Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu za 27 apr 2024 5:19 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo 03 okt 2012 4:43 pm 
3 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 17 apr 2008 7:26 pm
Berichten: 820
Woonplaats: Jazztown
Pieter Lakeman. Die vreemde snuiter vergeet ik niet, zelfs als ik mijn eigen naam niet meer weet.

_________________
Blues my money gives to me.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 04 okt 2012 1:38 am 
3 Kwartjes

Geregistreerd: wo 04 jun 2008 12:00 pm
Berichten: 787
De kosten voor een gewone betaal rekening zijn de "ruil" voor de afschaffing van de valuteringen.

Vroeger verdiende de banken geld door de valutering en nu doen ze dat niet meer, "daarom" moeten we nu betalen voor onze betaal rekening.
Wat koste valutering mij vroeger? Niks, als ik mijn geld goed managede, op tijd op mijn rekening en de dag er na er af.
De betaal rekening levert niks op aan rente dus of het geld er nou een dag langer of korter staat... pft...
Zelfs al zou het geld er een dag langer door op mijn spaar rekening staan, reken dan die 15 euro van de postbank maar eens terug naar het bedrag dat je dan a 4% elke dag moet betalen om kiet te spelen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 04 okt 2012 4:46 am 
Knaak
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 28 maart 2009 1:29 am
Berichten: 3719
@Namlian: Mogelijk hebben zakelijke klanten zitten te klagen, want daar gaat het vaak om zeer veel betalingen en ook grote betalingen. Dit kost hun veel geld. Nu mag de consument hier lekker voor gaan opdraaien...

_________________
Je moet niet voor je geld gaan werken, het geld moet voor jou gaan werken!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 04 okt 2012 10:27 pm 

Geregistreerd: zo 14 dec 2008 2:03 pm
Berichten: 12
Overstappen naar ASN of Triodos mensen! :)


Omhoog
 Profiel  
 
 Berichttitel: Tarieven 2013
BerichtGeplaatst: do 18 okt 2012 5:41 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 dec 2010 12:18 am
Berichten: 2119
Als aanvulling op de tarieven 2013:

Nieuw: uw maandelijkse afschriften digitaal

Vanaf 1 oktober 2012 kunt u in Mijn ING (internetbankieren) uw maandelijkse afschriften bekijken, opslaan en afdrukken (PDF). Deze afschriften zijn gelijk aan de papieren afschriften. Voor de papieren afschriften per post gelden de onderstaande tarieven.
Papieren afschriften (per kwartaal) 2012 2013
Maandelijks Gratis Gratis
Tweewekelijks € 1,25 € 1,50
Wekelijks € 2,00 € 2,50
Dagelijks € 8,75 € 10,00

Papieren afschriften ontvangen in het buitenland (per kwartaal) 2012 2013
Maandelijks € 2,25 € 2,40
Tweewekelijks € 4,50 € 4,75
Wekelijks € 7,00 € 9,00
Dagelijks € 16,30 € 22,00


Papieren overschrijfboekje
Vanaf 1 januari 2013 zit het papieren overschrijfboekje niet langer in het BetaalPakket. Heeft u een BetaalPakket?
Voor € 5 per boekje kunt u gebruik blijven maken van papieren overschrijvingskaarten. Het boekje blijft wel inbegrepen bij het RoyaalPakket.

Meer informatie
De ING investeert voortdurend in de verbetering en veiligheid van haar dienstverlening. Wilt u meer weten? Kijk dan op ING.nl/dienstverlening. Heeft u vragen over de tariefwijzigingen? Bekijk dan de veelgestelde vragen.

We blijven u graag van dienst
Als de tariefwijzigingen voor u aanleiding zijn om uw rekening op te zeggen, dan kan dat kosteloos en zonder opzegtermijn. Natuurlijk hopen we dat u daar geen gebruik van maakt. We blijven u graag van dienst.

_________________
Transfinancieel. Opgesloten in het lichaam van een miljonair, maar een banksaldo van een arme sloeber.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 20 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO