De beveiligingsvragen zijn 2 groepjes van 3: 1 groepje met vragen die ze kunnen stellen bij telefonisch contact. 1 groepje met vragen waarvan je er 1 moet invullen bij het inloggen.
Daarom werkt KeyPass ook niet volledig
Voor de vragen heb je de keuze uit 20, waarvan ik op een aantal vragen geen antwoord kan geven (Heb geen zus/broer, weet de meisjesnaam van mijn oma niet
)
Voor het wijzigen van de beveiligingsvragen (of het antwoord) krijg je een mTan toegestuurd. Dit gaat trager dan bij de ING. Wel kun je de invoerpagina wegklikken (en dus weet je dan niet of het is doorgevoerd of niet).
Om geld over te maken naar je tegenrekening heb je daarentegen weer geen mTan nodig.
Kijken hoe lang het duurt voordat het er is.
Het geld stond bij BOS in ieder geval met dezelfde valutadatum als dat het bij ING was afgeschreven.
Afgezien van de beveiligingsvraag bij inloggen en niet het hoogste rentepercentage ben ik nog positief.
Wel ZEER IRRITANT :
Op de beveiligde inlogpagina wordt een gedeelte ook non-secure aangeleverd waardoor je bij het opvragen van de site een Security Warning krijgt.
En dan nog 1 klein puntje van kritiek. Als je userid/password hebt ingevuld moet je perse op de button inloggen klikken. Gewoon <enter> werkt niet.
(Hopelijk dat medewerkers van BOS hier ook mee lezen en dit in de volgende release meenemen.)