Spaarinformatie, de site voor informatie over sparen


Het is nu vr 19 apr 2024 2:54 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]





Advertenties

Sponsors
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: vr 28 sep 2012 5:53 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6731
Hebben meer mensen een kleipakketje van Moneyou ontvangen?

Je dient je 'spaardoel' te kleien, en op te sturen.
Daar kun 1000 euro mee winnen

Heb liever extra rente...

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 30 sep 2012 11:50 am 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
Dat klinkt als een te vroeg verstuurde 1 april grap??


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 30 sep 2012 12:13 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6731
Wellicht als ik de enige deelnemer ben, win ik automatisch 8)

http://moneyou.nl/doelsparen

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 30 sep 2012 12:31 pm 
Kwartje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: zo 12 okt 2008 9:53 am
Berichten: 293
Kan een probleem zijn bij grote getallen. Heb je wel genoeg klei om het spaardoel te kunnen kleien? :lol:


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: zo 30 sep 2012 8:16 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 01 jul 2008 5:43 pm
Berichten: 6731
Inderdaad... het is erg weinig klei...

Met die hoeveelheid, kunt je niet kleien, wat ze in de 'inzendingen' laten zien.

_________________
Vertrouwen is goed, controle nog beter...


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 01 okt 2012 10:11 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 jun 2012 8:13 am
Berichten: 9
Woonplaats: Amsterdam
juanj schreef:
Inderdaad... het is erg weinig klei...

Met die hoeveelheid, kunt je niet kleien, wat ze in de 'inzendingen' laten zien.


Hallo Juanj,

we hebben zelf een aantal beelden laten kleien, maar inmiddels staan ook de eerste echte inzendingen van klanten op de pagina. Zoals een motor, een mountainbike, een pony. Uit die creaties blijkt dat je niet meer klei nodig hebt. Wij vinden ze super leuk en zijn erg benieuwd wat andere klanten maken voor mooie creaties. In het filmpje op http://www.moneyou.nl/doelsparen geven we trouwens alvast wat tips.

We zijn benieuwd naar jouw kleicreatie!

Groeten,

Hans Kramer
Community manager MoneYou

_________________
MoneYou. Geen Gedoe.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 01 okt 2012 2:29 pm 
Gulden

Geregistreerd: vr 11 jul 2008 10:53 pm
Berichten: 1127
Als een bank iets doet wat niet tot de kerntaken behoort (zoals hier gebeurt) dan zit daar iets achter waar de spaarder uiteindelijk niet beter van wordt.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: ma 01 okt 2012 6:36 pm 
Vijfje
Avatar gebruiker

Geregistreerd: vr 07 dec 2007 12:34 am
Berichten: 5823
Woonplaats: Obliville
Doe maar gewoon een goede rente, in plaats van dit infantiele gedoe :lol:

_________________
Pecunia non olet!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 04 okt 2012 8:29 am 
Dubbeltje

Geregistreerd: zo 02 nov 2008 1:05 pm
Berichten: 100
@MoneYou webcare Raar dat ik geen pakketje heb gehad in de wetenschap dat ik toch wat geld bij jullie heb geparkeerd
Aan de andere kant zit ik niet te wachten op een bonk klei, maar op een leuke aanbieding om een deposito af te sluiten
Daar maak je de klanten blij mee en niet met een stuk deeg vd de Bart Smit

Dit soort acties zijn leuk voor een nieuw soort rekening zoals... "peutersparen" of zoiets

Kunnen jullie de volwassen spaarder niet eens wat echte waardering geven aan de hand van een %tje meer bv :)


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: do 04 okt 2012 11:01 am 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 14 okt 2008 10:51 am
Berichten: 1803
Woonplaats: Rockall
Bankbiljet schreef:
Dit soort acties zijn leuk voor een nieuw soort rekening zoals... "peutersparen" of zoiets


Waarschuwing!
I.v.m. de te kleine rentepercentages niet geschikt voor kinderen onder de 3 jaar, zij kunnen zich hierin verslikken. :wink:

Ik denk dat alleen spaarders met kleinere saldi een pakketje klei hebben gekregen. De grootspaarders (waaronder de forumleden op SI) zouden anders de draak gaan steken met deze actie.

_________________
Als je jong bent, denk je dat geld belangrijk is! Maar naarmate je ouder wordt, weet je het zeker!


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 05 okt 2012 9:59 am 
Avatar gebruiker

Geregistreerd: wo 13 jun 2012 8:13 am
Berichten: 9
Woonplaats: Amsterdam
Bankbiljet schreef:
@MoneYou webcare Raar dat ik geen pakketje heb gehad in de wetenschap dat ik toch wat geld bij jullie heb geparkeerd
Aan de andere kant zit ik niet te wachten op een bonk klei, maar op een leuke aanbieding om een deposito af te sluiten
Daar maak je de klanten blij mee en niet met een stuk deeg vd de Bart Smit

Dit soort acties zijn leuk voor een nieuw soort rekening zoals... "peutersparen" of zoiets

Kunnen jullie de volwassen spaarder niet eens wat echte waardering geven aan de hand van een %tje meer bv :)


Hallo Bankbiljet,

ik begrijp je reactie, maar leg graag uit waarom wij dit doen. Wij proberen continu onze dienstverlening en onze marketinginspanningen te verbeteren. Daarom testen we regelmatig op verschillende manieren hoe wij onze klanten het beste kunnen benaderen en wat ze het meest waarderen, naast een aantrekkelijk rentepositie. De recente actie met het kleipakketje is daar een voorbeeld van. Hiervoor selecteren we een willekeurige groep klanten. Dus zeker niet alleen klanten met een klein spaarsaldo.

Jullie als actieve leden van dit forum weten ongetwijfeld dat MoneYou veel aandacht besteedt aan Doelsparen. Zo kun je bij ons een foto, een naam en een doelbedrag aan je spaarrekening toevoegen. Dit zijn allemaal diensten die je helpen om je spaardoel sneller te bereiken. Uit diverse internationale onderzoeken blijkt namelijk dat je je doel sneller bereikt door het te visualiseren en het voor jezelf tot leven te brengen. Natuurlijk is het kleipakketje een beetje ludiek, maar gezien de mooie inzendingen op onze website, helpt het klanten om met hun spaardoel bezig te zijn. En daar doen we het voor.

Als je een pakketje wilt ontvangen, stuur ik je graag een exemplaar toe :)

Groeten,
Hans Kramer

_________________
MoneYou. Geen Gedoe.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 05 okt 2012 10:02 am 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: za 31 mei 2008 10:13 pm
Berichten: 1699
Icesave today,I save schreef:
Waarschuwing!
I.v.m. de te kleine rentepercentages niet geschikt voor kinderen onder de 3 jaar, zij kunnen zich hierin verslikken. :wink:

Ik denk dat alleen spaarders met kleinere saldi een pakketje klei hebben gekregen. De grootspaarders (waaronder de forumleden op SI) zouden anders de draak gaan steken met deze actie.

:mrgreen:
Maar serieus, ik heb onlangs mijn MY rekening geplunderd en ben nu een (zeer!) kleine spaarder. Blijkbaar krijgen die ook geen kleipakketje, want ik heb gelukkig niets ontvangen.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 05 okt 2012 3:40 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 dec 2010 12:18 am
Berichten: 2117
MoneYou webcare schreef:
Daarom testen we regelmatig op verschillende manieren hoe wij onze klanten het beste kunnen benaderen en wat ze het meest waarderen

De gezamenlijke banken zouden m.i. kunnen beginnen met het sturen van minimaal een bloemetje, via het programma "Het spijt me" ofzo.
Doorgaans brave-/oplettende-/spaarzame burgers zijn en worden nog dagelijks ernstig geconfronteerd met de naweeën -wat ik dan netjes noem- "hoog spel" van de groep die u vertegenwoordigd.
Niet dat mijn boosheid en teleurstelling daarmee zou verdwijnen, maar ik zou het gebaar wel waarderen.
Dan lijkt het namelijk net of de toekomst er beter uitziet. :?

_________________
Transfinancieel. Opgesloten in het lichaam van een miljonair, maar een banksaldo van een arme sloeber.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 05 okt 2012 6:19 pm 
Gulden

Geregistreerd: vr 11 jul 2008 10:53 pm
Berichten: 1127
Maak je niet druk 1500

Ik zou zeggen lees even goed:
- webcare
- community manager
- kleipakkertje = dienstverlening en marketinginspanning

"Daarom testen we regelmatig op verschillende manieren hoe wij onze klanten het beste kunnen benaderen en wat ze het meest waarderen, naast een aantrekkelijk rentepositie.
Dit zijn allemaal diensten die je helpen om je spaardoel sneller te bereiken. "

We krijgen geen service maar worden benaderd als gedresseerde vlooien die een nieuw kunstje aangeleerd te worden: altijd je geld bij MoneyYou brengen. Het gaat niet om service. Het gaat om propaganda op het web, in communities, marketing. Doelsparen is u vasthouden tot het doel bereikt is ongeacht de rente. In de tweede wereldoorlog heette dat tenminste nog gewoon propaganda zodati iedereen wist waarover het ging.

Ze zeggen het heel netjes zelf. klanten vasthouden ondanks afwezigheid van een aaantrekkelijke rente.

-------------------------------
Money from You. Veel Gedoe.


Omhoog
 Profiel  
 
BerichtGeplaatst: vr 05 okt 2012 10:08 pm 
Daalder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: di 28 dec 2010 12:18 am
Berichten: 2117
DagobertDuck schreef:
Maak je niet druk 1500

Dat maak ik zelf nog wel uit. 8)
MY zat toch om aandacht verlegen d.m.v. een kinderachtige actie?
Dan zal ik ze maar gelijk uit de droom helpen, ingeval ze denken met stel malloten te maken hebben.
I.p.v. een geknutselde relatie met een bank telt voor mij, oplettende spaarder, nog maar 1 ding: de beste rente.

_________________
Transfinancieel. Opgesloten in het lichaam van een miljonair, maar een banksaldo van een arme sloeber.


Omhoog
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 29 berichten ]  Ga naar pagina 1, 2  Volgende

Advertenties

Sponsors

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast


Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen

Zoek naar:
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
phpBB.nl Vertaling
phpBB SEO