Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu do 28 maart 2024 10:41 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
 Berichttitel: Re: Mijn ING ergernissen
BerichtGeplaatst: ma 03 nov 2014 9:32 am 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 mei 2008 7:31 pm
Berichten: 656
Het lijkt erop dat pintransacties alleen nog op de betaaldag als reservering geadministreerd staan en op de eerstvolgende werkdag geboekt worden. Voorheen was dat op de tweede werkdag na de betaling. Ik vind het jammer, maar er zijn vast ook mensen die dit een verbetering vinden.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Mijn ING ergernissen
BerichtGeplaatst: ma 03 nov 2014 12:51 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
Het lijkt er meer op dat dit (sterk!) verschilt per winkel of bedrijf waar de pintransactie is geweest.
Blijkbaar zit er verschil in het contract dat zij hebben afgesloten met hun bank?

Bij sommige transacties is het inderdaad de volgende werkdag, maar ik heb er nu (=vorige week) nog steeds die 3 werkdagen duren.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Mijn ING ergernissen
BerichtGeplaatst: za 08 nov 2014 12:32 pm 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 4:38 pm
Berichten: 1974
ING via Twitter: de verwerkingstijd is idd verlaagd. Dit was een wens van veel klanten en daarom is dit o.a. verbeterd :) ^Gerard

Over 'verbeterd' valt te twisten.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Mijn ING ergernissen
BerichtGeplaatst: za 08 nov 2014 10:41 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 mei 2008 7:31 pm
Berichten: 656
Ik heb inmiddels ook al winkeltransacties gezien die op dezelfde werkdag geboekt zijn. Dat wordt dus weer opletten. En er zit inderdaad variatie op. Een echte 'verbetering' dus.:? Geef mij die vaste vertraging van twee werkdagen maar.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Mijn ING ergernissen
BerichtGeplaatst: di 13 jan 2015 11:39 am 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 30 mei 2008 7:31 pm
Berichten: 656
Betalingen die 's morgens (a.m.) worden gedaan, worden nu vaak dezelfde dag ook afgeboekt.
Interessant gegeven is overigens dat ING op de website beweert dat betalingen met de betaalpas die voor 22:00 uur gedaan zijn, dezelfde dag nog afgeboekt worden. Daar klopt in elk geval geen steek van. Daarentegen staat bij de vragen en antwoorden een uitleg waarom het 2 dagen duurt voordat een betaling afgeboekt wordt, maar dat is inmiddels ook niet meer juist. Het blijft rommelig bij ING.


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Re: Mijn ING ergernissen
BerichtGeplaatst: za 17 jan 2015 12:08 pm 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 21 jul 2008 7:14 pm
Berichten: 55
Ik betreur het dat er na het gesleutel aan de website niet meer op transactiecode gesorteerd kan worden, zoals al eerder aangekaart.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 36 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO