Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 29 maart 2024 3:24 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 10 mei 2010 2:07 am 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 06 apr 2008 11:11 am
Berichten: 918
De nieuwe ING voor u
De veranderingen vanaf 17 mei 2010


Ruim een jaar geleden zijn de ING Bank en de Postbank verdergegaan als één bank: de ING. Dit heeft een nieuw aanbod van producten opgeleverd. Vanaf 17 mei worden van een aantal klanten de ING Bank producten omgezet in vergelijkbare producten van de ING.

Als er iets voor u wijzigt, heeft u hierover medio april een brief ontvangen waarin staat wat de omzetting voor u betekent. Op deze pagina vindt u de veranderingen nog een keer op een rij. Heeft u geen brief ontvangen? Dan verandert er niets in uw situatie.

Betalen

De ING werkt, anders dan voorheen de ING Bank, met betaalpakketten. U krijgt het pakket dat het best aansluit bij de producten die u bij de ING Bank had. Dit is een Basispakket, BetaalPakket of RoyaalPakket. Ook ontvangt u een nieuwe Betaalpas om gemakkelijk te kunnen bankieren.

* Naar de veelgestelde vragen

Creditcards

Ook alle creditcards worden omgezet naar nieuwe Creditcards van de ING. U kunt uw huidige creditcard nog gebruiken tot u automatisch uw nieuwe creditcard ontvangt in het najaar van 2010.

* Naar de veelgestelde vragen

Sparen

Uw spaarrekening van de ING Bank wordt omgezet in een spaarrekening van de nieuwe ING. Vanaf 17 mei zijn uw Spaarrekeningen gekoppeld aan uw Betaalrekening(en) en hebben hetzelfde rekeningnummer. Hierdoor kan het zijn dat het nummer van uw nieuwe ING Spaarrekening is gewijzigd.

* Informatie over automatische overboekingen
* Naar de veelgestelde vragen

Internetbankieren (Mijn ING)


Mijn ING ziet er anders uit dan u gewend bent en u logt voortaan in met een gebruikersnaam en wachtwoord. Uw (beveiligings)calculator heeft u dus niet meer nodig. Bovendien bevestigt u in Mijn ING uw (betaal)opdrachten met een TAN-code via uw mobiele telefoon.

* Naar de veelgestelde vragen

Beleggen

De ING introduceert een nieuwe manier van beleggen. Vanaf 17 mei 2010 profiteert u van nog meer voordelen van beleggen via internet. Zo kunt u in een overzichtelijke online omgeving optimaal handelen. Op de manier zoals u dat wilt.

* Meer informatie over beleggen

Bron

_________________
There is enough for everyone's need but not enough for everyone's greed- Ghandi ;)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 10 mei 2010 9:25 am 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: ma 18 aug 2008 11:38 am
Berichten: 4539
Eerlijk gezegd had ik me de verbeteringen bij "Zelf Beleggen" wat beter voorgesteld. Het blijft enorm spartaans maar dan in een ander jasje.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 10 mei 2010 12:46 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 apr 2008 6:16 pm
Berichten: 1539
Woonplaats: Veluwe
Inderdaad. Tevens hou ik niet van TAN-code via de mobiele telefoon.
Ik ben er inmiddels weg met de portefeuille.
Nu bezig alles op te zeggen.
Zoals verwacht is dat niet even simpel te regelen.

_________________
beleggen is gemakkelijk: je moet kopen van pessimisten en verkopen aan optimisten.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 13 mei 2010 6:08 pm 
Stuiver
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 09 feb 2008 10:11 pm
Berichten: 80
Ik vind het juist reuze handig om de TAN codes per SMS te ontvangen. Werkt tot nu toe feilloos. Het is voor mij de reden om niet helemaal over te stappen naar Triodos: wat is dat onhandig met zo'n veredeld rekenmachine en alle codes die je moet intikken.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 14 mei 2010 11:37 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
Grappig. Ik ervaar Triodos juist als heel gebruiksvriendelijk t.o.v. ING, vooral de site vind ik veel overzichtelijker.

Zo zie je maar, het blijft ook een persoonlijke voorkeur.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 15 mei 2010 8:02 pm 
Kwartje

Geregistreerd: di 16 dec 2008 2:28 pm
Berichten: 361
Dat je de TAN codes op je mobiel kunt ontvangen, ipv dat je zo'n overbodig kastje nodig hebt wat je overal naartoe moet slepen, is voor mij reden om bij de ING te blijven.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: za 15 mei 2010 9:00 pm 
Dubbeltje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 01 feb 2008 6:53 pm
Berichten: 194
Met een telefoontje naar ING kun je ook weigeren de TAN codes op een mobiel te ontvangen, en ze gewoon op papier als TAN- lijst ontvangen.

_________________
The lack of money is the root of all evil (Mark Twain)


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 7 berichten ] 

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO