Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 18 okt 2024 7:10 am

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: ma 03 jun 2024 1:47 pm 
2 Kwartjes
Avatar gebruiker

Geregistreerd: do 02 aug 2007 6:53 am
Berichten: 738
@Martijn
Heb jij nooit tijdens je loopbaan een 2de keer een fout gemaakt, of een vergissing begaan ? Of heeft je werkgever op zo'n moment uit coulance je dienstbetrekking niet beeindigd ?
Als je nu vanwege een hogere rente (die zijn er genoeg) zou vertrekken dan zou ik dat nog begrijpen...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 03 jun 2024 7:12 pm 
Gulden

Geregistreerd: do 03 maart 2011 9:42 pm
Berichten: 1222
Ik wil ten alle tijde bij mijn direct opeisbare spaargeld kunnen komen, op ieder moment die ik zelf wens. Indien ik een vaste rente wil, dan kies ik zelf voor een gedeelte vast te zetten voor een bepaalde tijd, bijvoorbeeld in een langdurige deposito tegen een hoge rente percentage bij de Credit Europe Bank .

Wel apart dat er toch meer klachten zijn van mensen, die dit weekend of zelfs vandaag niet bij hun spaargeld kunnen komen bij de Leaseplan Bank.

De mededeling die ik vanochtend kreeg in mijn email box:
Citaat:
Als gevolg van een technische storing was het afgelopen weekend niet mogelijk om in te loggen via de website, aangezien er geen SMS-berichten verstuurd werden. De storing is inmiddels opgelost en u kunt nu weer inloggen met de tweestapsverificatie middels een SMS-bericht. Onze excuses voor het ongemak.

Sparen App
De storing ondervond zich niet in de Sparen App. Dit houdt in dat u via de Sparen App wel toegang had tot uw Online Spaarrekening.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 17 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO