratis 2e betaalrekening aanvragen zonder pas, door de telefoon werd dit beloofd en formulieren zouden verzonden worden.
Toen de formulieren er 1 week later nog niet waren heeft zoon weer gebeld en daar kreeg hij te horen dat een rekening nooit gratis ook niet zonder pas.

Toch heb ik zelf echt 2 gratis rekeningen, wie weet hoe het zit ?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 14 jan 2011 1:39 pm 
Gulden

Geregistreerd: ma 19 jan 2009 3:36 am
Berichten: 1446
Dit heeft waarschijnlijk te maken met de integratie van de Postbank in de ING Bank.
Had je bij beide banken een betaalrekening, dan is dit omgezet in 1 hoofd betaalrekening, met behoud van de andere betaalrekening (die dan gratis blijft).
Als je voor die gratis tweede (of derde) betaalrekening ook een pasje etc. wilt hebben, dan zijn ze natuurlijk niet meer gratis.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 14 jan 2011 2:52 pm 

Geregistreerd: vr 29 jan 2010 5:24 pm
Berichten: 13
Het is nog steeds mogelijk om een gratis rekening te openen. De formulieren geven dit ook aan. Je hebt dan echter geen afschriften en integratie in MijnING kan (vermoed ik) ook niet.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 14 jan 2011 3:20 pm 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 apr 2008 7:26 pm
Berichten: 820
Woonplaats: Jazztown
Enkele maanden geleden betaalde je alleen voor een betaalpas. M.a.w. een betaalrekening met Mijn ING maar zonder betaalpas, was gratis. Volgens mij is dit nog steeds.

_________________
Blues my money gives to me.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 14 jan 2011 4:31 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 29 aug 2009 9:06 pm
Berichten: 314
Ik heb nog steeds een (slapende) ING rekening zonder betaalpas en dat is gratis, ook maandelijks rekening afschriften zijn gratis wel zijn veel tarieven per 1-1-2011 (alweer) aangepast de bedragen zijn gering maar de procentuele verhogingen liegen er niet om !

BasisPakket + 8.7%
BetaalPakket + 5.8%
RoyaalPakket + 8.7%

Twee wekelijkse afschriften + 25%
Wekelijkse afschriften +33.3%
Dagelijkse afschriften +28.7%


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 21 mei 2011 9:00 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: ma 09 mei 2011 12:39 pm
Berichten: 584
€ 8,25 per kwartaal voor betaalpakket lijkt veel, maar in Nederland krijg je geen goedkopere complete betaalpakketten, dus ja ookal is het eigenlijk al raar dat we voor deze service moeten betalen ( Zij betalen ons immers ook geen rente over die betaalrekening ) maar € 8,25 haal ik met gemak uit de rente van mijn spaargeld.


Laatst bijgewerkt door YipMan op zo 22 mei 2011 12:13 am, in totaal 1 keer bewerkt.

Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 21 mei 2011 11:38 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: zo 09 nov 2008 9:58 pm
Berichten: 107
YipMan schreef:
€ 8,25 per maand voor betaalpakket lijkt veel, maar in Nederland krijg je geen goedkopere complete betaalpakketten
per maand of per kwartaal? Rabo Directpakket is € 4,40 per kwartaal.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 22 mei 2011 12:16 am 
2 Kwartjes

Geregistreerd: ma 09 mei 2011 12:39 pm
Berichten: 584
euromunt schreef:
YipMan schreef:
€ 8,25 per maand voor betaalpakket lijkt veel, maar in Nederland krijg je geen goedkopere complete betaalpakketten
per maand of per kwartaal? Rabo Directpakket is € 4,40 per kwartaal.

Kwartaal, was foutje van mij, maar dat is dus met credit card en zonder opname kosten ( Behalve 1.35% wisselkoersopslag ) bij geld opnemen buiten Europa.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO