Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 26 apr 2024 8:56 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 30 dec 2013 8:37 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 06 sep 2007 10:02 pm
Berichten: 2224
http://www.ing.nl/particulier/sparen/ac ... -nu-extra/

_________________
Luister naar dj doboy


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 30 dec 2013 8:58 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6732
hmm.. wel interessant ... by 50.000, kan je 100 euro bonus krijgen (exclusief de reguliere rente) (20 x 2500 storten)

Of dat mag zeker weer niet? :wink:

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 30 dec 2013 9:06 pm 
Kwartje

Geregistreerd: zo 06 jul 2008 4:46 pm
Berichten: 282
In de actievoorwaarden staat maximaal 500 euro. Dat is dus 100x, dus maximaal 250.000 geld "sparen"

Wij bepalen uw saldogroei door op 30 maart 2014 om 22.00 uur het totale saldo te verminderen met het saldo van 29 december 2013 om 22.00 uur.(alle spaarrekeningen gecombineeerd).

Dus mijn standaard taktiek: Op 28 maart (30 maart is een zondag) zorgen dat je geld daar geparkeerd staat en op 31 maart alles weer opnemen. maximaal 5 dagen (inc overschrijven) je geld "kwijt" en dat levert je dan 14.6% rente op. (op jaarbasis)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 30 dec 2013 9:09 pm 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 09 dec 2007 8:20 pm
Berichten: 3710
Jammer, had gisteravond net m'n kredietlimiet op m'n spaarrekening staan, dus meteen al een hoger beginsaldo dan ik uberhaupt op m'n spaarrekeningen wil hebben staan, alhoewel 30 maart ook op een zondag valt, oftewel een weekendje lang het variabele LPB saldo even parkeren, dankjewel ING.

_________________
<als het glas half leeg is, past er meer bij in dan wanneer het half vol is>


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 31 dec 2013 10:18 am 
Kwartje

Geregistreerd: do 25 sep 2008 8:05 am
Berichten: 476
Als je tijdelijk een hoeveelheid geld overhevelt van een rekening met 1.7% naar een ING rekening van 1,25% dan is de winst bijna nihil. Het is echt weer zo'n cadeautje waar je alleen maar een dooie mus blij mee kan maken.

De bedenker is echt niet gek en iets gratis krijgen van een bank moet nog uitgevonden worden.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: di 31 dec 2013 3:21 pm 
2 Kwartjes

Geregistreerd: vr 04 jan 2008 12:17 am
Berichten: 525
Woonplaats: Gouda
Mijn ING profijtrekening heeft een rente van 1,5% en zoals gezegd hoef je maar een paar dagen je geld op die rekening te hebben staan om maximaal te profiteren.

De vorige keer dat ze deze actie deden ging het precies zo.


Jammer dat ze niet drie maanden eerder met deze actie kwamen... Nu heb ik nog spaargeld, dan niet meer.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 02 jan 2014 10:34 am 
Dubbeltje

Geregistreerd: wo 08 okt 2008 8:29 am
Berichten: 144
Heb alles op een kinderrekening staan bij ING tegen 2%, die valt niet onder de spaarrekeningen, dus 27 maart alles ff van de kinderrekening af naar de bonusrenterekening.

Even een vraagje voor de kenners (kon het niet 1-2-3 uit de voorwaarden halen):

Ik heb een ING betaalrekening met een bonusrenterekeing. Als ik nu een toprekening open en daar het saldo op stort, telt dat dan mee en kijken ze puur naar het rekeningnummer?

Of moet ik voor de saldogroei een reeds bestaande rekening gebruiken? (In ijn geval dus de bonusrenterekening)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 02 jan 2014 1:17 pm 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 4:38 pm
Berichten: 1978
In de voorwaarden staat dat het per betaalrekeningnummer is zoals bij alle acties het geval is. Doorstorten van profijt naar bonus of andersom heeft dus geen zin, dan is het geen saldogroei.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 02 jan 2014 1:37 pm 
3 Kwartjes

Geregistreerd: wo 04 jun 2008 12:00 pm
Berichten: 787
Vermoed dat ze zich niet laten foppen door het openen van een nieuwe spaarrekening die dan van nul naar 10.000 gaat terwijl je al 9.000 op je bonusrenterekening had staan.
Aangenomen dat je je geld een volle maand op 0% hebt staan (afgezien van de 5 euro bonus)...
Dan verlies je bij 1.7% op 10.000 euro 14.17 euro (170 / 12)
Bij een week 3.27 euro (170 / 52)

Je krijgt 20 euro, een schamele winst, maar wie het kleine niet eert....


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 02 jan 2014 1:51 pm 
Dubbeltje

Geregistreerd: wo 08 okt 2008 8:29 am
Berichten: 144
Ik heb al een profijtrekening met "0" saldo.

Die kan ik dus in ieder geval gebruiken.

Mijn vraag is meer dat wanneer ik nu een toprekening open (vind ik fijner dan die bonusrenterekening, die keert maar 1x per jaar uit en een toprekening direct als ik hem weer opzeg) en daar vanaf een externe rekening het saldo op zet ik wel gewoon in aanmerking kom voor die actie?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 02 jan 2014 6:46 pm 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 4:38 pm
Berichten: 1978
@Icevrees. Ja natuurlijk. Maar waarom gebruik je daar je profijtrekening niet voor ? (minimumsaldo wordt zelden gecontroleerd)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 03 jan 2014 10:43 am 
Dubbeltje

Geregistreerd: wo 08 okt 2008 8:29 am
Berichten: 144
Ja, bedankt, ga ik dat maar ff doen!!!

Maak gewoon een profijtrekening aan rond 25 maart en stort dan de hele handel vol en na de bonus gaat het er weer af naar de kinderrekening van ING waar het nu staat tegen 2%.

Al vernam ik van een ING medewerker dat de rente op de kinderrekening per 1 maart naar 1,75 gaat, dan wordt de Groei Groter Rekening a 1,8 weer intressant, mits deze wel gelijk blijft (binnen de ING dan).


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 05 jan 2014 6:26 pm 
Gulden

Geregistreerd: vr 22 feb 2008 4:17 pm
Berichten: 1200
Een bescheiden extra bonus voor de noeste spaarder is leuk meegenomen........alleen is het mij nog niet gelukt het aanmeldformulier op het scherm te krijgen ondanks meerdere pogingen op verschillende computers.
Iemand al meer succes gehad...?


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 05 jan 2014 6:28 pm 
Daalder

Geregistreerd: do 30 jun 2011 4:38 pm
Berichten: 1978
Blikoortje schreef:
Een bescheiden extra bonus voor de noeste spaarder is leuk meegenomen........alleen is het mij nog niet gelukt het aanmeldformulier op het scherm te krijgen ondanks meerdere pogingen op verschillende computers.
Iemand al meer succes gehad...?



Met Internet Explorer (9) werkt niet. Firefox wel. Ik heb het ook gemeld, ze zouden het doorgeven een week geleden. Niks mee gedaan dus.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 05 jan 2014 6:41 pm 
Gulden

Geregistreerd: vr 22 feb 2008 4:17 pm
Berichten: 1200
Svanke, dank voor het snelle antwoord. Probeer ik Firefox ook maar even. Kan zijn dat ze alleen aan de echte volhouders een premie kwijt willen; het aanmelden met een formulier is immers op zichzelf al een - in mijn ogen - tamelijk overbodige voorwaarde. Maak ook dat moeilijker en je zorgt als ING voor een flink hoge drempel.
Misschien ben ik onterecht wantrouwig, maar dit soort dingen check je als bedrijf toch toereikend voor je het presenteert aan je klanten.......


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 39 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO